Lillestrøm SK - Bodø/Glimt - Palmesøndag kl. 18:00 -

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Geirfugl
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2006
    • 561

    Opprinnelig skrevet av Børge
    Veldig godt poeng av deg LS89.

    Bedre valg en Martin der hadde vært nærmest samtlige av de offensive spillerne. Mye mulig tanken er at han er dårlig på defensiv dødball og han derfor legges igjen. Friday er god på defensiv dødball. Men jeg ser ikke helt grunnen til at Martin skal velges foran Erling?
    Glemt baklengsen mot Start? En god grunn til å holde mannen langt unna eget mål..

    Kommentar

    • LS89
      Kamptrådkongen
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2013
      • 3387

      Opprinnelig skrevet av Geirfugl
      Glemt baklengsen mot Start? En god grunn til å holde mannen langt unna eget mål..
      Jeg regner med Martin lærer av slike feil, og neppe gjør noe slikt igjen. Fortsatt spesielt å la vår treigeste spiller stå igjen på midten.

      Kommentar

      • Trooond
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2015
        • 1039

        Men det ble ikke alle 11 innafor 16 da hvertfall. Jeg var kanskje for konkret med spørsmål et om det, så Runar ikke ønsket å gjøre direkte det han ble spurt om.

        Registrerer at Runar og var fornøyd med kampen, fordi gutta kjempet stenhårdt i 2 omgang, men syntes bare han var uheldig med resultatet

        Kommentar

        • lsk_rob
          Seniormedlem
          Forumsadist
          • Mar 2016
          • 139

          Skapte flere sjanser enn mot Start, men MYE å ta tak i fremover. Skrekkelig mye feilpasninger og for lite bevegelse, for ikke å snakke om innleggene fra kant... Hadde nok sjanser til å vinne, men flere som ikke har levert og er nødt til å spille seg opp fremover. Og det er helt uforståelig at det ikke ble gjort flere bytter, Kolstad burde iallfall ha fått sjansen i 2.omgang. Frustrerende kamp igår, bittert at vi ikke får mer enn 1 poeng... Men plusser til Amundsen, Bonke og Ofkir igår, selv om de også har mye å gå på fremover.

          Kommentar

          • LS89
            Kamptrådkongen
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2013
            • 3387

            Jeg lar meg samtidig skremme av innleggene våres i går. Det er uten adresse og blir slått blindt inn uten noen form for adresse. Eneste unntaket var selvfølgelig legget fra Martin mot Friday som traff stolpen. Dog, flere ganger når vi kommer helt ned til linja blir det bare slått på måfå og håpe på det beste. Det er dårlig med løp og posisjonering innenfor 16. Her er det fortsatt mye å ta tak i. Dette gjelder ikke bare gårsdagen men generelt.

            Kommentar

            • Trooond
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Mar 2015
              • 1039

              Hadde håpet Runar hadde lært mer taktikk av forrige sesong, og brukte de flittig til å forsøke å få flere mål.
              Når han ikke gjorde det, så kan jo bytter og gjøres for å gi klar beskjed til den som blir bytter ut om å skjerpe seg.
              Gir lite lagbygging å ikke stole på de på benken også, hvertfall Kolstad burde vært inne, han er god nok for noen mål på dette nivået.

              Kommentar

              • Børge
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2013
                • 2558

                Opprinnelig skrevet av Trooond
                Gir lite lagbygging å ikke stole på de på benken også, hvertfall Kolstad burde vært inne, han er god nok for noen mål på dette nivået.
                Må være ekstremt frustrerende å varme opp på sidelinja og se hva direkte konkurrenter på banen presterer uten å komme inn. Og kantene fungerte ikke i det hele tatt i går inntil Moa fikk liv i venstresiden - da glimtet også Simen til. Høyresiden var død tilnærmet tvers gjennom kampen. Unntaket var Jradi sitt forsøk rett før slutt hvor han går for avslutning selv i stede godt plasserte Friday.
                Sint og tverr på felt N

                Kommentar

                • andee
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2004
                  • 1191

                  Opprinnelig skrevet av Børge
                  Må være ekstremt frustrerende å varme opp på sidelinja og se hva direkte konkurrenter på banen presterer uten å komme inn. Og kantene fungerte ikke i det hele tatt i går inntil Moa fikk liv i venstresiden - da glimtet også Simen til. Høyresiden var død tilnærmet tvers gjennom kampen. Unntaket var Jradi sitt forsøk rett før slutt hvor han går for avslutning selv i stede godt plasserte Friday.
                  Enig i alt du skriver her, men vil nevne at Friday sannsynligvis er offside på den til Jradi rett før slutt (ifølge Studio Åråsen), og Lundemo meldte at han også hadde skutt der.
                  Last edited by andee; 21.03.2016, 22:41.
                  TS05 - Felt C

                  Kommentar

                  • _Jonern
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 4384

                    Hvis man skal prøve å se noe positivt så hevet vi oss hvertfall noen hakk etter Ofkir kom inn i går. Neste match starter han, kanskje sammen med Lundemo og Kippe. 3 klare førstevalg inn på laget igjen hjelper nok en del. Og btw så har jeg sett en god del kamper i starten av årets TL, og makan til elendig nivå over hele fjøla har jeg faktisk aldri sett. Ikke at det er noen unnskyldning, men det er definitivt ikke bare oss. I alle kampene jeg har sett så er det helt klin tilfeldig hvem som har tatt med seg poengene.

                    Med alle friske og raske til neste kamp er det ikke helt umulig å ta en liten skalp i legoland. Da redder vi inn mye av sesongstarten.
                    ..................

                    Kommentar

                    • Børge
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2013
                      • 2558

                      Med flere spillere tilgjengelig, håper jeg at man uansett setter spillere i den posisjonen de hører hjemme. Ikke noe Lundemo på kant for å spille seg i form feks.
                      Sint og tverr på felt N

                      Kommentar

                      • _Jonern
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 4384

                        Opprinnelig skrevet av Børge
                        Med flere spillere tilgjengelig, håper jeg at man uansett setter spillere i den posisjonen de hører hjemme. Ikke noe Lundemo på kant for å spille seg i form feks.
                        Det er, på lik linje som Arni på kant, ikke lov!
                        ..................

                        Kommentar

                        Working...