LSK Sesongen 2016
Collapse
X
-
I følge en som følger Molde tett er han et større talent en storebror og har veldig bra fart teknikk og slår bra innlegg . Han kan ikke skjønne at Molde slipper han. Som han sa jeg er nabo med foreldrene hans og går nå bort og spør hva faen som skjer.Kommentar
-
[QUOTE=tullebukk;607358]Han kan ikke skjønne at Molde slipper han. Som han sa jeg er nabo med foreldrene hans og går nå bort og spør hva faen som skjer./QUOTE]
Han har vel nylig forlenget med ett år (ut 2017), så Molde har vel "ikke sluppet han"?
At LSK er et bra sted å være også m.t.p. utvikling - vet Molde, tenker jeg.
(Å låne kan være en vinn-vinn for begge klubber.)Last edited by Tvilling; 01.02.2016, 15:07.Kommentar
-
Kan ikke skjønne annet enn at dette er en vinn-vinn situasjon for begge klubber. Molde dekker nok også en god del av lønnen, så dette er potensielt en billig løsning for LSK.
Viktig å også tenke på at LSK har en ung og lovende Arne Holter på vei opp. Om han får et år til på seg er det fort mulig at han er en del av a-lags stallen neste sesong.Kommentar
-
Kommentar
-
De få gangen jeg så Start i fjor var det Rindarøy jr som imponerte meg mest (utenom Ajer, såklart). Fart, alltid villig offensivt, god timing i løpene (kom som ei kule på overlap gang på gang). Kan bli en fin utfordrer til SKM, som kanskje er tryggere defensivt, men som sikkert også må spille en del i midtforsvaret.
Forutsatt at dette er en billig løsning for klubben blir det tommel opp fra meg - veldig positivt overraska.Kommentar
-
Vi har visstnok en hel haug med talenter med gode venstrebein og defensive fibre, så Rindarøy opptar snart en plass i stallen og hindrer visstnok våre talenter i å få utvikle seg.Last edited by Frode D. Homb; 01.02.2016, 21:25.Kommentar
-
Kommentar
-
Joda, nå vet vi fra RB tirsdag at han har hatt møte med Runar på Åråsen i dag, mandag. Samt at han ikke ble med Molde på treningsleir til Dubai på lørdag. Alt tyder på at han spiller for LSK på utlån fra MFK i 2016.
gilbertKommentar
-
Kommentar
-
Greit nok. Vi trenger definitivt en forsvarsspiller. 5 forsvarere er for lite gjennom en sesong. Hadde heller håpet vi klarte å hente en permanent. Er lån er gunstig med tanke på liten risiko. Men, det er urimelig at Rindarøy skal ta plassen til SKM. Vi skal ikke utvikle spillere for Molde til fordel for våre egne spillere. Føler at dette fort kan ende opp med samme situasjon som Høiland som var misfornøyd med lite spilletid. Får vi derimot den vanlige skadekrisen så løser det meste seg. Men er i utgangspunktet ikke noe fan av å låne spillere med mindre vi virkelig trenger det, og han går rett inn på laget...................Kommentar
-
----------------Arnold---------------
-------------Kippe-Amundsen--------------
------------------------------------------------------
Kolstad---------------------------------------Ofkir
Krogstad-------------------------------------Jradi
Brændsrød----------------------------------Martin
------------------Friday-Knudtzon-------------..................Kommentar
-
Hva er i så fall grunnen til at Rindarøy ikke tar et nytt år i Start der han spilte fast? Det er vel regelmessig matcherfaring på høyest mulig nivå Molde ser etter? Må jo nesten si jeg frykter en hestehandel her, nå som norsk fotballs mest lugbubre duo er gjenforent.Last edited by GIFKanari; 02.02.2016, 17:55.Kommentar
-
En drøy måned før seriestart så begynner jeg faktisk å få stor tro på denne sesongen. Det jeg har sett av LSK så langt i vinter er det klart beste på mange, mange år. Det ser solid ut rett og slett. Og ennå har vi ikke sett Origi, Lundemo og Moa blant annet. Fred er on fire og kommer til å bli spinnvill i år. Martin er i ferd med å finne sin rolle. Forsvaret ser stort sett solid ut. I 5 av 6 omganger har vi holdt nullen. Jradi ser ut som en solid forsterkning. Også imponert over Erik Brenden som også ser veldig bra ut og kommer til å spille ganske mye i år...................Kommentar
-
-
Etter fire uker med trening og tre treningskamper kan en begynne å sette et grunnlag for hvordan vi kommer til å mønstre laget i første serierunde mot Start. Jeg regner med vi kommer til å stille slik, gitt at de som allerede er skadefri p.d.d. også er skadefri når det hele sparkes i gang;
Origi
Skogseid - Amundsen - Kippe - Mikalsen
Bonke - Martin
Kolstad/Brenden - Friday - Jradi
Knudtzon
- Skogseid tror jeg får en kanonsesong - topp trent, profesjonell og med erfaring. I tillegg en spiller med beina godt planta på jorda.
- SKM kommer til å ta ytterligere steg, og har i mine øyne ett større potensial som back enn sin forgjenger. I tillegg til å kunne ta stopperplass ved behov. En nøkkelspiller.
- Amundsen kommer til å fortsette som i fjor, rimelig sikker i laget. Blir en nøkkelspiller for laget. Sjelden skadet (selv om han sliter litt nå, men det er bare rusk.)
- Martin virker å ha funnet sin rolle i laget og virker rimelig bankers.
- Bonke er vår Makélélé - men han er fortsatt ung, men med et enormt potensial. Deilig å ha en slik spiller i stallen.
- Kantene våres. Brenden virker å takle nivået overraskende lett, selv om det er tidlig å si. Men kommer garantert til å spille endel i år. Jradi virker som en kvalitetsignering. Kvikk og lett på fot. God fotballforståelse. Kolstad hadde en knall sesong i fjor, og kommer garantert til å ta ytterligere steg.
- Knudtzon. Veit hva vi får uansett, 110 % innsats. Helt sjef.
- Friday. Kommer til å bli årets hit, uten tvil. Håper han unngår skader, hvis så kommer han til å herje. 15+ mål bør være innenfor rekkevidde. Rapportene virker skremmende gode, såpass tidlig. Scorer mål i treningskampene. Kommer til å herje. Den spilleren jeg utvilsomt kommer til å glede meg til å se mest denne sesongen.
Dette laget kommer til å ta ytterligere steg denne sesongen. Vi har Ofkir som kommer etter operasjon, en Lundemo som vi får håpe kommer seg 100 %. Laget vårt har et enormt potensiale og kommer til overraske flere "eksperter" i år. Topp seks bør være et mål.
Jeg kan ikke vente til ny sesong starter!Kommentar
Kommentar