Sheriff og den uskyldige! Får ikke blitt bedre enn det. Vi kjemper mot de onde!
Treningskamper 2016
Collapse
X
-
-
Kamp mot Stabæk i dag kl. 13:00.
Ohi sender Stabæk i ledelsen etter 3. minutter.
LSK stiller med følgende mannskap:
Jacob Faye-Lund – Håkon Skogseid, Marius Amundsen, Michael Jakobsen, Ole Martin Rindarøy – Erik Brenden, Sheriff Sinyan, Bonke Innocent, Mohamed Ofkir – Brandur Olsen – Fred Friday.Kommentar
-
-
Latterlig svakt. Stabæk kunne fint hatt flere. Dette er langt i fra godt nok. Ofkir som forøvrig har vært tragisk dårlig, er svak og mister ballen på midten - slapt press bakover av LSK og Stabæk putter. Dette er ikke bra. Vi har ikke vært innenfor Stabæks 16-meter.Kommentar
-
Dette gadd jeg å se nøyaktig 18 minutter av før jeg skrudde av. Hva er vitsen med å spille treningskamp når man ikke er interessert i å prøve å ta dette litt seriøst. Hva med å trene på det scenarioet ved å ligge under 1-0 og spille mot et lavt forsvar f.eks...................Kommentar
-
Hva er vitsen med å spille treningskamp mot et lag man skal møte i seriekamp om to uker ?VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!Kommentar
-
Ohi er fortsatt ikke god nok for LSK selv om han fortsatt er Fugl. Meget svakt forsvar av Amundsen på den scoringen.
Forøvrig har vi styrt alt så langt i andre omgang samt hatt et par muligheter. Dette er kampen motstanderen scorer på alt de har av muligheter..Kommentar
-
Du skriver som om vi er totalt overkjørt spillemessig og det er jeg uenig i selv om laget underpresterer kraftig. Forsvars arbeidet har på samtlige mål vært meget svakt.
Kunne skrevet mer, men gidder ikke. Fortjent eller ei, ble akkurat 0-5. Uansett ikke akseptabelt!Kommentar
Kommentar