Molde FK - Lillestrøm SK - Fredag kl. 19:00
Collapse
X
-
Meldes at kanaribussen er i gang oppover Gudbrandsdalen. Neste høydepunkt vil være passering av Otta Amfi. Grans pilsen flyter.
-E.KKommentar
-
Kolstad har dessverre fått trøbbel med lysken, mens Lundemo, med det treningsgrunnlaget han har etter skade og operasjon i vinter, prioriterer trening heller enn reise og mikroskopisk mulighet for noen minutters innhopp fra benken. Derimot er Kippe med (i følge RB) for å sitte på benken som reserve.
gilbertKommentar
-
Nå skal Runar opp til eksamen. Hvis han nå, ikke minst pga keepersituasjonen, får panikk og legger alle mann på egen 16 (ala rbk i fjor) kan dette bli a) stygt b) pinlig.
Må vi tape kan jeg leve med det, men vi skal pokker meg ikke tape uten å prøve!Kommentar
-
Trist med Arnold ute, vår desidert viktigste spiller. Troen på poeng sank drastisk nå. Trøsten får være at vi er best som underdogs, og med mye bakrom og raske kanter og spisser er det lov å håpe på hvertfall ett poeng. Jeg vil se et lag som ønsker å holde på ball og ikke bare kælker den i bakrom så fort vi får ballen.
Kantene blir livsviktige i dag - litt skeptisk til Jradi defensivt. Jradi skal vel opp mot Moi, her må han følge med. Med Kolstad og Brenden ute, ser jeg fort at Rindarøy kommer inn i kampen på en av kantene.
Dette blir nervepirrende - men vi har overrasket før og kan godt gjøre det igjen.Kommentar
-
Kjæære veene!!! Også mot det faens jævla pengerunkende oppgulpet må vi ha så svartens uflaks! Ingen ende ta, måtte det gå en faen i unggutta så de gruser de overprisa jålepikkene. (beklager språkbruket)Kommentar
-
Ikke glem at sjåføren må ha en 10-12 halvlitere innabords hvis han skal kjøre i Molde sentrum. Er visst forbudt å kjøre nykter der.Kommentar
-
Dritsvakt forsvarsspill, fy faen!---------------------------------------------------------------------
Ivrig Lillestrøm-supporter, i med- og motgang! Forza Fugla!
Skribent for Málaga de Noruega. Vamos Málaga!
---------------------------------------------------------------------Kommentar
Kommentar