Treningstråden 2016
Collapse
X
-
Edu og friday på topp blir knall .VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!Kommentar
-
-
Tok en tur innom treninga i dag. Kun 9-10 utespillere + et par keepere trente. Blant de var det en ung mørk spiller som jeg ikke kjenner fra før. (Det var ikke George White) Av de fraværende kan nevnes Friday, Bonke, Jradi, Moa, Kippe, Arnold og dansken.
Lite å melde om som en forstår, men det er nok veldig udramatisk at det ikke var flere her i dag.Kommentar
-
Tok en tur innom treninga i dag. Kun 9-10 utespillere + et par keepere trente. Blant de var det en ung mørk spiller som jeg ikke kjenner fra før. (Det var ikke George White) Av de fraværende kan nevnes Friday, Bonke, Jradi, Moa, Kippe, Arnold og dansken.
Lite å melde om som en forstår, men det er nok veldig udramatisk at det ikke var flere her i dag.
Kamptråd glimrer også m sitt fravær. Sommerferie eller for mye EM?Kommentar
-
Lite å melde om som en forstår, men det er nok veldig udramatisk at det ikke var flere her i dag.
Arild, keepertrener og Kåsene var der, så vidt jeg kunne se. Den unge, "mørke" ble av Arild kalt "Sheriff" under skuddøvelsene, om jeg ikke hørte veldig feil :-) Den eldre ble ertet med at han hadde mistet touchen, antar det var Edu.
Frivillig trening? Da jeg var liten, var det noe vi med stor glede gikk på, men så hadde jo VI mye igjen å lære, da... Håper at dette "hvile seg til form og samspill"-opplegget snart kicker inn. Vel, skal uansett bli greit å gå på kamp igjen!
<sladder>Kostholds-nazi-nettverket jeg er en del av noterte med stor interesse hva Bonke handlet på Keiser mandag. Bortsett fra bananene gikk det i Fanta, juice og vaniljeyoughurt. Fra åstedet forsvant han i en bil med en fører ("mørk") som synes blinklys er feigt og femi.</sladder>Hunter S. Thompson:
There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.Kommentar
-
Bonke usikker til fredag det samme med Origi som skal testes i morgen . Arni på vei til kisa og Falkenborn mulig hjem til Sverige. Edu signerer til uka om alt går i orden. Det var litt fra dagens trening. Tullebukk tipper 3 nye spillere inn i troppen i løpet av vinduet sin åpningstidKommentar
-
-
Kommentar
Kommentar