LSK Sesongen 2016

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • forzafugla!
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2008
    • 461

Opprinnelig skrevet av Stray Cat
    Dette er helt ubegripelig dumt. Solėr driver med lederutvikling og rekruttering i følge hans egen nettside. Er det hva styret mener han skal berge LSK med? 14 dagers lederutvikling?
    Virker nesten som styret vil det beste for Runar, og ikke det beste for klubben.

Kommentar

• Stray Cat
      Moderator
      • Aug 2008
      • 5918

Opprinnelig skrevet av forzafugla!
      Virker nesten som styret vil det beste for Runar, og ikke det beste for klubben.
      Selv med det for øyet burde de tatt inn en person med meritter som mental coach. Jeg finner ingenting som tyder på at Solėr har noen faglige resultater som mental coach for verken ledere eller spillere i toppidrett. Noen andre som vet mer? Han er riktignok utdannet psykolog, men det er mangt. Vi har minst to aktive forumbrukere med samme utdannelse som antakelig ikke ville påberope seg kompetansen bare av den grunn.
      For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

Kommentar

• forzafugla!
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2008
        • 461

Selv med det for øyet burde de tatt inn en person med meritter som mental coach. Jeg finner ingenting som tyder på at Solėr har noen faglige resultater som mental coach for verken ledere eller spillere i toppidrett. Noen andre som vet mer? Han er riktignok utdannet psykolog, men det er mangt. Vi har minst to aktive forumbrukere med samme utdannelse som antakelig ikke ville påberope seg kompetansen bare av den grunn.
        Tenker da iforhold til hva Soler driver med. Runar trenger helt klart utvikling av hans treneregenskaper, og det vil nok komme han til nytte senere i karrièren, selv om 14 dager er alt for lite, men jeg ser ikke hvordan det skal hjelpe klubben på så kort sikt.

Kommentar

• knut
          Make knut Great Again
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2006
          • 9570

Han er organisasjonspsykolog ref facebooken til LSK.

Så da blir det vel som jeg posta på forrige side; styret mener det råtne i LSK er samarbeidet mellom Runar og Bjarmann, og det må fixes!

Ikke det at begge synes at de jobber bra sammen da men.

Kommentar

• LS89
            Kamptrådkongen
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2013
            • 3419

Er dette et nytt show som kommer på Latter?

Kommentar

• Klimtkongen
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2014
              • 426

Har egentlig mer tro på å leie inn Snåsamannen. Det begynner å synke inn nå. Vi er Norges latterligste klubb i øyeblikket.

Kommentar

• Børge
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2013
                • 2565

Jeg finner ingenting som tyder på at Solėr har noen faglige resultater som mental coach for verken ledere eller spillere i toppidrett. Noen andre som vet mer?
                Visstnok jobbet han til tider tett på IK Start når han var inne på eiersiden der. Sitter igjen med godt ettermæle der for jobben opp mot laget (alt han gjorde i styret var vel ikke like solid....) på og i nærheten av treningsfeltet. Legg til erfaring som spiller. Opplevd mer med gress under skoa enn de aller fleste i troppen.

Tror ikke han er den verste som kan hentes inn.

Stiller mer spørsmålet om styret handler rett. Gir treneren sånn ca 50 % tillit og sannsynligvis tungen på vektskåla er dobbeltstemme fra styreledere - følger opp med at styret skal følge han tett og evalueres nær sagt bare han knyter skoa. RB som rører med at uten skadet keeper, ville man neppe fått krise. Mental coaching for Runar Kristinsson og Bjarmann (jeg skal på lederutvikling snart. Skal insistere på at vi skal kalle det mental coaching). Faktum er:

Treneren holder ikke mål. Styrets prosesser holder ikke mål - du gir ikke "begrenset" tillitt. RB har silkehansker.
                Sint og tverr på felt N

Kommentar

• DoubleHi5
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2011
                  • 4380

Parodien blir større for hver dag som går. Enig med Børges vurderinger i innlegget over.

Det ser ut til at nesten alt som sies og gjøres har til hensikt å tåkelegge at Runar, sørgelig nok, har dokumentert at han ikke var klar for en slik jobb.

For å gjøre komikvelden enda litt mer fullkommen, sier både Runar og Torgeir til den lokale Pravda at de ikke har noen samarbeidsproblemer. Pussig det, siden styret har vedtatt at jo, det har de!

Elska þetta félag

Kommentar

• bjarmann
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2005
                    • 3037

Dette begynner jo å bli så parodisk at det får Brann til å fremstå som en foregangsklubb. Jeg har aldri vært så negativ til Sportsklubben som jeg er nå. Dette er å pisse på alle som er glade i klubben. Kanskje det dummeste jeg har sett av en norsk klubb noensinne, og det sier ikke rent lite. En mental coach på 2 ukers engasjement? Skyt meg!
                    I år så tar vi alt

Kommentar

• Martin Olsen
                      Seniormedlem
                      Forumonanist
                      • Jan 2007
                      • 186

Her inne mener alle at det er noe galt med styret i LSK! 1. Hvem velger styret? Jo LSK's medlemmer så det er de Kanarifansen mener er idioter altså.... Det er de medlemmene som er på Åråsen gjør frivillig arbeid for Klubben og Byen, disse mennskene er da i følge alle på Forumet Idioter.

Tenk litt over det og heller gjør noe med det selv, møt opp på årsmøtet. 2. Så er det klage på Owe Halvorsen som tok på seg Formanns jobben fordi Valgkomiteen hadde foreslått en Tidl. Banksjef som måtte gå fra Lokal banken fordi han hadde brukt pengene til Lillestrøm Folk feil. han ville jo ingen stemme på, Han ble alvorlig syk en uke etter Årsmøtet så der hadde det uansett kommet en endring.

3. Det virker som alle på forumet synes det enkleste av verden er å gi treneren fyken, LSK er en bedrift og det er ikke som å spille FIFA på Tv'n. Det er litt andre ting som skjer, Man har et ansettelses forhold å gjøre med personen.

Her trengs skjerpings!

Først Bli LSK Medlem, deretter møt opp På Årsmøte og gi din stemme i diverse saker, så kan du ta deg verv ( du får ikke noe lønn for det og du skal jobbe mange timer gratis Året rundt) Så kan du begynne å skrive litt om hva som skjer i Klubben

Kommentar

• dollyholly
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jul 2007
                        • 965

Opprinnelig skrevet av Klimtkongen
                        Har egentlig mer tro på å leie inn Snåsamannen. Det begynner å synke inn nå. Vi er Norges latterligste klubb i øyeblikket.
                        Faktisk et godt forslag, særlig ettersom faren til Frode er fra Snåsa og var hans nærmeste nabo og kjenner han godt...

Kommentar

• Oddis
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2006
                          • 2746

Opprinnelig skrevet av Martin Olsen
                          Her inne mener alle at det er noe galt med styret i LSK! 1. Hvem velger styret? Jo LSK's medlemmer så det er de Kanarifansen mener er idioter altså.... Det er de medlemmene som er på Åråsen gjør frivillig arbeid for Klubben og Byen, disse mennskene er da i følge alle på Forumet Idioter.

Tenk litt over det og heller gjør noe med det selv, møt opp på årsmøtet. 2. Så er det klage på Owe Halvorsen som tok på seg Formanns jobben fordi Valgkomiteen hadde foreslått en Tidl. Banksjef som måtte gå fra Lokal banken fordi han hadde brukt pengene til Lillestrøm Folk feil. han ville jo ingen stemme på, Han ble alvorlig syk en uke etter Årsmøtet så der hadde det uansett kommet en endring.

3. Det virker som alle på forumet synes det enkleste av verden er å gi treneren fyken, LSK er en bedrift og det er ikke som å spille FIFA på Tv'n. Det er litt andre ting som skjer, Man har et ansettelses forhold å gjøre med personen.

Her trengs skjerpings!

Først Bli LSK Medlem, deretter møt opp På Årsmøte og gi din stemme i diverse saker, så kan du ta deg verv ( du får ikke noe lønn for det og du skal jobbe mange timer gratis Året rundt) Så kan du begynne å skrive litt om hva som skjer i Klubben
                          Og poenget med et diskusjonsforum blir da..?
                          Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

Kommentar

• McGuffy
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 5104

Eh, selv om jeg syns det er noe galt med regjeringa, så mener jeg ikke at alle Høyre-folk, og alle de som stemmer Høyre er idioter.

Kommentar

• tullebukk
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2006
                              • 5446

Gjør LSK noen gang noe riktig , blir flau av holdningen til enkelte her inne. Hva om dere bruker litt tid til og mobilisere til neste kamp. En liten gjeng av oss har nå fått med 100 nye på feltet mot Odd målet er 150-200. Så jeg utfordrer dere få med det som kan krype å gå det kan utgjøre en forskjell

Kommentar

• dollyholly
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jul 2007
                                • 965

Hvis det snur nå og vi avslutter sterkt vil jo Uwe halvorsen bli genierklært. Hvem vet hva som hadde skjedd hvis island hadde fått sparken. Dessverre er det lite som tyder på det....

Kommentar

• dollyholly
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jul 2007
                                  • 965

Martin Olsen. Bra innlegg og en god motvekt til alle som halshugger styret. Her er det lov til å mene hva faen du vil. Men mener du virkelig at du må gå på årsmøtet for å kritisere styret i denne saken? Hvem faen er det som har pratet med pressen forresten? Jævla amatørmessig. Litt artig at hyper Stokstad tok feil da....

Kommentar

• zkinny
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Nov 2012
                                    • 322

Her trengs skjerpings!

Har du uka eller??

Kommentar

• zkinny
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Nov 2012
                                      • 322

Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                      Gjør LSK noen gang noe riktig , blir flau av holdningen til enkelte her inne. Hva om dere bruker litt tid til og mobilisere til neste kamp. En liten gjeng av oss har nå fått med 100 nye på feltet mot Odd målet er 150-200. Så jeg utfordrer dere få med det som kan krype å gå det kan utgjøre en forskjell
                                      Sorry men dem jeg pleier og ta med nekter.... Jeg kommer og heier som vanlig, men ikke lett og selge inn LSK om dagen

Kommentar

• dollyholly
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jul 2007
                                        • 965

Trenger et par kamper som RBK hjemme i 2008. Start slår vi hjemme. Hadde vært deilig å knuse Vålerengen på Ullevål og sikre kontrakten. Evig optimist...

Kommentar

• Tvilling
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Nov 2006
                                          • 1495

Glasset er under halvtomt, men heldigvis ikke fullstendig tomt. Det er lite nyanser her inne for tiden, det blir veldig mange som faktisk i praksis prøver å tømme ut det som tross alt er der - noen med såpass iver at det er jo helt vakuum.
                                          Jeg skjønner desperasjonen og frykten for manglende resultater og for Obos.
                                          Men gjør vi dey bedre der vi er nå med å bare grave i alt som man selv mener er galt?
                                          Det ER begrenset hva vi kan gjøre, men nå er vel resultatene aller viktigst? Til og med Soler ber nå alle dra i samme retning. Inklusive fansen.
                                          Så lenge det er håp synes jeg vi nettopp skal det, fansen også
                                          Gi jernet for at dette skal gå, om så på tross av...!
                                          Det ville vært et dobbelt tap om det skulle gå galt, om vi måtte konkludere med at fansen ikke gjorde hva de kunne.
                                          Så min tanke og oppfordring er å støtte det en kan, hjelpe til å fyre opp alle glør og lyspkt. I og rundt klubb. Om det så er på tross av, ... det finnes gode grunner til det også.
                                          Det er vel det vi kan prøve å gjøre noe med?

Kommentar

Working...