Noe som kanskje åpner opp slik av vi kan hente keeper på disp.
Treningstråden 2016
Collapse
X
-
Nytt keeperfjes på treninga i dag. Ei ingen Friday hva nå enn det måtte bety.
Ellers var det fullt mannskap pluss et nytt ansikt som jeg ikke har sett før bortsett fra de som skal i aksjon i kveld.
Edu begynte å halte å ta seg til kne under oppvarming. Var bare innom ved oppvarming så vet ikke hvordan det gikk under hele økta.Kommentar
-
-
Bra temperatur på dagens trening faktisk så måtte en spiller gå av litt pga fyr i topplokket. Dette har jeg savna. Edu er en tryllekunstner og i bra form og ingen antydning til skader på han alt i følge hans gode venn fra Lyn tiden. Edu er det bare og få signer fort som f for dette er faktisk en spiss i verdensklasse som vi er utrolig heldige som har muligheten til å hente. Jeg tipper han faktisk kan bli toppscorer i ligaen om han signeresKommentar
-
Bra temperatur på dagens trening faktisk så måtte en spiller gå av litt pga fyr i topplokket. Dette har jeg savna. Edu er en tryllekunstner og i bra form og ingen antydning til skader på han alt i følge hans gode venn fra Lyn tiden. Edu er det bare og få signer fort som f for dette er faktisk en spiss i verdensklasse som vi er utrolig heldige som har muligheten til å hente. Jeg tipper han faktisk kan bli toppscorer i ligaen om han signeresKommentar
-
Kommentar
-
En forbundsutviklet spiller er en spiller, som uavhengig av nasjonalitet og alder, har værtregistrert for norsk(e) klubb(er) i minimum 3 hele kampsesonger eller totalt 36 måneder iperioden fra 1.januar sesongen spilleren fylte 12 år til 31.desember sesongen spilleren fylte21 år
Edit: RB sier han regnes som forbundsutviklet: http://www.rb.no/lsk/chinedu-obasi-o.../s/5-43-322123Last edited by McGuffy; 07.07.2016, 17:16.Kommentar
Kommentar