Sesongkort 2016

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gorken
    Administrator
    • May 2006
    • 1483

    Kjøpte du ikke sesongkort på Kanarifeltet da det var som billigst før jul? Nå har du mulighet til å likevel sikre deg det viktige kortet, til ekstremt gode priser.

    Første mulighet er lørdag 27. februar. Da finner du Lillestrøm Sportsklubb og Kanari-Fansen Lillestrøm på stand på både Lillestrøm Torv og Strømmen Storsenter. Her er det kjempetilbud på sesongkort, og det er spillere som selger kort. Stikk innom et av sentera på lørdag! Stands på plass fra kl. 11 – 15 og spillerne er tilstede fra 12:30 – 15.

    Andre mulighet er på Ringerunde for å selge sesongkort 3. mars. Også denne dagen blir det supertilbud på sesongkort til de vi ringer. Hvis du ønsker å bli oppringt eller kjenner noen som bør ringes så send inn navn og nummer til sesongkort@lsk.no, så ringer en av spillerne med et fantastisk tilbud!
    I have this condition.

    Kommentar

    • fredpet76
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Feb 2004
      • 1250

      Forstod jeg Truls rett på møtet på Martins i går når han sa at det var solgt ca 3100 på sittan og drøyt 800 på KFL feltet? Eller var det 3100 totalt?

      Kommentar

      • Ketil Cantona
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 6813

        Spørsmål - mulig dumt.

        Et sesongkort, er det personlig eller kan jeg kjøpe noen til firmaet som jeg låner ut på kampdager?
        Hadde vært mulig å kjøpe 5-6 stk og brukt det til de ansatte?

        Kommentar

        • lsktokvam
          Seniormedlem
          Forumsadist
          • Jan 2013
          • 108

          skal sikkert stå et navn på dem, så det er personlig på den måten, men du blir aldri sjekket om det er ditt sesongkort eller ikke. jeg har ikke hørt om noe problemer med det da jeg har lånt ut kortet mitt til venner, når jeg selv ikke kan stille på kamp.

          Kommentar

          • Bondepunk
            Seniormedlem
            Forumsadist
            • Nov 2015
            • 140

            Det står hverfall navnet mitt på både mitt, og guttungen sitt, selv om han har barn. Vil tru at om du melder inn firmaet, så kommer det navnet på, og kan disponeres av det firmaet.
            Har tenkt samme tanke selv, men jeg vil stå sammen med "pasientene", og tror det kansje ville blitt en belastning for mine ikke så gul/svarte medarbeidere/ansatte.

            Kommentar

            • Fridtjof
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2005
              • 2120

              Før i tiden hadde i hvert fall Romerikes Blad en del sesongkort som de loddet ut til sine ansatte i forkant av hjemmekampene. Jeg kjenner til en person til som har gjort noe lignende, som jeg ikke ønsker å nevne navnet på.

              Selv har jeg administrert kjøpet av fem sesongkort i år, blant annet til forumbrukeren Rune. Det står mitt navn på hans sesongkort, uten at jeg tror han blir nektet adgang av den grunn :-)

              Edit: Jeg tipper at LSK bare jubler dersom du på det viset legger til rette for at flere går på kamp. Kjør på (, og supert initiativ)!
              Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

              Kommentar

              • Ketil Cantona
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 6813

                Takk for svar alle sammen. Skal høre med klubben om jeg kan ha firmanavnet på.

                Kommentar

                • Rune
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Aug 2008
                  • 1229

                  Opprinnelig skrevet av Fridtjof
                  Før i tiden hadde i hvert fall Romerikes Blad en del sesongkort som de loddet ut til sine ansatte i forkant av hjemmekampene. Jeg kjenner til en person til som har gjort noe lignende, som jeg ikke ønsker å nevne navnet på.

                  Selv har jeg administrert kjøpet av fem sesongkort i år, blant annet til forumbrukeren Rune. Det står mitt navn på hans sesongkort, uten at jeg tror han blir nektet adgang av den grunn :-)

                  Edit: Jeg tipper at LSK bare jubler dersom du på det viset legger til rette for at flere går på kamp. Kjør på (, og supert initiativ)!
                  Det har i hvert fall vært uproblematisk de siste to sesongene.
                  "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

                  Kommentar

                  • Børge
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2013
                    • 2558

                    Opprinnelig skrevet av Ketil Cantona
                    Takk for svar alle sammen. Skal høre med klubben om jeg kan ha firmanavnet på.
                    Du kan også kjøpe sesongkort, men få 15 stk enkeltbilletter. Så kan du dele ut enkeltbilletter til de som skal på kamp, så slipper du å holde styr på hvor sesongkortene er. Jeg vet det er mulig, siden det er praktisert på jobben.
                    Sint og tverr på felt N

                    Kommentar

                    • tullebukk
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2006
                      • 5446

                      Firmanavn går kjempebra

                      Kommentar

                      • Tvilling
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Nov 2006
                        • 1472

                        Hvor mange sesongkort er solgt?

                        Kommentar

                        • gilbert
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 3208

                          Opprinnelig skrevet av Tvilling
                          Hvor mange sesongkort er solgt?
                          På podcasten fra det åpne møtet kan du høre at det sies 860 på Kanarifeltet, og 3 104 på resten av stadion (såvidt jeg kan forstå).

                          gilbert

                          Kommentar

                          • Håkon Henriksen
                            Administrator
                            • Nov 2003
                            • 6411

                            Og.
                            På søndag vil vi i KFL selge sesongkort til hyggelige priser. Du finner oss på Martins fra kl 13.00
                            Håkon Henriksen
                            -
                            Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                            -
                            ALT FOR FUGLA

                            Kommentar

                            • Gjedda
                              Seniormedlem
                              Forumsadist
                              • Apr 2015
                              • 147

                              Du kan ikke kjøpe lykke, men du kan kjøpe sesongkort. Omtrent det samme.

                              Kommentar

                              • Gjedda
                                Seniormedlem
                                Forumsadist
                                • Apr 2015
                                • 147

                                The remorseful day. Himmelen over Åråsen er stenkt av blod. Men raskt faller den angrende dag og dør ut. Nå er tiden kommet. Det er kampdag! Nå skal magi skapes. Spenningen er til å tå og føle på, lufta sitrer av energi. Norges beste fans er som alltid i front og viser vei. Slaget på tribunen er allerede vunnet før kampen er i gang, og fra feltet stråler kampviljen smittsomt ned mot de elleve utvalgte. De er klare for krig. Blod, svette og innsats forventes. Seier og en såret fiende er det eneste som teller. Ingen fiende skal forlate matta uten varige mentale men. Har fienden spilt kamp på Åråsen så skal nederlaget brennes inn i sinnet til evig tid. På samme måte som den angrende dag skal motstanderne få angre sin ankomst. I mørket på vei bort skal de tusle med bøyde hoder og tunge sinn. Alle motstandere skal ha sin remorseful day på Åråsen.

                                Kommentar

                                Working...