Kommer masse på Rb utover dagen
Treningstråden 2016
Collapse
X
-
Breidablik ser på muligheten for å hente Arni.Kommentar
-
..................Kommentar
-
Tullebukk, du som ser ut til å ha fått med deg noen treninger i det siste: Er det noe trøkk? Er det håp for søndag eller er innsatsen på treningene som vi har sett siste par matcha?
Kom forøvrig i prat med Michael Jacobsen på lekeplassen foran Meny i ettermiddag. Han satt i likhet med meg å venta på barna sine som lekte. Spurte om han så for seg å bli videre i Lillestrøm etter sesongen. Han svarte ikke klart på det, men spurte også hvordan stemninga var i laget etter et par dårlige matcher. Til det svarte han bare litt oppgitt at det "var et håpløst lag". Altfor mange individualister i laget som tenkte mest på seg selv. Han virket også irritert på Runar når han sa at selv etter de siste prestasjonene så var det ingen andre som fikk prøve seg. Jeg sa at Runar har vel varslet litt forandringer nå før Stabæk matchen, men han sa at treninga i dag viste at eneste endringen nok blir Bonke inn for Moa (selv om jeg synes det virker litt tidlig å dra den konklusjonen 3-4 dager før matchday).
Ble litt overraska over at han var så direkte i kritikken mot eget lag og trener til en fyr (meg) som han aldri har sett før. Om det var i frustrasjon over benketilværelse eller ikke er ikke godt å si.Kommentar
-
Det er mange som svarer når man spør.
.
Er vel vanlig med åpenhet i nordisk fotball, og streng tatt er det jo ikke sundt om spillerene må holde det skjult, om det er ting de er missfornøyd med.
Men må balanseres så man ikke henger ut lagkamerater også...Kommentar
-
På trening ser alt bra ut og jeg blir forundra for det ser så bra ut på trening. og det er bra trøkk til tider. Jeg skjønner egentlig ingen ting. Men når det er kamp er liksom spillerne mere opptatt av seg selv en laget. Savner en kaptein jeg som slår i bordetKommentar
-
Hvis dette stemmer, så må jeg virkelig si det er ekstremt svakt av Runar. Snakke om flere som bare tenker på seg selv og gjøre en unggutt som moa til syndebukken alene i laguttaket. Klasse!Kommentar
-
Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339Kommentar
-
Dette blir bare verre og verre. Runar var en klasse spiller for oss i mange år, men han er en desto dårligere trener. Er dette riktig, så bør klubbledelsen ta grep umiddelbart. Jeg synes generelt RK fremstår som en trener fullstendig uten baller. Det blir tatt dårlige beslutninger, og sist men ikke minst, jeg tror spillergruppa fullstendig har mistet troen på han i likhet med del fleste supporterne.Fugla ForeverKommentar
-
Om så skjer, er det veldig svak ledelse og en god søknad til å miste enda mer tillitt utad og innad. Jeg er ikke overrasket, men er allikevel skuffa.
De som har gjort en god innsats på 2. laget overses som tidligere. Jeg venter egentlig bare på at bomba, om den kan kalles det, smeller om at han mistet all tiltro i garderoben. Den er dømt til å komme når man responderer slik på sine egne uttalelser.Sint og tverr på felt NKommentar
-
Hvor mange er det egentlig som er på A-Treningene, slik at man kan uttale seg seg om det meste....
Hvem skal man sette inn på laget, hvem skal ut?
Har man sett LSK 2's kamper i år siden det er så mange som vil ha endringer på laget..... Laget ligger på 5.Plass i 3. Divisjon. Bak Flisa, Skedsmo, Valdres og Fu/Vo.
De har fått sjanser til å vise seg frem mot Aurskog/Høland og Lillehammer i NM kamper. synes man at det var noen som grep de sjansene.....
antar at de som er rundt laget og følger Spillerne når de er på Åråsen, Ute på trening, etter trening, Treningssentret, På reise, på Treningsleirer har best mulighet til å vurdere dette.Kommentar
-
Tja, det burde være det, men synes du det har fungert og blitt gjort på en god måte?
Det er ganske kjent at man trenger matching på høyt nivå for å ta nivået. Arni har fått sjansen til det, noe mange her inne var forundret over, da han ikke viste prov på noe særlig i det hele tatt.
Men, det blir seier i mårra, det kommer til å hompe og gå fremover, og laget tar en 8de 9de plass igjen, og man er mellomfornøyd
Så homper det videre neste sesong på samme måte.
Men godt å vite at noen er fornøyd uansett, og ikke krever at potensiale i laget blir hentet frem og at enkelte talenter vil forsvinne, fordi treneren ikke klarer å bruke mer enn 112-13 spillere.Kommentar
-
Jeg vil si jeg ligger hvertfall på snittet når det gjelder peiling på fotball. Men noe av det jeg har minst peiling på i denne sporten er hva som gjøres på treningsfeltet og hva som skal til der for å få laget best mulig. Jeg ser omtrent aldri treninger heller, men noen klipp blir det. Det jeg synes er merkelig er at det på hvert eneste klipp jeg ser spilles ball mellom 2 lag med ganske få spillere på en liten bane. Hvorfor spilles det så (tilsynelatende) mye på så liten bane?? Får man brukt det til noe i reell kamp når banen er tre ganger så stor? Jeg skjønner jo at intensiteten blir høyere, men det blir jo i såfall kunstig høyt i forhold til en vanlig kamp på normal bane. Selv på bedriftsfotball på 7'er bane er det jo intensitet, uten at det er så veldig mange gode fotballspillere fordet. Jeg kan jo forstå det hvis man ønsker et spesifikt fokus på treningen, som f.eks duellspill der man vil få situasjoner oftere. Spør du meg bør det spilles mest mulig 11 mot 11 på normal bane. Mest likt kampsituasjon som mulig. Så kan det jo godt hende LSK gjør det uten at jeg ser det. Bare stusser over at hver gang jeg ser klipp fra treningene så er det spill på en bane der du kan stå ved eget mål og lett score på det andre. Sliter med å forstå logikken med det, eller utbytte med det...................Kommentar
Kommentar