Jaja. Gøy så lenge det varte, si.
Cupen 2016
Collapse
X
-
-
-
Diskusjon rundt spillestil er greit. Men i dag handler det faen meg om å gidde. Sandefjord sto høyt og la seg ikke i det hele tatt. Vi kunne spilt akkurat som mot søpla. Når man ikke klarer å treffe en pasning på 5 meter engang, eller ikke gidder å gå i duellen så er det faen ikke håp...................Kommentar
-
Dette var en skamplett av en fotballkamp. Spillerne bør faen meg skamme seg over innsats og fokus i dag. Helt uverdig.
Og Runar skal også ha sin del med fiskeslo etter denne forestillingen. Jeg tror ikke du kan feile mer med å sette tenningsnivå og motivere laget.
Taktisk blir han også rævpult av Bohinen, som har 100% kontroll på dette oppgjøret gjennom 90 minutter.
Greit nok at dette er et godt OBOS-lag, men dette hadde vært like jævla skandaløst mot et hvilket som helst tippeliga-lag.
Skam dere!"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Diskusjon rundt spillestil er greit. Men i dag handler det faen meg om å gidde. Sandefjord sto høyt og la seg ikke i det hele tatt. Vi kunne spilt akkurat som mot søpla. Når man ikke klarer å treffe en pasning på 5 meter engang, eller ikke gidder å gå i duellen så er det faen ikke håp.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar