Nesten halvparten av de solgte sesongkorta så langt er på feltet
Sesongkort 2016
Collapse
X
-
I underkant av 1000 er slettes ikke verst, men ikke veldig bra heller. Vi må opp mot minst 3000 og helst godt over. Når det er sagt er det meget posivit at vi har solgt såpass mye hittil, ikke minst for likviditeten. Som sikkert nevnt av flere tidligere er månedene rundt jul ekstra krevende likviditetsmessig og sesongkortsalget hittil bidrar vel fort med opp mot 2 millioner i friske kroner.Kommentar
-
Jeg er mer interessert i å vite hvordan vi ligger an kontra i fjor. For å utdype, hva var totalsalget i fjor - fordelt på feltet og resten av stadion - og hvordan lå salget an før jul i fjor? Ligger LSK an til å i det minste tangere fjorårssalget av sesongkort om et par måneders tid?Custodes
Contra o futebol moderno!Kommentar
-
Vi er over halvveis! Allerede, etter bare noen uker med sesongkortsalg, har vi solgt flere sesongkort på Kanarifeltet enn i 2015. Og vi er over halvveis til vårt ambisiøse mål om å klare 1000 solgte. Fantastisk bra! Nå må dere etternølere som vil slå til på de lave prisene få ut fingeren. I morgen er siste dag før prisene stiger. www.kfl.no/butikk
2016-sesongkortkampanje.jpgI have this condition.Kommentar
-
-
Kommentar
-
Prøver å bestille sesongkort til meg og dattera nå, men får ikke logget på med eksisterende brukernavn/passord - prøvd å få tilsendt nytt passord, men ikke mottatt noen mail med nytt passord... Har også prøvd å lage ny bruker - fungerer heller ikke.
Noen som har opplevd det samme, og har løsning?Kommentar
-
Prøver å bestille sesongkort til meg og dattera nå, men får ikke logget på med eksisterende brukernavn/passord - prøvd å få tilsendt nytt passord, men ikke mottatt noen mail med nytt passord... Har også prøvd å lage ny bruker - fungerer heller ikke.
Noen som har opplevd det samme, og har løsning?Kommentar
-
Noen som har opplevd det samme, og har løsning?MortenKommentar
-
Og om noen skal kjøpe sesongkort på Kanarifeltet anbefales selvfølgelig http://www.kfl.no/butikk/ hvor du får billige sesongkort og litt ekstra rabatt på medlemskapet i Kanari-Fansen samtidig. Gjelder både nye og gamle medlemmer.I have this condition.Kommentar
-
I og med at sesongkortsalget nå går så bra, hva er vitsen med å sette opp prisen? Må jo være bedre med 3000 solgte sesongkort til lav pris enn 1500 med med høy pris? Folk legger igjen penger på Åråsen, pluss at stemningen og interessen stiger.
Håper de vil utvide tilbudet til langt over jul.
Kommentar
-
I og med at sesongkortsalget nå går så bra, hva er vitsen med å sette opp prisen? Må jo være bedre med 3000 solgte sesongkort til lav pris enn 1500 med med høy pris? Folk legger igjen penger på Åråsen, pluss at stemningen og interessen stiger.
Håper de vil utvide tilbudet til langt over jul.
Hvis prisen er lik utover, så er det heller ingen grunn til å kjøpe tidlig.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Grunnen til at prisene settes lave nå er da det ikke kommer inn andre inntekter enn sesongkort (muligens sponsorpenger?) før man er i mars. Det er lang tid. (dermed)Også bruker man rabatter som et incentiv for å få folk til å kjøpe. Det funker. Alltid.
127% over samme tid i fjor er fantastisk. Så gjør man mye riktig. Både de i LSK og spesielt dere i KFL. Veldig bra jobba nå, det betyr mye for klubben og alle oss andre.twitter @amundsakis
ΘΥΡΑ 13Kommentar
-
fått beskjed av fedre til kamerater om å stoppe pushinga for å ikke ødelegge julegaven for i år, så ser faktisk ut som vi blir en liten gjeng fra toten (6-7 stk med sesongkort som jeg vet om, sikkert noen flere også)
vi er få med riktige gener på bygda, men vi stiller sterkt i forhold til antall vil jeg siKommentar
-
fått beskjed av fedre til kamerater om å stoppe pushinga for å ikke ødelegge julegaven for i år, så ser faktisk ut som vi blir en liten gjeng fra toten (6-7 stk med sesongkort som jeg vet om, sikkert noen flere også)
vi er få med riktige gener på bygda, men vi stiller sterkt i forhold til antall vil jeg siCustodes
Contra o futebol moderno!Kommentar
-
Litt av hensikten er vel å få folk til å kjøpe sesongkort nå. Likviditeten til klubben påvirkes selvfølgelig av at vi er inne i de månedene hvor publikumsinntektene mangler og jo tidligere sesongkortene kjøpes, jo bedre .
Hvis prisen er lik utover, så er det heller ingen grunn til å kjøpe tidlig.
Håper LSK kan se til Tyskland og USA. Sett prisnivået etter hvor attraktiv kampen er. Pluss at de der borte har et slags dynamisk prisopplegg på billettene slik at man kan få kjøpt "restebilletter" på billigsalg på kampdagen. Altså prisen på billettene følger etterspørselen. Dette gjør at de nesten har fulle hus uansett motstand.
Kommentar
-
Det er jeg enig i. Men de trenger ikke å doble prisen i morgen. Dette viser bare at prisnivået på Åråsen er for høyt. Produktet er ikke mer verdt enn det markedet vil betale. Men hvis LSK vil ha 6000 stk på hver kamp så skal de få det. Men med lavere priser hadde de fått langt over 8000 hver kamp. I dagens marked konkurrerer Åråsen mot nettbaserte streamingtjenester, der koster kampen 149kr. Da kan hele familien se kampen. Det at en familie skal betale 6000 kr for sesongkort, eller nesten 1000 kr per kamp er helt bak mål.
Håper LSK kan se til Tyskland og USA. Sett prisnivået etter hvor attraktiv kampen er. Pluss at de der borte har et slags dynamisk prisopplegg på billettene slik at man kan få kjøpt "restebilletter" på billigsalg på kampdagen. Altså prisen på billettene følger etterspørselen. Dette gjør at de nesten har fulle hus uansett motstand.
For å flere på kamp må ha et vinnerlag, en x-faktor(kan være både publikum og spillere/trenere) og forutsigbarhet i forhold til kalenderen. I den rekkefølgen.
Åråsen er i ferd med å bli en fryktet stadion igjen, men vi må slå Enga og RBK hjemme. Det er da vi skaper folkefester.
X-faktor er det desverre lite med, anonym trener og anonyme spillere, samt KFL er ikke på nivå med gullårene. Begge disse er også på god vei, og kan fort utløses med et vinnerlag.
Forutsigbarhet ser det ut som skal løse seg fra 2017 med nye regler for spilledager og tidlig fastsettelse av kamper.
Forøvrig er jeg enig med deg i at det kunne være spennende med en differensiering med priser i forhold til mostander.
Spørsmålet er det om er for mye kål og få ett nytt system på plass for dette og at vinninga går opp i spinninga.Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
Kommentar