Odd - Lillestrøm, søndag 8. november 2015 kl. 18.00 (siste serierunde)
Collapse
X
-
-
Rett og slett grisepinlig. Mange av våre som ikke holder nivå. Syns ikke det er noe vits i å skylde på spillestil, men det er jo j.. dumt med alle balltapa fra Malou.Kommentar
-
Det verste er at man spiller akkurat som man har gjort lenge, men nå faktisk møter kvalifisert motstand som ikke lar oss komme unna med tullet. Haugevis av enkle balltap og en sentral midtbane som løpes rett over. Men vi er med i toppdivisjonen da, som sannsynligvis alltid kommer til å være den ynkelige trøsten.Kommentar
-
For en gjeng.. Løpssterkt lag som presser høyt og det blir langball og balltap hver eneste gang. Ingen som evner å dra av en mann eller løpe så smart at man skaper rom for andre. Nå savner jeg Johan."And I never thought this life was possible.
You're the yellow bird that I've been waiting for."
Bright Eyes - Poison OakKommentar
-
Dårligst blant de beste.. Bedre enn de dårligste er liten trøst. Skjer jo ingen forandring etter en dårlig 1. Omgang. Så blir det en dårlig start på 2. Omgang og fortsatt ingen bytter! Tap med stil i det minste, gjør noe!Kommentar
-
Viktig med en pinlig sesongavslutning. Kan jo ikke risikere positivitet, da blir det fort for mange som vurderer å kjøpe sesongkort for neste år.- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kom akkurat på at jeg hadde glemt at det var match i kveld, og derfor hadde prioriterte trening med hund og samvær med familien fremfor å få sett matchen, og fikk i kveld et godt svar på hvorfor jeg har slutta å bry meg... Trist men sant. La skjelsordene hagle, tomle meg ned og alt det der, men jeg klarer rett og slett ikke lenger å tvinge meg til å bry meg om hvordan LSK gjør det. Jeg er såpass nostalgisk at jeg husker da jeg og brodern satt på hytta på vestlandet med radio og det eneste vi brydde oss om var hvordan det gikk med LSK, og da Mål-Mons putta tok det helt av!
Jeg har antakelig blitt gammal, men er fortsatt yngre enn Sportsklubben sine 40+ år på øverste nivå, kanskje jeg skal bruke mine tilmålte år til andre ting? Jeg er ingen hardcore supporter, det har jeg aldri hverken hatt tid eller penger til, men har forsøkt å gjøre mitt beste ved å følge Sportsklubben jevnt og trutt.
Men det gir meg ingen ting lenger. Ingen glede, ingen sorg, jeg bare konstaterer at resultatet ble som det ble.
Hvorfor skriver jeg dette?
Fordi jeg er overbevist om at jeg ikke er aleine av å bli smitta av likegyldighetsviruset. Fordi jeg fortsatt drømmer og cupgull og våte bamseklemmer fra fremmede menn med større ølmage enn meg.
Kjære LSK, min første kjærlighet, kan dere hjelpe meg og ta tak i likegyldigheten?Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
-
Klubben er redd for å hevde seg, det er kanskje det det går på. Etableringen av mantraet om at vi er klubben som alltid er med har satt seg så hardt fast at det er det som synges høyest fra KFL og som omtales mest på klubbens egne sosiale medier. Det er jo f.eks. en kar som får menge seg fritt på twitter ved å holde nøye oversikt på hvor mange poeng man til enhver tid må ha for å klare seg.
Det må jo være en grunn til at dyktige spillere som Johan nærmest hetses vekk fra klubben av egne fans.Kommentar
-
Dette når nye høyder. Snakk om å pisse på dem som bryr seg om Sportsklubben."And I never thought this life was possible.
You're the yellow bird that I've been waiting for."
Bright Eyes - Poison OakKommentar
-
Ikke veldig overraska. Allerede etter 5 minutter så man at dette skulle gå dårlig. Det som gjør det enda kjipere er målfeiringsmusikk og hjemmepublikum som tar bølgen."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
Kommentar