Sesongkort på feltet igjen etter 3 års dvale. Gleder meg til betong under beina!
Sesongkort 2016
Collapse
X
-
Om man kjøper sesongkort på feltet. Kan man da oppgradere til sitteplass på enkeltkamper mot å betale et mellomlegg ? Tenker da på i tilfelle jeg vil dra på en kamp med ungene/min gamle far eller andre som ikke kan/vil stå på feltet? Har fått bytta enkeltbillett fra ståplass til sitteplass på denne måten før i alle fall."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Om man kjøper sesongkort på feltet. Kan man da oppgradere til sitteplass på enkeltkamper mot å betale et mellomlegg ? Tenker da på i tilfelle jeg vil dra på en kamp med ungene/min gamle far eller andre som ikke kan/vil stå på feltet? Har fått bytta enkeltbillett fra ståplass til sitteplass på denne måten før i alle fall.
Vi har bare pleid å gå til felt D. Ingen som stopper oss.Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.Kommentar
-
Kommentar
-
-
Solgte ikke LSK bortimot 8-900 flere sesongkort bare uka etter storseieren mot Stabæk i gymsalen?Kommentar
-
Fornyet akkurat to sesongkort på felt G."Det er de gule som spiller spillet"
Sitat : Kong HaakonKommentar
-
som lærling, går man som student eller voksen da?
litt usikker ettersom det blir sett på som jobb, men på papiret går man enten vg3 eller vg4 i et 4 årlangt skoleløp
hilen en 1 års lærling (altså vg3, så vil være lærling i hele 2016)Kommentar
-
Send en e-post til truls@lsk.no, eller kontakt LSK på Facebook. Har man papirer på at man er lærling, så går man forhåpentligvis som student også i klubbens øyne.TS05 - Felt CKommentar
-
Hvorfor er alt himmel eller helvete for deg, ligger du aldri midt i mellom?
Hvorfor så negativ til så mye?
Hvor mange sesongkortkjøpere har du vervet?
Hva har du gjort for at tallet skal være høyere?
Jeg syns vi skal sette pris på at vi har solgt 100% flere kort en på samme tid ifjor
Jeg ser at vi snart har solgt samme antall på feltet som i hele fjor, og det allerede nå!
Dette må da være positivt?
Og, det er fortsatt igjen 5 dager med hyggelige priser, så vi kommer til å selge ennå flere.
Sørg for at alle du kjenner kjøper, ønsker de et fjes å snakke med er det bra å komme på KFL's stand på Lillestrøm Torv i morgen i mellom 10-18, vi står ved H&M i 1etg.Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
Kommentar