Jeg betaler idag 159 for sumo sport (obos-pris). Har jeg tolket det riktig da at jeg automatisk får med tippeligaen til samme pris? Pris for eksisterende kunder kan ikke endres før 1.august.
Media, kampdekning m.m.
Collapse
X
-
Håper ikke kick-off fra Ullevål er representativt for hvordan TL skal dekkes i år. Maken til kjedelig, innholdsløst og umorsomt program har jeg vel knapt sett. Stor tommel opp til Frode om han klarte å holde seg våken gjennom det der!Kommentar
-
Enig, dette var dølle greier. Seansen med bleikfeite reporteren som leker "Rekdal-kopi" var så kleint at fy f**n. Samme mann med fokus på dømming (klippene med Lundemo) var også helt bak mål. Ingen lo. Dette kunne de ikke gjort dårligere.Kommentar
-
Jeg sendte TV2 flg svar: "Det er ikke vanskelig å lage løsning for tilgang for 1 døgn..
Her må dere våkne, selv om dere ikke skal selge TL-fotball til neste år..
Er forøvrig glad ikke Rema1000 gjør det samme med melk.. Skal du ha 1 liter H melk, så må du kjøpe 1 måneds forbruk av både Hmelk og Lettmelk..
Håper dere tar kundeservice på alvor, og at jeg hører fra dere igjen."Kommentar
-
Jeg sendte TV2 flg svar: "Det er ikke vanskelig å lage løsning for tilgang for 1 døgn..
Her må dere våkne, selv om dere ikke skal selge TL-fotball til neste år..
Er forøvrig glad ikke Rema1000 gjør det samme med melk.. Skal du ha 1 liter H melk, så må du kjøpe 1 måneds forbruk av både Hmelk og Lettmelk..
Håper dere tar kundeservice på alvor, og at jeg hører fra dere igjen.""A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Men konklusjonene er vi enig om: Du vil ha noe, og skal tvinges til å kjøpe sååå mye mer, inkl et produkt du ikke har ønske om å kjøpe.Kommentar
-
På hvilken måte er det grunnprinsippet i kapitalismen? Det blir som å hevde at trygdesvindel er grunnprinsippet i sosialdemokratiet. Les en bok...
TV2 står selvfølgelig fritt til å tilby de produktuktløsningene de selv ønsker. Lytter de ikke til tvillings innspill, er det helt uproblematisk. Kostnaden er muligens at enkelte velger ulovlig streaming i stedet.Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
-
PPV burde jo være en løsning TV2 med flere burde se på. Si, 69-79kr for en kamp. Det er da ok avkastning på akkurat den kampen. Problemet er at det kannibaliserer på deres abonnement. Men de kan da enkelt fine elastisiteten her og tjene enda mer enn det de gjør. Pay per view er veldig vanlig i USA m.f. og utgjør en ekstremt viktig del av live-sport fortjenesten.
Jeg husker jeg betalte for å se Bryne-LSK i semifinalen i cupen (på tv2?) tilbake i 2001. Det fungerte veldig bra for å være 2001.
At enkeltkamper blir "litt dyre" vil også øke verdien på deres totale pakke med PL og TL. Så får man plutselig "mange kamper for en god penge" likevel.twitter @amundsakis
ΘΥΡΑ 13Kommentar
-
Grunnprinsippet i kapitalismen er at privateide selskaper til enhver tid søker å makismalisere profitt gjennom å hente høyest mulig avkastning på produkter eller tjenester tilbudt i et fritt markedssystem. Dette kan gjøres gjennom faktorer som kostnadsreduksjoner, antall kunder, betaling pr enhet etc.
TV2 gjør ikke annet enn å på kort sikt maksimere sin inntjening gjennom å sette sammen produkter i en pakke hvor kundene må kjøpe en helhet. Det er hverken nytt eller oppsiktsvekkende.
I min hovedoppgave på NMH analyserte jeg nettopp den salgsfremmende effekten på kort og lang sikt av denne typen pakker. Primærfokus i min hovedoppgave var bilbransjen, men dette gjøres i stor grad i andre bransjer også.Kommentar
-
PPV burde jo være en løsning TV2 med flere burde se på. Si, 69-79kr for en kamp. Det er da ok avkastning på akkurat den kampen. Problemet er at det kannibaliserer på deres abonnement. Men de kan da enkelt fine elastisiteten her og tjene enda mer enn det de gjør. Pay per view er veldig vanlig i USA m.f. og utgjør en ekstremt viktig del av live-sport fortjenesten.
Jeg husker jeg betalte for å se Bryne-LSK i semifinalen i cupen (på tv2?) tilbake i 2001. Det fungerte veldig bra for å være 2001.
At enkeltkamper blir "litt dyre" vil også øke verdien på deres totale pakke med PL og TL. Så får man plutselig "mange kamper for en god penge" likevel.Kommentar
-
Rimelig arrogant du…
Grunnprinsippet i kapitalismen er at privateide selskaper til enhver tid søker å makismalisere profitt gjennom å hente høyest mulig avkastning på produkter eller tjenester tilbudt i et fritt markedssystem. Dette kan gjøres gjennom faktorer som kostnadsreduksjoner, antall kunder, betaling pr enhet etc.
TV2 gjør ikke annet enn å på kort sikt maksimere sin inntjening gjennom å sette sammen produkter i en pakke hvor kundene må kjøpe en helhet. Det er hverken nytt eller oppsiktsvekkende.
I min hovedoppgave på NMH analyserte jeg nettopp den salgsfremmende effekten på kort og lang sikt av denne typen pakker. Primærfokus i min hovedoppgave var bilbransjen, men dette gjøres i stor grad i andre bransjer også.
Men ja, jeg er arrogant.Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
-
For de som ikke veit det, så anbefaler jeg å lagre disse to lenkene for gratis streaming: http://www.batmanstream.com/ og http://firstrowge.eu/Kommentar
-
Profitt er hovedmotivatoren i kapitalismen, det er muligheten for å bli rik som skal motivere deg til å "skape verdier", og er definitivt et av de mest grunnleggende prinsippene.Kommentar
-
Nok om dette. Dette er i beste fall i henhold til "m. m." i trådtittelen. De fleste vil nok hevde at det er "o. t.".Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
Kommentar