LSK Sesongen 2016

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Totti21
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2004
    • 3501

Opprinnelig skrevet av LS89
    Kampen mot Stabæk blir kanskje årets viktigste. Ingen unnskyldninger. Opp i ringa. Innsats og tre poeng eneste som gjelder. Noe annet er uakseptabelt.
    De viktigste kampene ble i mine øyne spilt før ferien, der vi skulle bevise at laget har tatt noen steg fra forrige sesong og skulle melde seg på i kampen bak de øverste lagene på tabellen. At man i det hele tatt er der at man snakker om Stabæk kampen som viktig viser hvor feil retning vi er på vei inn i, og det forbauser meg at treneren sin posisjon ikke virker å være et tema en gang.

Kommentar

• _Jonern
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 4400

Opprinnelig skrevet av Totti21
      og det forbauser meg at treneren sin posisjon ikke virker å være et tema en gang.
      True shit. Det verste er jo at det sikkert ikke blir et tema heller og at det er 1,5 år til kontrakta går ut.
      ..................

Kommentar

• _Jonern
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 4400

Bodø/Glimt tok med seg ett poeng mot RBK i dag på pur innsats og vilje. De har ikke bedre lag enn oss, tvert i mot. Men moralen er av en annen klasse.
        ..................

Kommentar

• LS89
          Kamptrådkongen
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2013
          • 3417

Så kampen, og Glimt kunne fint vunnet den kampen. De dobler på kant når de komme fremover. Helhjerta løp og innsats. Artig å se. Skulle ønske vi også kunne gjøre dette i kamp.

Kommentar

• barte
            Seniormedlem
            Forumsadist
            • Oct 2011
            • 145

Kan ikke se at det finnes en eneste keeper som er mulig å hente i norge nå.men vi har jo Jon Knudsen damå nok til utlandet tenker jeg.men hvis Fred blir solgt så åpner det vel for Edu og keeper!

Kommentar

• RSP
              Moderator
              • Aug 2004
              • 10498

Moderatormelding:
              Stemningen på tribunen skal diskuteres her: ​http://kfl.no/debatt/showthread.php?t=19653&page=29 Innlegg flyttet.

Kommentar

• LS89
                Kamptrådkongen
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2013
                • 3417

Sliter med å motivere meg videre for denne sesongen med det vi har vært vitne til de siste ukene. Sjokkerende. Utilgivelig. Pinlig. Jeg var ikke på Åråsen i dag, men jeg er sannelig ikke sikker på om det blir flere turer utover når produktet er så slett og elendig. Dette henger sammen at en rett og slett blir pissa på som supporter. Motivasjonen er dalende. Kjenner nesten jeg blir likegyldig til det som skjer på Åråsen nå. Legge siden jeg har vært så langt nede. Å se Runar tydeligvis er fornøyd med kampen i dag (etter uttalelsene i pausen og etter kampen), så er det vanskelig å se hvordan han kan ha tillit innad. Snart får vi se under 3000 på Åråsen. Sannsynligvis neste hjemmekamp. Borte mot formlaget 08 i neste kamp. Vanskelig å se hvordan vi skal kunne få til noe som helst der.

Nei, dette er skuffende. Fryktelig skuffende.

Kommentar

• Børge
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2013
                  • 2565

Formtabellen siste fem kampene:
                  0,2 poeng i snitt: vif og LSK
                  0,4 poeng i snitt: IK Start

Det tyngste er at det er helt fortjent.
                  Sint og tverr på felt N

Kommentar

• Trooond
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Mar 2015
                    • 1039

Sportsklubben henter tilbake Krogstad og Brændsrød. Lest mellom linjer i intervjuet til Bjarmann, er det ikke fordi de da er nære å få spille. Så er det da for å redde 3 div. laget ?
                    Med de i laget, vil det hvertfall være 2 lagspillere som spiller for laget, og ikke er store egoer, så klubben ville mye sannsynlig bli bedre av å bruke de, isteden for fler av de som nå spiller, men kommer det til å skje ?
                    De utvikler seg og får spille i 1 divisjon, men skal nå hentes tilbake til en Runar som kun vil ha de på benken, og utviklingsarenaen blir 3 divisjon, så etter sesongen vil de ha sportsklubben så langt opp i halsen, at de aldri mer ønsker å spille her ?
                    Det er faren jeg ser. Håper jeg tar feil, men er redd de blir sittende vel så mye som Kolstad. De har selvsagt muligheten til å spille seg inn på laget, men har liten tro på at de vil få den tilliten og spilletiden de trenger, da Runar alt har 13 spillere.

Ser med gru at Vålerenga nå er nære å signere Deila...... Det er en som hadde passet bedre med talentene i Sportsklubben !

Kommentar

• fredpet76
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Feb 2004
                      • 1274

Årsaken er, som Bjarmann også sier, at de hentes tilbake for å bedre\opprettholde treningkvaliteten ettersom Arni og Falkeborn leies ut. Det er forståelig. Da det er sagt så ser de kanskje at vi knapt har alternativer til Erling og Fred på topp, så Brændsrød kan få en del spilletid. Krogstad tror jeg ikke vi får se mye til. Foran han finnes flere alternativer.
                      Nå kan jo også Jradi fortsatt returnere tilbake til Godset, og nå som Kastrati er på vei bort er kanskje sjansen større? Da kan vi også trenge en spiller som Krogstad.

Selv om vi er langt nede og ser mørkt på alt for tiden så bør vi ikke kritisere Sportsklubben for alt de gjør.

Kommentar

• Børge
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2013
                        • 2565

Opprinnelig skrevet av fredpet76
                        Nå kan jo også Jradi fortsatt returnere tilbake til Godset, og nå som Kastrati er på vei bort er kanskje sjansen større?
                        Tror ikke det er helt krise om han hentes tilbake. Synes ikke han bidrar veldig mye i spillet om dagen. Noen fine mål på langskudd, men defensivt har det jevnt over vært dårlig i mine øyne.
                        Sint og tverr på felt N

Kommentar

• tullebukk
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2006
                          • 5446

Tror klubben hadde gjort lurt i og invitere supporterne inn på et åpent møte inne på Åråsen en kveld. Hvor vi kunne lufta vår frustrasjon og Torgeir, Robert og trenerteamet kunne forklart seg. Så hadde vi kanskje fått bremset all negativiteten som florerer nå

Kommentar

• ynnor
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2008
                            • 857

De pleier å vente med møter til de har vunnet et par kamper på rad. Ser dårlig ut med flere møter

Kommentar

• Gjedda
                              Seniormedlem
                              Forumsadist
                              • Apr 2015
                              • 147

En fattigklubbs muligheter på transfermarkedet:
                              Har nok penger til å beholde de de ikke vil beholde, men ikke nok penger til å beholde de de vil beholde.
                              Har nok penger til å kjøpe de de ikke vil kjøpe, men ikke nok penger til å kjøpe de de vil kjøpe.

Kommentar

• Martin Olsen
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Jan 2007
                                • 186

Tullebukk vil ha åpent møte med LSK. Jeg satt på Martin's for noen måneder siden, var jo nesten ingen fra kanarifansen der. Ikke var det noen kritiske spørsmål heller.
                                Kanarifansen må også begynne å gå i seg selv også, mobbing av egne spillere slik som Faye ble mot Tromsø. Bare negativitet hele tiden. hele Forumet ville ha vekk Knudtzon for noen uker siden, nå får Brenden Pipekonsert når han kommer inn for Knudtzon. Kanarifansen må begynne å levere før de skal kreve hele tiden.......

Kommentar

• _Jonern
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 4400

Unnskyld meg, men Brenden har da aldri fått pipekonsert. Folk var sterkt uenig i at Knudtzon ble tatt av. Det er en ganske vesentlig forskjell.
                                  ..................

Kommentar

• Gjedda
                                    Seniormedlem
                                    Forumsadist
                                    • Apr 2015
                                    • 147

Og hvordan i svarte skulle stakkars Brenden forstå at pipingen ikke refererte til ham. Kan ikke akkurat si pipingen bidro til at han fikk noen fin entré.

Kommentar

• tullebukk
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2006
                                      • 5446

Gi deg a. Brenden skjønte det

Kommentar

• Gjedda
                                        Seniormedlem
                                        Forumsadist
                                        • Apr 2015
                                        • 147

Jubel og klapping for begge er langt å foretrekke. Det gir spilleren som skal inn en helt annen mental ansporing til innsats.

Kommentar

• Trooond
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Mar 2015
                                          • 1039

Kan være litt farlig med piping, da det som i innlegg over skrives at tydeligvis er til å missforstå .

I.f.t. neste trener : Jeg tror Lagerbäck er ledig på markedet

Her får han en anbefaling :
                                          Magnus Hedman : Förändringsledare. Föreläsare, livscoach, Group and team coach.
                                          Ibland kunde jag tvivla på mig själv. Under mina 17 år med Lasse fick han mig aldrig att tro att han gjorde det detsamma. Hans styrka är att ge dig som spelare/människa rätten att försöka! Funkar det inte vet han ändå vad du ska testa gång 2 för att lyckas. Alla får misslyckas... Han finns för dig hela tiden och när du ser det i handling som ord är du redo att göra allt för honom. Då bygger han laget! Min tacksamhet till Lasse är obeskrivlig och jag fick ge av mig totalt till honom och Tommy när jag spelade med ett trasigt knä i 85 minuter mot Slovakien borta och vägrade gå av. Jag skulle hålla nollan till alla pris! Den smärtan tar du för folk du älskar
                                          Last edited by Trooond; 14.07.2016, 14:21.

Kommentar

Working...