Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Liker veldig godt det gamle klubbmerket.
Blir nok "løp og kjøp" her i gården også,
men to logoer for samme klubb?
Skal ikke påstå at jeg har peiling på
markedsføring, men våger likevel å
spørre hva er vitsen med det?
Grunnen til dette er som følger :
Undertegnede, sammen med Fritz fremmet forslag om å bytte logo tilbake til den gamle på alt. Her gikk klubben til motmæle, da dette er forbundet med stooore utgifter. Løsningen ble slik den vi får nå, for vi VILLE ha den gamle logoen på drakta, så kan markedsavdelingen gjøre hva de vil med den andre..
Grunnen til dette er som følger :
Undertegnede, sammen med Fritz fremmet forslag om å bytte logo tilbake til den gamle på alt. Her gikk klubben til motmæle, da dette er forbundet med stooore utgifter. Løsningen ble slik den vi får nå, for vi VILLE ha den gamle logoen på drakta, så kan markedsavdelingen gjøre hva de vil med den andre..
Petter
Jeg mener det er uheldig at klubben presenteres med to forskjellige logoer i ulike sammenhenger. Her burde klubben være konsekvent å bruke kun en logo, enten det er den nye eller gamle.
Jeg mener det er uheldig at klubben presenteres med to forskjellige logoer i ulike sammenhenger.
Enig. Kompromisser er aldri bra, uansett om det er politikk eller sport. Jeg synes dette virker vinglete, og det gir et signal ut til "markedet" om at man ikke har full tro på hverken den ene eller andre logoen.
Men i den store sammenhengen er kanskje ikke dette så veldig viktig som vi vil ha det til... :lol:
Jeg mener det er uheldig at klubben presenteres med to forskjellige logoer i ulike sammenhenger.
Enig. Kompromisser er aldri bra, uansett om det er politikk eller sport. Jeg synes dette virker vinglete, og det gir et signal ut til "markedet" om at man ikke har full tro på hverken den ene eller andre logoen.
Men i den store sammenhengen er kanskje ikke dette så veldig viktig som vi vil ha det til... :lol:
mvh
Gammer`n
Tror nok ikke det jeg heller. Det er den nye logoen alle fortsatt vil se i de aller, aller fleste sammenhenger. Eneste stedet man ser denne gamle logoen er på drakta, og hvis det ikke skal mere til for å forvirre markedet, da vet jeg ikke.
Kommentar