Lillestrøm SK - Bodø/Glimt - Palmesøndag kl. 18:00 -

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Trooond
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Mar 2015
    • 1039

    #81
    Hva skal man si?
    Runar ofrer en kantspiller for å spille Arni i form.
    Nødvendige bytter og omrokkkeeringee gjøres ikke.
    Hvorfor kommer ikke flere bytter?
    Kolstad kunne da i hvertfall fått spille.

    Ser litt for mye av de dårlige tendenser man så på starten av sesongen i fjor.
    Hadde håpet Runar hadde lært mer av fjorårets sesong. Får håpe han får en aha opplevelse, og bruker lærdommen bedre nå raskt.
    Det bor jo mye mer i laget, enn de har fått vist så langt.

    Kommentar

    • trigz
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 7092

      #82
      Opprinnelig skrevet av zkinny
      Enig og det samme med Erling .... Bør smake benk en stund fremover.. En annen ting,har ikke vi lov til og bytte mer en en gang ?? Det skjer jo aldri så bare lurte
      Jeg har sagt det i hundre år, Erling fungerer dårlig mot lag som ligger bakpå. Faktisk mer skuffet over Friday. Brukbar førsteomgang, men heeeelt bedriten etter pause.
      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

      Kommentar

      • G-Man
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2011
        • 3209

        #83
        I henhold til diskusjonen før kampen skal jeg være krystallklar på at Arni ikke grep sjansen på kant. Åpenbart usikker i forhold til rollen, og altfor stasjonær. Den diskusjonen bør nå være over.

        Men er Erling et klart valg foran Arni som spiss? Der er jeg mer usikker.

        Vedr. spørsmålet fra Totti21 om en positiv utvikling i spillet under Runar er det lite jubel å melde fra meg. Vi er altfor avhengige av enkelmannsprestasjoner (og ikke minst dødballer) for å score mål.

        Det er ikke krise, men det blinker noen varsellys.

        Kommentar

        • HolterKanaris
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2006
          • 1603

          #84
          Opprinnelig skrevet av tullebukk
          Spillerbørs. Origi 6 poeng ingen store feil og sjanseløs på målet.
          Skogseid 5 poeng helt ok kamp.
          Dansken 4 poeng gjør vel ingen feil men 0 med oppover i banen.
          Amundsen 7 har noen helt avgjørende tacklinger av høy klasse .
          Kind 5 Poeng dårlig i 1 omg spilte seg stort opp i 2 omg
          Jardi 3 Poeng skuffende men kunne avgjort kampen helt på slutten og blitt helt.
          Franskmann 6 Poeng bra dødballer heldig mål kunne scoret et til men traff rett på keeper fra 8 meter.
          Bonke 6 Poeng for en kriger vill i stilen - for noen håpløse skudd.
          Arni 1 poeng kun for oppmøte håper det er siste gang han er på kanten.
          Fredag 5 Poeng sterk til å holde på ballen men det går litt for seint.
          Erling 3 Poeng Håpløse arbeidsforhold når Bodø ligger bakpå burde byttet plass med Arni i 1 omg.
          Ofkir 8 Poeng Fantastisk innhopp gleder meg til han er 100%
          Runar 3 Poeng hva faen var greia med Arni på kanten.
          Kfl 7 Poeng endelig mange på feltet igjen og tidvis veldig bra trykk.... ÅRSBESTE
          Er stort sett enig i børsen din, men 6 poeng til Martin? Gode dødballer? Han traff langt over, til side for mål eller til innkast på alle unntatt én corner...
          ***Større baller enn vett***

          Kommentar

          • Avon
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Oct 2011
            • 267

            #85
            Slik det ser ut nå ville Arni trengt mye tid for å tilvenne seg en kantrolle, det må være bedre å satse på ham som spiss. Med Ofkir og Lundemo tilbake vil han nok stille langt bak i køen om kantrolle.

            Angående utviklingen under Runar, på vårsesongen hadde laget god utvikling etter en rotete start. Så mistet de Johan, fofana og BHR etterfulgt av en veldig svak periode, men etter noen endringer i spillestil hadde de en god utvikling igjen fram til siste kamp mot odd. Det er altfor tidlig å vurdere om den positive utviklingen fortsetter etter 2 kamper, spillerne må få litt tid til å komme i kampform, og runar må få litt tid til å fikse problemer(som å få jradi og erling til å fungere).

            Skal man vurdere et lags utvikling må man se det i forhold til økonomi og hvilke spillere som går inn og ut. Tap av fofana, johan og skade på ofkir ødela utviklingen i fjor, men jeg så en positiv utvikling så lenge viktige spillere ikke forsvant.

            Kommentar

            • GIFKanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2009
              • 8243

              #86
              Krise er sterk uttrykk, men sesonginnledningen etter førsteåret er illevarslende. Runar kom inn og etterhvert hevdet han at han ville skape en stil vi kunne være stolte av, som om han overtok et synkende skip. Faktum er at han tok over et system som fungerte, som gjorde at vi egentlig aldri ble utspilt. Nei, vi kunne til og med dra til Lerkendal og i stor grad spilel hjemmelaget av banen. Kun et par garva spillere forsvant, og som det lett kunne bygges videre på for å utvikle det kreative. Grunnmuren var der. Men hvor er fasongen nå? Som Totti sier: Bonke, til tross for at han også er mye synlig i dag, har i begge kamper så langt fungert som en buffer mot rein overkjøring på midten ved flere anledninger. Han har stått stødig der Martin har svirra rundt, mest fordi franskmannen overhode ikke har den samme radiusen og evne til å utfylle Innocent på den nødvendige måten med kun to sentralt.

              Vi hadde en drømmemulighet til å få en flying start som langt på vei er skuslet vekk. Ingen tydelige signaler, bare ulne svar fra en mediahandikappet trener og uttalelser og taktiske valg som ikke henger på greip. Når ble norsk toppfotball en arena for eksperimenter? Hvorfor fungerer kantspillere som reserver for spisser som i beste fall har kanten som en back up-posisjon? Med en trener som stolt hevder han tar ut spillere basert på prestasjoner, hva faen har Arni vist fra kanten under tida si her? Er nærmest som å spytte både spillere og fans i ansiktet. Erling ser jo livredd ut i pauseintervjuet, åssen i helvete ble han kaptein?

              Bakover inn i fremtiden ser det ut som. Kun en bunnsolid prestasjon mot Molde, uavhengig av resultat, kan få tilbake noen tro på dette. Dette er ikke en klubb å øve seg til en trenergjerning på.

              Kommentar

              • Fugl1120
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2005
                • 3528

                #87
                Skuffende forestilling - mitt inntrykk uten å ha lest meg opp er at vi vinner sjansestatistikken, men fortsatt leverer alt for dårlig. Det er stor forskjell i prestasjoner, der noen leverer en svært god kamp, noen er middelmådige og noen er direkte svake. Mine refleksjoner på enkeltspillere;

                Arnold - Lite å utsette på han, leverer en bra kamp.

                Simen - Varierende kvalitet slik vi er vant med det. Svinger voldsomt også i løpet av en kamp, alt fra det grusomme til gode raid framover. Må bli mer stabil, men en spillertype det er vanskelig å mislike.

                Amundsen - Meget solid kamp defensivt, viktig inne og rydder opp ved flere anledninger. Fremstår som vår viktigste forsvarsbrikke per nå, men har mye å gå på når det kommer til ballbehandling. Håper han jobber med å utvikle seg til å bli en mer spillende stopper.

                Dansken - Anonym?

                Skogseid - Etter mitt skjønn nok en svak forestilling. Alt for lav pasningskvalitet og innleggskvalitet. Slipper i tillegg Trond Olsen bak seg en rekke ganger, spesielt i første omgang. Må løfte seg betraktelig, ellers bør andre spillere banke på døra til HB-plassen.

                Bonke - Banens suverene ener i mine øyne. Dekker vanvittige rom, vinner et hav av dueller og andreballer, og har i tillegg blitt en langt bedre pasningsspiller. Viser ro med ballen, tar den ned og gjør noe konstruktivt med den i motsetning til mange andre i dette laget. Tror jeg telte to-tre feilpasninger, men til gjengjeld mange svært gode. Voldsom motor og radius, er overalt på banen. Minus for dumt gult kort, de må han legge av seg.

                Martin - Voldsomt varierende, frustrerende spiller å se på. Han har et par gode involveringer hver match, men også veldig mange svake. Dødballene langt under par, og det er oftere bensin igjen på tanken når ballen går framover enn når han må jobbe hjem. En del direkte svake pasningsfeil også. Bør etter mitt skjønn ut når Lundemo er tilbake, til tross for at han har scoret begge våre mål i år.

                Bassel - Nok en skuffende forestilling. Bør starte på benken til fordel for Kolstad neste match. Ofkir tar andre siden.

                Arni - Som forventet. Svak. Men bør ikke henges ut noe mer enn Bassel og Skogseid som begge gjør like dårlige matcher.

                Friday - Uenig med flere av forumfolket her. Friday frustrerte meg i dag fordi han bør sette 2-3 goaler, men han er jo suveren i banespillet. Mister knapt en ball, kanonsterk i kroppen, vender opp og utfordrer og er et konstant uromoment for Glimt-forsvaret. Kommer også til gode sjanser og skaper mye selv. Uenig i at han ikke jobber for laget, legger ned massiv jobb i dag og går flere hakk utenpå resten av laget teknisk med gode mottak og vendinger. Trenger en forløsende goal, men kommer til å levere en kanonsesong for oss i år om han fortsetter som i dag.

                Erling - Ny svak forestilling. Men jeg ser ingen grunn til å være erkenegativ foreløpig, bare spilt to kamper. Laget fungerer generelt dårlig offensivt, og jeg tror Erling vil komme mer til sin rett når vi ikke kælker like mye langballer som vi gjør nå. Likevel må han opp noen hakk før vi har grunn til å være fornøyd.

                Ofkir - Et veldig positivt innhopp, viser mye av det samme som i fjor høst. Vi vil komme styrket ut av det med han tilbake og i 11ern.
                Lauken er vår venn!

                Kommentar

                • Fridtjof
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2005
                  • 2120

                  #88
                  Enig med mye. Jeg synes Simen og dansken slipper for billig for målet imot. Simen skulle klarert ballen i stedet for å prøve og fiksfakse seg innover i banen og pådra oss balltap i farlig posisjon. Dansken hang heller ikke med i den, eller flere andre, situasjoner. Begge har direkte skyld i at vi plasserer oss i en sånn situasjon resten av kampen. Håpløst!

                  Arni var svak - ingen tvil om det. Likevel, karakter 1, tullebukk? Det nærmer seg mobbing! Jeg er enig med Fugl1120 - Klart under det vi forventer prestert fra den posisjonen på banen, men ikke verre enn enkelte andre.

                  Martin er like stabil som en EKG-graf. Hadde eksempelvis et frispark fra drøye 30 meter i første omgang som vel gikk til innkast. Skårer samtidig nok et heldig mål.

                  Erling spiller nok en svak match, det er det ingen som nekter for. Får likevel tyn med moms og vel så det her inne. Helt klart underprestasjon, men ikke i noe større grad enn de fleste andre. Friday spiller langt bedre enn kritikken mot ham tilsier. Mangler selvfølgelig sluttproduktet, men det etter sjanser han mer eller mindre skaper på egenhånd.

                  Lyspunktene er Marius, Bonke og nok et lovende innhopp fra Ofkir. Marius hevet seg voldsomt fra en rufsete åpningskamp. Jeg minnes at Lars hevdet da han kom tilbake til oss at Marius' største fotballambisjon er å bli best mulig med LSK. Jeg håper det stemmer! Bonke har vært magisk de to første kampene. Uten ham hadde vi fort stått med samme fasit som de blåkledde fra nabolaget mitt. Ofkir har fått sin tilmålte skryt. Klarer han 90 minutter etter landslagspausen? Bør i hvert fall være i startelleveren.
                  Last edited by Fridtjof; 21.03.2016, 08:26.
                  Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                  Kommentar

                  • Totti21
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Mar 2004
                    • 3500

                    #89
                    Opprinnelig skrevet av Avon
                    Angående utviklingen under Runar, på vårsesongen hadde laget god utvikling etter en rotete start. Så mistet de Johan, fofana og BHR etterfulgt av en veldig svak periode, men etter noen endringer i spillestil hadde de en god utvikling igjen fram til siste kamp mot odd. Det er altfor tidlig å vurdere om den positive utviklingen fortsetter etter 2 kamper, spillerne må få litt tid til å komme i kampform, og runar må få litt tid til å fikse problemer(som å få jradi og erling til å fungere).
                    Å få spillere i kampform kan vel ikke brukes til fordel for Runar Kristinsson? I så fall er det sikkert mange andre lag som heller ikke er på 100% enda, og da vil dette utjevne seg. Om det derimot er sånn at vi er mindre klare for sesongen enn de vi konkurrerer mot, så er det jo faktisk enda mer kritikkverdig, uten at jeg tror problemet ligger i kampform og fysisk form på enkeltspillere.

                    Når det kommer til at han må få tid til at nye spillere skal fungere sammen, så mener jeg vi er bedre stilt enn de aller fleste i Tippeligaen, og noe som burde være til vår fordel.

                    Vår beste periode i fjor startet vel egentlig med et tap borte mot Stabæk, der vi leverer en av våre beste kamper for sesongen, men taper noe uheldig 3-2 etter to sene scoringer. Derifra og ut leverer vi 6 seire, 2 uavgjorte og 3 tap, som er bra i Tippeligasammenheng og et poengsnitt tett opp mot 2.00 som i normale sesonger gir medalje i Tippeligaen. Et tap på 5-0 borte mot Odd ødelegger litt av inntrykket totalt sett, men mot lagene rundt og under oss på tabellen får vi resultater og leverer tidvis bra fotball. Og det er da etter at Fofana, BHR, Marius Lundemo og Johan Andersson forsvant for oss.
                    Av de som spilte i f.eks bortekampen mot B/G mot slutten av sesongen der vi vant 3-0 var det kun Frode Kippe som ikke var tilgjengelig i går.

                    Nå skal det sies at jeg aldri ble spesielt imponert av oss lagmessig i fjor heller på tross av brukbare resultater. Mange av seirene kom etter effektivitet utover normale og en veldig god keeper i Arnold, selv om sistnevnte er lov å ha i fotball. Jeg synes uansett vi igjennom hele sesongen var for avhengig av enkeltprestasjoner på høyt nivå som vi også ser nå. Borte mot Sarpsborg 08 og den ene omgangen borte mot Stabæk var de store høydepunktene spillemessig der vi så ut som et lag.

                    Ja, vi har mistet viktige spillere, men vi mistet de på sommeren i fjor, der mange andre av våre konkurrenter har mistet de i vinter. Vi har i vinter beholdt alle våre beste spillere og faktisk forsterket laget i tillegg. Det trodde jeg skulle gi oss et fortrinn, men foreløpig har vi møtt to lag med langt flere utskiftninger enn oss som har kommet lengre med sitt kollektiv enn vi har gjort.
                    B/G som vi møtte i går har mistet keeperen sin, en av de beste midtstopperne i Tippeligaen i fjor i Sané og toppscoreren sin Sørloth for å nevne noen av de 6 utskiftningene de hadde til gårsdagens kamp fra vi møtte de i 3-0 kampen i fjor. Molde som vi møter i neste kamp har mistet fire av de som var i 11'eren mot oss i 2-2 kampen i fjor.

                    Vi kan gå sånn igjennom alle lagene i Tippeligaen, og det er de færreste, om noen som har beholdt stammen fra forrige sesong i like stor grad som oss. Det er i så fall de andre lagene som vil tjene på å få tid til å spille inn nye spillere kontra oss.

                    Så kan man gjerne se utvikling ift økonomi, men for meg har det lite å si hvor mye en spiller har kostet for oss når jeg skal sette spillerstallen vår opp mot andre sin. Da er det kvalitet som gjelder, og her har også Runar K bidratt lite, da vel "hans" signeringer har sett svakest ut av alle. Ellers har vi fått frem mange gode spillere selv, og har gjort det bra på gratismarkedet som har skapt en bra spillerstall i mine øyne. En stall som med rett veiledning bør kunne utfordre de forventede medaljelagene om en av de glipper litt denne sesongen.
                    Det florerer vel heller ikke akkurat med store overganger i Tippeligaen for noen og ser du på transfermarkt så står det stort sett "free transfer" på de aller fleste overgangene. De som har betalt penger for spillere har stort sett solgt for en god del mer enn de har kjøpt for og der er kun Molde unntaket med sine rike onkler som leker fotballklubb. Odd har også brukt penger i vinter på å hente tilbake Fredrik Semb Berge (med penger fra en lottomillionær), men gikk i pluss på å "låne" han bort i to sesonger uansett og har et par spillere på vei ut i løpet av året for langt mer penger.

                    Jeg ser virkelig ingen utvikling under Runar K og har ment ganske lenge at man bommet grovt på trenervalget i den situasjonen klubben var i. Da sammenligner jeg han heller ikke med noen av forgjengerne, men med hans eget lag der pilene i beste fall peker rett frem.

                    Så kan det godt hende vi rader opp noen gode resultater igjen snart hvis Jradi og Ofkir lykkes med sine raid og Friday setter de sjansene han får, samt at vi fortsetter å være gode på dødballer.
                    Jeg klarer bare ikke å være fornøyd med det når vi sitter på det som i mine øyne er den mest spennende LSK-stallen siden jeg begynte å følge laget. Ikke den beste stallen, men altså mest spennende i form av at det er så mye potensial og ferdigheter vi sjelden har hatt i LSK som vil egne seg godt til en noe mer utviklende spillestil enn det Runar K har stått for i LSK. Ikke bare kan dette skape gode resultater, men vil kunne bidra til at vi kan utvikle spillere for salg til litt mer eksotiske klubber enn Molde de kommende årene.

                    Kommentar

                    • Totti21
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Mar 2004
                      • 3500

                      #90
                      Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                      Skogseid - Etter mitt skjønn nok en svak forestilling. Alt for lav pasningskvalitet og innleggskvalitet. Slipper i tillegg Trond Olsen bak seg en rekke ganger, spesielt i første omgang. Må løfte seg betraktelig, ellers bør andre spillere banke på døra til HB-plassen.
                      Enig i det du skriver, men han får også vanskelige arbeidsforhold, da han tydeligvis skulle være med å doble på kanten samtidig som B/G bevisst tok sjansen på å stå igjen med Trond Olsen i rommet Skogseid etterlot seg for å kjøre kontringer når de vant ballen. Det gjorde at han ofte kom på etterskudd i dueller med Olsen, men det er først og fremst treneren sitt ansvar å eventuelt gjøre mottrekk mot. For Skogseid ble det til tider håpløst når vi mistet ballen, men Bonke og Amundsen fikk uansett unna det verste, så lagmessig kom vi ikke så verst ut av dette defensivt så lenge det ikke kom scoringer i mot på det.

                      Kommentar

                      • joacim
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2009
                        • 559

                        #91
                        om vi skal ha en spillestil som tilsier "ut på kant, og slå inn til Friday" så bør vi i det minste kunne slå inn et innlegg - 80% av innleggene i går var rett i dass. at Martæææ scorer på 2 flaksefrispark gjør han heller ikke til en frisparksgud.
                        Styremedlem 2016

                        Kommentar

                        • Spntneous
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2007
                          • 1990

                          #92
                          Lurer litt på hva planen til Runar er med at laget skal ligge så høyt. Begge backene var relativt høyt oppe, og de to gjenværende midstopperne stod milevis fra hverandre. Ved et tidspunkt i kampen kunne Trond Olsen løpe rett fram i mellom dem. Bare et under at det ikke ble farligere enn det ble.

                          Ofkir var et friskt pust i andre omgang. Mye som skjedde på grunn av ham. Høyresiden var ganske anonym synes jeg. Friday er for egoistisk. Erling gir opp å prøve seg på løp, for han vet at ingen vil slå ballen over. Vi kan ikke la Erling bli en one-trick pony som blir frarøvet muligheten til å bruke den ene egenskapen hvor han tross alt er et hestehode foran store deler av tippeligaen.
                          Stolt programleder av Kanari-fansen Radio!
                          Episodene ligger på iTunes og kfl.no

                          Kommentar

                          • Pingla
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Nov 2006
                            • 375

                            #93
                            Bonke dekket helt enorme flater i går, og er i mine øyne sammen med Amundsen årsakene til at vi redder et poeng.
                            Uten han til å dekke opp rom både bak backer og vår noe snublende resterende midtbane ville vi ikke vært i nærheten av poeng.

                            Utfordringen i går i høyreback posisjonen angrepsmessig (sånn jeg ser det) var at
                            1- vi brukte maaange trekk når vi skulle vri spillet, slik at vi for sjelden fikk satt opp Skogseid med god nok tid og posisjon til å slå inn.
                            2- når muligheten var der til å enten ta en touch til fremover mot dødlinja for å slå inn, eller å slå inn direkte, ble det heller en touch tilbake i banen og over på venstrefoten. Og istedenfor et innlegg mellom keeper og forsvarslinja fra høyra, så ble det svisker inn med venstre eller pasning tilbake inn i sekken.
                            ¯\_(ツ)_/¯

                            Kommentar

                            • Kroktåa
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2015
                              • 2937

                              #94
                              Opprinnelig skrevet av joacim
                              om vi skal ha en spillestil som tilsier "ut på kant, og slå inn til Friday" så bør vi i det minste kunne slå inn et innlegg - 80% av innleggene i går var rett i dass. at Martæææ scorer på 2 flaksefrispark gjør han heller ikke til en frisparksgud.
                              Hva feiler det deg egentlig? Han skriver navnet sitt Martin, det er alminnelig folkeskikk og tegn på respekt å skrive det ordentlig. Han kalles dessuten ofte "Malo", dersom du har problemer med det.


                              De to målene har på ingen måte vært "flaksemål". Hva fan er grunnen til å stadig slenge dritt og snakke ned de få prestasjonene som spellera tross alt gjør? Både målet mot Start og mot BG var godt utførte frispark. Frisparket mot BG hadde gått rett i mål, om det ikke hadde truffet ræva til Olsen. Det var likevel hardt nok til at det var mer enn nok energi i det til å passere keeperen.

                              Kommentar

                              • joacim
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • May 2009
                                • 559

                                #95
                                Opprinnelig skrevet av Kroktåa
                                Hva feiler det deg egentlig? Han skriver navnet sitt Martin, det er alminnelig folkeskikk og tegn på respekt å skrive det ordentlig. Han kalles dessuten ofte "Malo", dersom du har problemer med det.


                                De to målene har på ingen måte vært "flaksemål". Hva fan er grunnen til å stadig slenge dritt og snakke ned de få prestasjonene som spellera tross alt gjør? Både målet mot Start og mot BG var godt utførte frispark. Frisparket mot BG hadde gått rett i mål, om det ikke hadde truffet ræva til Olsen. Det var likevel hardt nok til at det var mer enn nok energi i det til å passere keeperen.
                                fått sparken på morran? ta det med ro mann - Martæææ er intern for hans franske uttale - ikke noe nedlatende i det hele tatt - snarere tvert imot. jeg mener at begge målene er flaks - på ingen måte noe bra prestasjon og skyte så hardt man kan, og håpe på det beste - men jeg kan snu hele greia - hvordan syns du Martin (martæææ) klarte seg resten av kampen, med stygge balltap og horrible pasninger. innleggene hans var det vel en treffprosent på 15 % eller noe sånt?

                                hos meg kalles han Martæææ - om du har noe imot det, så er "pirkefaktoren" her inne for stor altså.
                                Styremedlem 2016

                                Kommentar

                                • knut
                                  Make knut Great Again
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2006
                                  • 9463

                                  #96
                                  Opprinnelig skrevet av Kroktåa
                                  Hva feiler det deg egentlig? Han skriver navnet sitt Martin, det er alminnelig folkeskikk og tegn på respekt å skrive det ordentlig. Han kalles dessuten ofte "Malo", dersom du har problemer med det.


                                  De to målene har på ingen måte vært "flaksemål". Hva fan er grunnen til å stadig slenge dritt og snakke ned de få prestasjonene som spellera tross alt gjør?
                                  Du som er så opptatt av mentalitet og fæns og støtte bør vite at joacim, sånn jeg kjenner'n, er en av de mest oppofrende på feltet: støtter alle i tykt og tynt, uansett. Nesten irriterende spør du meg

                                  Kommentar

                                  • LS89
                                    Kamptrådkongen
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2013
                                    • 3387

                                    #97
                                    Hva var greia med at Martin sto på midtstreken når Glimt hadde corner og vi fikk kontring, Martin ble spilt fri av Bonke (?) men skudde hans fra litt over midtbanen gikk ufarlig utenfor? Hvorfor ikke Erling? Martin var jo på vei aleine med keeper men han er jo en sinke så han måtte jo bare prøve skuddet. Ikke akkurat en Charlie Adam, men med Erling der så hadde han vært på blank gåll. Merklig.
                                    Last edited by LS89; 21.03.2016, 14:16.

                                    Kommentar

                                    • Børge
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2013
                                      • 2558

                                      #98
                                      Opprinnelig skrevet av LS89
                                      Hva var greia med at Martin sto på midtstreken når Glimt hadde corner og vi fikk kontring, Martin ble spilt fri av Bonke (?) men skudde hans fra litt over midtbanen gikk ufarlig utenfor? Hvorfor ikke Erling? Martin var jo på vei aleine med keeper men han er jo en sinke så han måtte jo bare prøve skuddet. Ikke skkurat en Charlie Adam, men med Erling der så hadde han vært på blank gåll. Merklig.
                                      Veldig godt poeng av deg LS89.

                                      Bedre valg en Martin der hadde vært nærmest samtlige av de offensive spillerne. Mye mulig tanken er at han er dårlig på defensiv dødball og han derfor legges igjen. Friday er god på defensiv dødball. Men jeg ser ikke helt grunnen til at Martin skal velges foran Erling?
                                      Sint og tverr på felt N

                                      Kommentar

                                      • rælingen kanaris
                                        Kaptein Reketråler
                                        Myklebust Light
                                        • Jul 2005
                                        • 1446

                                        #99
                                        Opprinnelig skrevet av LS89
                                        Hva var greia med at Martin sto på midtstreken når Glimt hadde corner og vi fikk kontring, Martin ble spilt fri av Bonke (?) men skudde hans fra litt over midtbanen gikk ufarlig utenfor?
                                        Gårsdagens største "wtf-moment" det der. Ei lompe av et skudd, som så mer ut som et forsøk på en pasning mot noen som ikke var der. Fryktelig
                                        Custodes
                                        I med og motgang

                                        Kommentar

                                        • LS89
                                          Kamptrådkongen
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2013
                                          • 3387

                                          Martin kan da umulig være en særlig dårligere hodespiller enn Erling? Og når vi spiller hjemme bør det i mine øyne være en selvfølge at vi har vår raskeste spiller igjen på topp på defensiv dødball. Da må hvertfall motstander sette igjen to/tre spillere igjen. Martin er vel kanskje den treigeste av spillerne. Jeg stusser veldig på det valget.

                                          Kommentar

                                          Working...