Sesongkort 2016

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • mrognan
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2008
    • 846

    #81
    Nesten halvparten av de solgte sesongkorta så langt er på feltet
    Morten

    Kommentar

    • klippen
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2009
      • 251

      #82
      I underkant av 1000 er slettes ikke verst, men ikke veldig bra heller. Vi må opp mot minst 3000 og helst godt over. Når det er sagt er det meget posivit at vi har solgt såpass mye hittil, ikke minst for likviditeten. Som sikkert nevnt av flere tidligere er månedene rundt jul ekstra krevende likviditetsmessig og sesongkortsalget hittil bidrar vel fort med opp mot 2 millioner i friske kroner.

      Kommentar

      • tullebukk
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2006
        • 5446

        #83
        Var mere at jeg trodde vi hadde solgt totalt rund 2500 til nå . Rart ikke flere kjøper når det er så billig . Tror jeg har fått ca 10 sesongkort solgt til folk som ikke kjøpte før.

        Kommentar

        • Funchaloe
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Oct 2011
          • 511

          #84
          Jeg er mer interessert i å vite hvordan vi ligger an kontra i fjor. For å utdype, hva var totalsalget i fjor - fordelt på feltet og resten av stadion - og hvordan lå salget an før jul i fjor? Ligger LSK an til å i det minste tangere fjorårssalget av sesongkort om et par måneders tid?
          Custodes
          Contra o futebol moderno!

          Kommentar

          • gorken
            Administrator
            • May 2006
            • 1483

            #85
            Vi er over halvveis! Allerede, etter bare noen uker med sesongkortsalg, har vi solgt flere sesongkort på Kanarifeltet enn i 2015. Og vi er over halvveis til vårt ambisiøse mål om å klare 1000 solgte. Fantastisk bra! Nå må dere etternølere som vil slå til på de lave prisene få ut fingeren. I morgen er siste dag før prisene stiger. www.kfl.no/butikk

            2016-sesongkortkampanje.jpg
            I have this condition.

            Kommentar

            • Nordby-Kanaris
              Seniormedlem
              Forumsadist
              • Mar 2006
              • 146

              #86
              Har dere tall på det totale salget? Hadde vært kult med en update
              Cupmestere 2007:D

              Kommentar

              • 007
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Oct 2013
                • 285

                #87
                Opprinnelig skrevet av Nordby-Kanaris
                Har dere tall på det totale salget? Hadde vært kult med en update
                I går kl. 12.16 ble dette innlegget lagt inn i tråden "LSK sesongen 2016" med bl.a. følgende innhold:
                Opprinnelig skrevet av bema0806
                ... Vi har nå solgt 1.031 sesongkort. På samme tid i fjor var det solgt 454, sier Truls Lühr Olsen i LSKs markedsavdeling.

                Kommentar

                • Kvalen
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jul 2006
                  • 327

                  #88
                  Noen som vet hva 2015 ble til slutt da? (Gjerne både totalt og på kanarifeltet)
                  "For bergenserne blir dette som en kjapp onanering - en kortsiktig selvtilfredsstillelse"
                  - Ivar Hoff

                  Kommentar

                  • Kjølnerdomen
                    Seniormedlem
                    Forumsadist
                    • Jun 2008
                    • 148

                    #89
                    Prøver å bestille sesongkort til meg og dattera nå, men får ikke logget på med eksisterende brukernavn/passord - prøvd å få tilsendt nytt passord, men ikke mottatt noen mail med nytt passord... Har også prøvd å lage ny bruker - fungerer heller ikke.

                    Noen som har opplevd det samme, og har løsning?

                    Kommentar

                    • fredpet76
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Feb 2004
                      • 1250

                      #90
                      Opprinnelig skrevet av Kjølnerdomen
                      Prøver å bestille sesongkort til meg og dattera nå, men får ikke logget på med eksisterende brukernavn/passord - prøvd å få tilsendt nytt passord, men ikke mottatt noen mail med nytt passord... Har også prøvd å lage ny bruker - fungerer heller ikke.

                      Noen som har opplevd det samme, og har løsning?
                      Jeg opplevde det samme som deg, men fikk raskt svar fra Truls da jeg sendte de en epost. Vi ble enige om at jeg heller ringte Billettservice på 815 33 133 og da det ordnet seg med en gang.

                      Kommentar

                      • mrognan
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2008
                        • 846

                        #91
                        Opprinnelig skrevet av Kjølnerdomen
                        Prøver å bestille sesongkort til meg og dattera nå, men får ikke logget på med eksisterende brukernavn/passord - prøvd å få tilsendt nytt passord, men ikke mottatt noen mail med nytt passord... Har også prøvd å lage ny bruker - fungerer heller ikke.

                        Noen som har opplevd det samme, og har løsning?
                        Veit ikke om det er det samma som jeg opplevde. Men jeg tasta brukernavn og passord mange ganger uten å komme videre. Prøvde da å bytte nettleser fra IE til Chrome. Da funka det. Verdt et forsøk?
                        Morten

                        Kommentar

                        • gorken
                          Administrator
                          • May 2006
                          • 1483

                          #92
                          Og om noen skal kjøpe sesongkort på Kanarifeltet anbefales selvfølgelig http://www.kfl.no/butikk/ hvor du får billige sesongkort og litt ekstra rabatt på medlemskapet i Kanari-Fansen samtidig. Gjelder både nye og gamle medlemmer.
                          I have this condition.

                          Kommentar

                          • Kanariz
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2005
                            • 2507

                            #93
                            I og med at sesongkortsalget nå går så bra, hva er vitsen med å sette opp prisen? Må jo være bedre med 3000 solgte sesongkort til lav pris enn 1500 med med høy pris? Folk legger igjen penger på Åråsen, pluss at stemningen og interessen stiger.

                            Håper de vil utvide tilbudet til langt over jul.

                            Kommentar

                            • SAEDbeger
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Sep 2006
                              • 421

                              #94
                              enig, men tok ikke sjansen og kjøpte sesongkort nå

                              Kommentar

                              • Stray Cat
                                Moderator
                                • Aug 2008
                                • 5916

                                #95
                                Opprinnelig skrevet av Kanariz
                                I og med at sesongkortsalget nå går så bra, hva er vitsen med å sette opp prisen? Må jo være bedre med 3000 solgte sesongkort til lav pris enn 1500 med med høy pris? Folk legger igjen penger på Åråsen, pluss at stemningen og interessen stiger.

                                Håper de vil utvide tilbudet til langt over jul.
                                Litt av hensikten er vel å få folk til å kjøpe sesongkort nå. Likviditeten til klubben påvirkes selvfølgelig av at vi er inne i de månedene hvor publikumsinntektene mangler og jo tidligere sesongkortene kjøpes, jo bedre .
                                Hvis prisen er lik utover, så er det heller ingen grunn til å kjøpe tidlig.
                                For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                Kommentar

                                • Dinho
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jan 2006
                                  • 884

                                  #96
                                  Opprinnelig skrevet av 007
                                  I går kl. 12.16 ble dette innlegget lagt inn i tråden "LSK sesongen 2016" med bl.a. følgende innhold:
                                  Indeks 227 over i fjor er da meget bra! fortsatt ikke ferdige med "utsalget" heller.
                                  Grunnen til at prisene settes lave nå er da det ikke kommer inn andre inntekter enn sesongkort (muligens sponsorpenger?) før man er i mars. Det er lang tid. (dermed)Også bruker man rabatter som et incentiv for å få folk til å kjøpe. Det funker. Alltid.

                                  127% over samme tid i fjor er fantastisk. Så gjør man mye riktig. Både de i LSK og spesielt dere i KFL. Veldig bra jobba nå, det betyr mye for klubben og alle oss andre.
                                  twitter @amundsakis
                                  ΘΥΡΑ 13

                                  Kommentar

                                  • lsktokvam
                                    Seniormedlem
                                    Forumsadist
                                    • Jan 2013
                                    • 108

                                    #97
                                    fått beskjed av fedre til kamerater om å stoppe pushinga for å ikke ødelegge julegaven for i år, så ser faktisk ut som vi blir en liten gjeng fra toten (6-7 stk med sesongkort som jeg vet om, sikkert noen flere også)

                                    vi er få med riktige gener på bygda, men vi stiller sterkt i forhold til antall vil jeg si

                                    Kommentar

                                    • Funchaloe
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Oct 2011
                                      • 511

                                      #98
                                      Opprinnelig skrevet av lsktokvam
                                      fått beskjed av fedre til kamerater om å stoppe pushinga for å ikke ødelegge julegaven for i år, så ser faktisk ut som vi blir en liten gjeng fra toten (6-7 stk med sesongkort som jeg vet om, sikkert noen flere også)

                                      vi er få med riktige gener på bygda, men vi stiller sterkt i forhold til antall vil jeg si
                                      Få dem med på bortekamper. Tror YX Longum gjerne ser flere totninger tilbake på taket av bensinstasjonen der :-)
                                      Custodes
                                      Contra o futebol moderno!

                                      Kommentar

                                      • Kanariz
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2005
                                        • 2507

                                        #99
                                        Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                                        Litt av hensikten er vel å få folk til å kjøpe sesongkort nå. Likviditeten til klubben påvirkes selvfølgelig av at vi er inne i de månedene hvor publikumsinntektene mangler og jo tidligere sesongkortene kjøpes, jo bedre .
                                        Hvis prisen er lik utover, så er det heller ingen grunn til å kjøpe tidlig.
                                        Det er jeg enig i. Men de trenger ikke å doble prisen i morgen. Dette viser bare at prisnivået på Åråsen er for høyt. Produktet er ikke mer verdt enn det markedet vil betale. Men hvis LSK vil ha 6000 stk på hver kamp så skal de få det. Men med lavere priser hadde de fått langt over 8000 hver kamp. I dagens marked konkurrerer Åråsen mot nettbaserte streamingtjenester, der koster kampen 149kr. Da kan hele familien se kampen. Det at en familie skal betale 6000 kr for sesongkort, eller nesten 1000 kr per kamp er helt bak mål.

                                        Håper LSK kan se til Tyskland og USA. Sett prisnivået etter hvor attraktiv kampen er. Pluss at de der borte har et slags dynamisk prisopplegg på billettene slik at man kan få kjøpt "restebilletter" på billigsalg på kampdagen. Altså prisen på billettene følger etterspørselen. Dette gjør at de nesten har fulle hus uansett motstand.

                                        Kommentar

                                        • Simeone
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Apr 2008
                                          • 761

                                          Opprinnelig skrevet av Kanariz
                                          Det er jeg enig i. Men de trenger ikke å doble prisen i morgen. Dette viser bare at prisnivået på Åråsen er for høyt. Produktet er ikke mer verdt enn det markedet vil betale. Men hvis LSK vil ha 6000 stk på hver kamp så skal de få det. Men med lavere priser hadde de fått langt over 8000 hver kamp. I dagens marked konkurrerer Åråsen mot nettbaserte streamingtjenester, der koster kampen 149kr. Da kan hele familien se kampen. Det at en familie skal betale 6000 kr for sesongkort, eller nesten 1000 kr per kamp er helt bak mål.

                                          Håper LSK kan se til Tyskland og USA. Sett prisnivået etter hvor attraktiv kampen er. Pluss at de der borte har et slags dynamisk prisopplegg på billettene slik at man kan få kjøpt "restebilletter" på billigsalg på kampdagen. Altså prisen på billettene følger etterspørselen. Dette gjør at de nesten har fulle hus uansett motstand.
                                          Dette kan jeg ikke la stå ubesvart. Veldig uenig i nettopp at det bare er å sette ned prisen med noen hundrelapper så kommer det flere tusen på kamp. LSK konkurrerer om tiden til folk, ikke pengene.

                                          For å flere på kamp må ha et vinnerlag, en x-faktor(kan være både publikum og spillere/trenere) og forutsigbarhet i forhold til kalenderen. I den rekkefølgen.

                                          Åråsen er i ferd med å bli en fryktet stadion igjen, men vi må slå Enga og RBK hjemme. Det er da vi skaper folkefester.
                                          X-faktor er det desverre lite med, anonym trener og anonyme spillere, samt KFL er ikke på nivå med gullårene. Begge disse er også på god vei, og kan fort utløses med et vinnerlag.
                                          Forutsigbarhet ser det ut som skal løse seg fra 2017 med nye regler for spilledager og tidlig fastsettelse av kamper.

                                          Forøvrig er jeg enig med deg i at det kunne være spennende med en differensiering med priser i forhold til mostander.
                                          Spørsmålet er det om er for mye kål og få ett nytt system på plass for dette og at vinninga går opp i spinninga.
                                          Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
                                          para gritarle a la FIFA:
                                          ¡Que ellos son el gran ladrón!

                                          Kommentar

                                          Working...