Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Kamptråd: Lillestrøm SK - Sarpsborg 08, lørdag kl. 15:30
Origi er ikke bare en av tippeligaens beste, han er i verdensklasse. Hvis laget fortsetter å vinne er han borte snart. Og for ikke å juble for høyt, hva faen gjorde Rindarøy så høyt oppe i banen på 4-0 ? Rundspilt i hele 2. omgang blei vi. Vi som er laget som viste Molde hvordan man kan snu 0-3 til 3-3 på overtid ? Hvordan våger vi å legge oss så bakpå ? Origi dagens fugl, uansett. banens beste nå igjen. Farlige afrikanere er løsningen.
Og for ikke å juble for høyt, hva faen gjorde Rindarøy så høyt oppe i banen på 4-0 ?
Regner med at dette er ironi? At en kantspiller befinner seg innenfor motstanderens 16-meter med 3-måls ledelse 1 minutt før slutt, kan vel ikke være veldig dramatisk.
Fikk ikke sett kampen (faen ta Riks-TV og sykdom), så spør mer enn jeg slår fast noe. Men hvordan kan Jradi bli dagens kanarifugl? Leste om kampen på TV2 sporten nå, og han er ikke engang nevnt en eneste gang.
Er vel ikke den som er mest glad i leide spillere, men bra av Rindarøy. Kolstad har vel en liten skade, så det må vel være grunn til at rindarøy kom inn i stedet for han.
Jhardi fungere ikke veldig bra nå som serien er startet, dagens kanari, det er en vits.. Hadde Brændsrød fått like mye spilletid, ville han gjort det minst like bra, men nå får han vel gjøre det i en annen klubb.
Origi, moa og Friday er klasse...
Jradi var god i første omgang synes jeg. Ganske usynlig i 2.omgang som flere andre. Synes han har bra kvaliteter. Men dagens kanarifugl er soleklart Arnold Origi. For en keeper! Gledelig å se Michael Jakobsen spille sin klart beste kamp for LSK. Synes han var solid. Ellers et strålende resultat i dag, som riktignok ikke var helt riktig ut i fra kampbildet. Men det driter jeg i nå! Sinnssykt viktig med 3 poeng i dag. Den finta til Ofkir i første omgang var drøy!
Over 6000 på tribunen, meget bra. KFL var jo fullstappet av det jeg så på streamen min. Tommel opp.
Bra søknad til hjemmekampen mot søpla. Forøvrig under 1-0 mot Stabæk. Slapp inn allerede etter 1.min.
Det jeg er mest fornøyd med er at fugla endelig vant en kamp foran et publikum som ikke nødvendigvis møter opp hver kamp. Mange DNB billetter, dermed sikkert mange familietilskuere som ellers ikke drar på fotballkamper hver uke. Jeg hadde selv med meg en kompis på kamp (riktignok ikke DNB billett, men på feltet) og han var strålende fornøyd med 4-0 seier på sin første kamp på Åråsen siden 2009. Disse kampene som DNB "kjøper" er ekstremt viktige å prestere i. Det blir som en smakprøve på butikken, smaker maten dritt kjøper du den ikke senere. Smaker den like godt som 4-0 kjøper man kanskje igjen.
Kommentar