Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Vel, man har vel mulighet til litt mer lokal profil om man ønsker. Nå er dette en treningskampp, hvor mange vil spille, og ikke alle få spille så mye i tippeligaen. Men tar man og med at 2 av de som starter, er innleid, og starter på bekostning av unge lovende, så er det jo lov å stille spørsmål.
Er Jhradi god nok, så forsvinner han mest sannsynlig til sommeren. Er Rindarøy god nok, så har man han hele sespngen da.
Men er de matchvinnere ? I såfall er det vel en avveining om de gir ekstra poeng i sesongen, om det skal avveises mot det at de unge ikke får spilletid, og kanskje ser etter andre steder å spille.
Han har vel hatt 5-6 forsøk fra 20 meter og inn i løpet av treningsmatchene, og den eneste gangen det ble farlig var når Simen fikk prøve seg på La Manga.
Dette var virkelig ikke en god kamp. Venstresiden var helt ubrukelig i første omgang. Andre omgang var bedre, men 2-0 er et flatterende resultat. Merker meg at vi sliter med å spille oss oppover fra forsvaret. Kippe var et lyspunkt i dag, sammen med Origi som var banens beste.
Egentlig en dårlig kamp, hvor Origi redder flere kjempesjanser.
Var vel han, og Bonke som var best. Friday og jhardi til tider bra.
Martin helt forferdelig, men det kommer nok. Ser og hvorfor en spiss til er ønskelig. Med skade eller en spiller ute av form, er det sårbart.
Og hvor bra for laget er det med fler innleide?
Nå ser det vel alt ut til at 2 av de unge blir leid ut, men det er kanskje et valg, selv om jeg har hørt uttalt at de er ønsket videre.
Noen som kan gi en rapport på Cascante? Så ikke kampen selv.
Litt mer feil i dag enn forrige kamp, men Runar var fornøyd og ønsker han i stallen 2016. Nå er det opp til styret å avgjøre sa han i intervjuet etter kampen.
Han overbeviste ikke så veldig i kampen. Forstår det også som at han ikke overbeviste på treninger heller. Og at det kun var lån som var aktuelt gjorde det vel ikke akkurat helt feil å ikke signere.
Skjønner ikke helt svaret ditt?
Så jeg lurer på for din del, så hadde det vært helt greit å starte med 11 utlendinger hos LSK om det var lovlig og gode nok i dine øyne . Og at det var greit siden vi hadde 7 nordmenn på benken?
Jeg hadde iallefall aldri håpet dette hadde skjedd oss .Da tror jeg nok vi aldri ville fått noen særlig kontinuitet , og jeg for min del iallefall ville aldri følt samme identitet med laget/klubben.
Presisere at jeg generelt ikke har noe mot utlendinger i LSK, og vi er også avhengig av å ha noen av dem. Men blir det flere enn 5-6 stk på banen samtidig for LSK , så blir jeg bekymret for utviklingen for våre ( ofte yngre) nordmenn, som har større mulighet for at er/blir hos oss over lengre tid.
Kommentar