Martin Filip Falkeborn (var: Spillertråd Martin Filip Falkeborn )
Collapse
X
-
Enig i at han bør få sjansen nå.
I de kampene han ble brukt i sesongoppkjøringa syntes jeg riktgnok han ruset vel mye fremover, og til dels var en katastrofe bakover, sammen med en Bassel på den sia, kan det ende riktig dårlig, men det skal vel en trener klare å gjøre noe med. Får han beskjed om å konsentrere seg hovedsaklig om det defensive, så gjør han nok det.Kommentar
-
http://www.rb.no/lokalfotball/lsk/ha.../s/5-43-320214
Synes det er snodig at en som leverer fem scoringer fra backposisjon (ja, klar over at det er 3.div), men som er 23 år, spilt i Allsvenskan og EL ikke skal få noen som helst form for mulighet på 1.laget når en ser hvordan Skogseid underpresterer.Kommentar
-
Men det er strengt tatt ikke det samme å spille mot Aurskog som det er møte motstand i TL - det er vel både du og jeg enig i. Det er jo det Martin vil frem til.
Men hvis vi skal sende han på lån, synes jeg er snodig. Vi har da ikke flust av alternativer i de bakre rekker å ta av.Kommentar
-
Kommentar
-
Enig i at han bør få sjansen nå.
I de kampene han ble brukt i sesongoppkjøringa syntes jeg riktgnok han ruset vel mye fremover, og til dels var en katastrofe bakover, sammen med en Bassel på den sia, kan det ende riktig dårlig, men det skal vel en trener klare å gjøre noe med. Får han beskjed om å konsentrere seg hovedsaklig om det defensive, så gjør han nok det.Kommentar
-
Kommentar
-
Sånt kan løses ved å balansere laget bedre enn RK har gjort. I en Jørgen Kolstad hadde man i fjor en ving som både ga plass til backen sin offensivt og ikke minst dekket rommet backen etterlot bedre enn dagens varianter har gjort. Jeg kjenner ikke godt nok til Falkeborn selv til å mene noe ift om han bør starte kamper på a-laget, men om han har styrken sin i det offensive spillet, så synes jeg det hadde vært en spennende mann å se inn i laget sammen med Jørgen Kolstad nå når RK skal benke alle de "egoistiske" spillerne. Hva nå enn det betyr... Nå tror jeg forøvrig også Skogseid vil se mye bedre ut med en spiller som Kolstad foran seg også.
Få innpå Kolstad og la Falkenborn få teste seg ..
Tid for endring !Kommentar
-
Jeg syns rett og lett at Runar er for feig. At falkenborn ikke har fått et eneste minutt i TL forsterker det inntrykket. Han fortjener minutter og til og med en kamp fra start sett i lys av de svake prestasjonene vi har sett fra blant annet Skogseid. Slik dette utvikler seg så fremstår Runar mer som en Woy Hodgson enn en Lars Lagerbäck.twitter @amundsakis
ΘΥΡΑ 13Kommentar
-
Helt enig, det er sikkert Runar også. Dette er vel også kjernen i problemstillingen, Runar foretrekker Skogseid foran Falkeborn på bakgrunn av ferdigheter observert på trening og i kamper, på ulike nivåer. Falkeborn har vel vært på benken i de fleste TL-kampene, men Skogseid har (heldigvis) ikke blitt skadet og har samtidig scora høyt på kondistester.Kommentar
-
Totalt uforståelig at Falkeborn ikke har fått en eneste mulighet i Tippeligaen. Kunne skjønt det hvis vi hadde Philip Lahm som førstevalg, men når vi har Skogseid og pila hans bare har pekt nedover så skjønner jeg ingenting. Skogseid er en svært begrensa fotballspiller. Å være "hel ved" holder ikke for et lag med ambisjoner. Falkeborn ser ut som en moderne bactype, og har i tillegg potensiale til å utvikle seg stort...................Kommentar
-
For det første mener jeg det er noe tilfeldig at han har flest målgivende i laget. De fleste av dem kom i starten av sesongen. Jeg mener han var OK, og et greit førstevalg ved sesongstart, men har utvilsomt falt i kvalitet utover våren og sommeren. Er en av mange som har fått utdelt klippekort. At ikke Falkeborn får sjansen basert på Skogseids prestasjoner de 5-6 siste kampene skjønner jeg fortsatt ingenting av. Da får man jo aldri sjansen...................Kommentar
-
Kan være enig. Falkenborn burde nok fått en sjanse, men sammen med Bassel ville det vært gambling. Falkenborn har det jeg har sett, ruset veldig frem offensivt, og glemt det defensive. Bassel gjør nok også at Skogseid ser dårligere ut enn han er , ved at han får veldig lite defensiv støtte.
Men Kolstad og Falkenborn på samme side kunne fungert bra og var verdt et forsøk..Kommentar
-
Kan være enig. Falkenborn burde nok fått en sjanse, men sammen med Bassel ville det vært gambling. Falkenborn har det jeg har sett, ruset veldig frem offensivt, og glemt det defensive. Bassel gjør nok også at Skogseid ser dårligere ut enn han er , ved at han får veldig lite defensiv støtte.
Men Kolstad og Falkenborn på samme side kunne fungert bra og var verdt et forsøk..Fugla ForeverKommentar
Kommentar