LSK Sesongen 2016
Collapse
X
-
Politiet kan nok ikke ta hensyn til at mange muligens fremdeles er på jobb klokken 15.30. Det er selvfølgelig leit at TV2s oppsett som skulle vært vanntett ryker, men sånn ble det dessverre. Når det gjelder Premier League-poenget tror jeg det krasjer for ganske mange uansett, da hovedrunden der er over bare ti minutter før klokken seks-avsparket.
Poenget med damelaget er imidlertid bedre. Det må vi tro at man klarer å finne en løsning på.
Misforstå meg rett - jeg har også gledet meg til en hel dag med grilling og hyggelig oppladning til denne kampen, men det må da virkelig være mulig å forstå politiets vurdering her?Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
-
ÅRÅSEN: LSKs hjemmekamp mot Vålerenga 30. april har fått nytt kamptidspunkt. Politiet ønsket ikke kveldskamp på en lørdag.
– LSK mot Vålerenga er årets mest krevende kamp for vår del. Det er en kamp mellom to store klubber, og historisk sett kommer det mye folk. Samtidig er det generelt mye folk i Lillestrøm på lørdag kveld. Primært ønsket vi at kampen skulle flyttes til søndag. Men når NFF har bestemt at den skal spilles klokka 15.30, så er vi godt fornøyd, sier politioverbetjent ved Lillestrøm politistasjon, Gjermund Thoresen.Kommentar
-
Har i de to første matchene (spesielt i siste mot Glimt) lagt merke til at vi blir totalt overkjørt på midtbanen i store perioder. Uten Bonke som brannslokker så er jeg redd vi hadde stått med 0 poeng. Malo gjør mye bra, men jeg mener definitivt at Lundemo bør ta hans plass så fort han er tilbake, for å få inn mer løpskraft sentralt. Det er mulig vi allerede da henger bedre sammen som lag. Med Moa tilbake fra start og så har jeg et håp om at vi skal gjøre det bedre. Basert på enkeltmannsprestasjoner, for noe særlig grunnspill har vi ikke...................Kommentar
-
Må innrømme at dette var en serieåpning under forventning. Vi har spilt en av de "enkleste" hjemme/bortekampene og står med 2 poeng. Mye dårlig spill men for håpe at 2.omg mot Bodø gir bud om bedre tider. Lenge siden vi har fått en god start nå. Pleier å trøste meg med at det ikke kan bli verre en 2009. Da stod vi med 3 poeng etter 8 serierunder og 4 poeng etter 9.Kommentar
-
Det er trist å måtte si det på denne måten, men spilte vi kamp i går? Så ille er det altså blitt, Sportsklubben som en gang var større enn livet, er nå i mitt liv bare en grå masse. Det virker på meg som om Sportsklubben egentlig ønsker at jeg ikke skal bry meg.Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Vi kunne jo vært Enga. Der er det hvertfall lite som stemmer. 0 poeng og 0 scoringer. Men ja, vi burde vunnet i går. En skulle tro Runar hadde lært etter fjoråret og starten. Vi har vært favoritt i begge kampene denne sesongen. Men gutta takler rett og slett ikke å være favoritter. Tar vi poeng mot Molde og seier hjemme mot 08, så er det absolutt godkjent. Moa er på vei, Lundemo bekrefter å være 100% tilbake i april. Kippe på vei tilbake. Mye å se frem til. Men seier mot 08 er livsviktig.Kommentar
-
Jeg gleder meg til Lundemo er 100 % tilbake - bør gå rett inn på laget. Så håper jeg Jradi tar endel steg (sammen med Erling den største skuffelsen første to kamper). Hvis Jradi kommer tilbake der han var i vinter, så har vi en matchvinner. Var jo svært nære på overtid i går. Føler dog han fortsatt er litt for veik på dette nivået. Men viser til tider et godt finterepertoar.
Ofkir - Lundemo - Bonke - Jradi/Kolstad
Får vi igang denne kvartetten kan vi forhåpentligvis glede oss over mye moro fremover.Kommentar
-
Kommentar
-
tv2 hadde et innslag på sporten om tidlig seristart, gress vs kunstgress. raskt blir det en gladsak om serielederen. Etter to kamper casher Haugesund inn. Det burde vært oss ut i fra serieoppsettet, vii burde vært i toppen om ikke annet.
I løpet av årets første 6 kamper møter vi bl.a nedrykksklare Start borte og B/G, Sarpsborg, Aalesund i de første 3 hjemme. Innenfor de 9 føste kampene; overkommelige Hagesund borte, søpla og brann hjemme. Vi burde hatt 4-6p nå og 14-18p etter runde 10.
Heldigvis ser det ut som(merk: i intervjuer) at Runar også ser dette. Slipper jeg å høre på masse tullprat når skuffelsen igjen melder seg. Av annet virker det som Bonke har tatt store steg og har vært vår beste i de 2 første. Marius rett bak. Bassel har starta rævva ut i fra forventningene og virker å være litt alt eller ingenting. Skal få tillit, men burde vært bytta ut tidlig i går.Seriegull 2016!!!Kommentar
-
Blir ikke sjokkert om et Haugesund som alle har tippet ned denne sesongen havner et godt stykke opp på tabellen med Mark Demspey som trener. Var min soleklare favoritt og en mann jeg nevnte her inne flere ganger når Haglund skulle erstattes og en trener jeg tror kommer til å vokse ut av Tippeligaen etter hvert. Var ledig på det tidspunktet, men her har FKH gjort en veldig god signering.Kommentar
-
Scroll ned til kommentarfeltet.
Bjarmann er ikke å få tak i. Er han busy med en kanonsignering? Det er jo lov å håpe.
Hva med disse afrikanske spillerne som har vært på prøve. Skulle Erling vise seg å ha en lei skade trenger vi fart på topp. Har ikke helt trua på Arni enda selvom han putter ett av de fire mot Molde imorra.Kommentar
-
http://m.nettavisen.no/sport/live/si...423208384.html
Scroll ned til kommentarfeltet.
Bjarmann er ikke å få tak i. Er han busy med en kanonsignering? Det er jo lov å håpe.
Hva med disse afrikanske spillerne som har vært på prøve. Skulle Erling vise seg å ha en lei skade trenger vi fart på topp. Har ikke helt trua på Arni enda selvom han putter ett av de fire mot Molde imorra.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Kan han virkelig det? Så vidt jeg husker må vel klubben innhente lisens for spilleren innom et transfervindu?"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
"NB! Det vil i år som i fjor være en begrenset mulighet for å signere kontraktsløse profesjonelle spillere utenfor vinduet.
Dette vil praktiseres etter følgende retningslinjer:
Spiller må sist være registrert som profesjonell i forrige klubb (kan ikke ha vært aktiv/registrert som amatør-spiller etter at proff-kontrakt utløp).
Siste profesjonelle kontrakt må være utløpt før forrige overgangsvindu stengte.
Spiller må kort redegjøre/dokumentere at han/hun aktivt har søkt ny klubb/kontrakt uten å lykkes.
Dispensasjon gis ikke etter 10.september"For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
Kommentar