Treningskamper 2016
Collapse
X
-
----------------------------------------------------------------------------
Sometimes I drink a glass of water. Just to surprise my liver...
----------------------------------------------------------------------------Kommentar
-
Overrasket over at FFK har klart å signere både Magne Simonsen fra Molde og Thømt-Jensen fra Sarpsborg, to anvendige forsvarsspillere som fint kunne spilt i eliteserien. Når utlånsavtalen med Rindarøy går ut, er Ludvig Begby (97-modell) på FFK (starter på venstrekant i dag ser det ut som, men har spilt mest på venstre back tidligere hvis jeg husker rett) en spennede spiller å ha i kikkerten, God teknikk og offensiv.
Det blir spennede å se hvordan Petter Mathias Olsen gjør fra start. Moro å se han på Åråsen i fjor høst!Kommentar
-
Vær og føre gjør at dert dessverre ikke blir tur til Lstr. Litt pyse, redd for ben og armerKommentar
-
Kommentar
-
Takk til Siggen
Fredrikstad Blad har en helt grei kvalitet, sender gratis, og har sågar kommentatorer som har sett en kamp før!
Det siste gjør selvsagt at jeg går glipp av tidligere års ufrivillige morsomheter, men kan leve med det
Ingen stor kamp, men litt bedre mot sluttenKommentar
-
Runar var helt klart veldig fornøyd med Costa Rica og sa på rb.no etter kampen at han gjerne vil ha ham, men at dette avhenger av økonomi. Det ble sagt på sendinga at han er gratis, så det er lønnsnivå det er snakk om.
Runar, med et lurt smil: "Hvis vi kan hente ham, må den spissen som kommer være litt billigere."Elska þetta félagKommentar
-
Prøvespilleren fra Costa Rica ga et godt inntrykk av det jeg så, men håper han får en treningsuke til og får spille minst en omgang mot Sarpsborg for å kvalitetssikre at han er god nok. Nivået i dag var temmelig lavt, og er ingen ordentlig god målestokk. Det er ikke mye rom for å feile på overgangsvinduet for vår del. Jeg håper vi tar en enda nærmere vurdering, slik at vi ikke går på en lignende blemme som med Lux Rexhepi, Adrian Reid, Romanus Orjiinta eller andre legender (kun Orjiinta teller vel som legende her når jeg tenker meg om).Kommentar
-
Sikkert greit å se ham an, men hadde tendenser i spillet som tilsier at han har noe å tilføre. I sin første kamp var han spesielt flink til å falle av ved riktige tidspunkt. Og tapte han, til tross for han han ikke er spesielt høy, noen luftdueller? Når vi vet hvor mye Marius og Frode har knotet med sine plikter så var det nesten litt uvirkelig å se på hvor godt det klikket i dag med disse to. I tillegg avlastet han Kippe som igangsetter og sørget for at vi hadde mer ball til å fokusere på eget angrepsspill.
Vet ikke om dette siste hadde noen spesielt innvirkning på Kippes prestasjoner, men det kan umulig ha skadet. Kan ikke huske å ha sett Frode såpass frisk såpass tidlig, virket å ha mye selvtillit i dag. FFK var ikke allverden, de er vel en knapp måned bak oss i oppkjøringa, men likevel ser man jo tendenser i hver av spillerne. Jradi blir i så måte også stadig mer spennende, for Friday er sky's the limit. Angående sistemann er jeg mer bekymra for om medspillerne faktisk er gode nok til at vi får ham opp på et nivå som gjør at vi kan få absolutt maks ut av en salgssum.Kommentar
-
Styremedlem 2016Kommentar
Kommentar