Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Heldigvis kan man se det er divisjonsforskjell.
Hva viste første omgang for meg ?
Alle 11 tilbake på corner, mot ett 1 div lag, dette kommer jeg til å mase om resten av sesongen !
Jhradi fungerer til tider på dette nivået hvertfall.
Arni er boks spiller, det er missbruk med han på kant. Det må jo være bedre å ha han 15-20 minutter i riktig posisjon, enn ute på kant i en time, hvor han bare i korte perioder kan komme i riktig posisjon ?
Kolstad fungerer på midten.
Sheriff rakk allerede vise at han er en ballvinner, selv etter bare 25 min spill, har trua på han.
Lundemo viser overblikket laget trenger på 2-0 scoringa.
Syntes den danske leiesoldaten sliter, også på mot BÆRUM ?
Faye Lund ser positiv ut !
For meg personlig synes jeg det er useriøst og på grensen til latterlig å bytte ut 6-7 mann til pause, og stille nesten med reint G16/G18/Jr lag i 2 omg........ Ser seriøst ikke vitsen med slike kamper, men som sagt er det min personlige mening....
For meg personlig synes jeg det er useriøst og på grensen til latterlig å bytte ut 6-7 mann til pause, og stille nesten med reint G16/G18/Jr lag i 2 omg........ Ser seriøst ikke vitsen med slike kamper, men som sagt er det min personlige mening....
Du kan regne med som helt sikkert at trenerapparatet har en tanke og god begrunnelse for dette. Dette er en TRENINGSkamp.
Vitsen er å trene, ergo treningskamp. 45 minutters kampsituasjon for A-laget når det er landskampspause. Samt at man får sett unggutta og juniorene på et litt høyere nivå enn de vanligvis spiller på.
Kommentar