Cupen 2016

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tullebukk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 5446

Og tynnere bør troppen bli for Arni bør sendes hjem ..

Kommentar

• reka
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Aug 2005
      • 13278

Hva slags underlag er det der? Ser ut som MDF-panel og mugget reinsdyrskinn på streamen?

Kommentar

• runarM
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2004
        • 566

Opprinnelig skrevet av GIFKanari
        Uenig, mener det handler om tillit, Runar må bare være sterk nok til å våge rullere mer på laget. Spillere som Brenden og Sheriff kan vokse enormt på mer tid i viktigere kamper.
        Uten våre beste er vi solerklart en bunnlag. Arni som spiss f.eks; meningsløst. Brenden og Sheriff kan sikker bli bedre, men foreløpig er vi vel ikke i posisjon til å skulle spille unge spillere gode i viktige tippeligakamper?
        runarM

Kommentar

• Pingla
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2006
          • 381

Håper kameramannen filmer hele veien hjem nå da
          ¯\_(ツ)_/¯

Kommentar

• plantemiddel
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Feb 2012
            • 831

Jævlig fete høyballer de hadde montert langs den ene langsida. Noe å montere på bortetribuna foran neste hjemmekamp på Åråsen? Sikkert fint å ha noe tørt å sitte på.

Kommentar

• GIFKanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2009
              • 8243

Opprinnelig skrevet av runarM
              Brenden og Sheriff kan sikker bli bedre, men foreløpig er vi vel ikke i posisjon til å skulle spille unge spillere gode i viktige tippeligakamper?
              Et bedre alternativ enn å tro at vi kan hevde oss ved å kjøre hardt på en kjerne av 12-13 spillere gjennom en hel sesong, og samtidig klare selge unna et par som skal stå for overskuddet som gir oss muligheten til å drive på høyt nivå videre.

Kommentar

• Pingla
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Nov 2006
                • 381

Alle anlegg med snev av selvrespekt bør ha høyballer
                ¯\_(ツ)_/¯

Kommentar

• reka
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Aug 2005
                  • 13278

Opprinnelig skrevet av plantemiddel
                  Sikkert fint å ha noe tørt å sitte på.
                  Holder seg ikke tørt når sundgot kommer ut av spillertunellen

Kommentar

• vermu
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2008
                    • 1729

Opprinnelig skrevet av Pingla
                    Hvilken cupkamp var det kommentatoren bomma på det med utligning / redusering hele kampen? Var det "Arnesen" kampen?
                    Var det cup kamp mot Moss (eventuelt et annet Østfold-lag)? Trond Johansen som kommenterte måtte jo ha vært full. Jeg har ikke ledd så mye under en kamp noengang.

Kommentar

• runarM
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2004
                      • 566

Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                      Et bedre alternativ enn å tro at vi kan hevde oss ved å kjøre hardt på en kjerne av 12-13 spillere gjennom en hel sesong, og samtidig klare selge unna et par som skal stå for overskuddet som gir oss muligheten til å drive på høyt nivå videre.
                      Nei, det kan du si, men hvis/når Friday og Ofkir gå sliter jeg med å se hva vi skal gjøre okke som. Hvordan mener du vi skal håndtere Fridays avgang med stallen vi har nå ved å la andre slippe til? Spille Arni i form?

Sheriff har starta begge cup-matchene - mener du at Bonke skulle vært benka til fordel for han i Tippeligaen? Brenden har vel vært skada og trenger tid. Hvilke andre sikter du til? Men fint at du mener stallen ikke er tynn; skulle ønske jeg var like optimistisk.
                      runarM

Kommentar

• tilt
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Apr 2007
                        • 813

Men må jo si dette var en suksess. Videre i Cupen med B-laget. Ingen skader og god tru før Lørdag. Ikke ekstraordinært, men akkurat nok til å gjøre jobben.

Her kan dere se ekstraomganger mellom Herd (3 div) og aaalseund btw : D
                        Aalesund spiller med 10 mann.

livet er en gamp for de som ikke kan si k
                        https://twitter.com/#!/KjetiI

Kommentar

• vermu
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2008
                          • 1729

Vanskelig å finne lyspunkter etter denne kampen, bortsett i fra avansement. Jeg kan ikke forstå hvorfor spillere som Rindarøy, Kolstad, Jradi og Vihjalmson ikke klarer å bidra mer mot en sånne motstandere. I tillegg var Lundemo svak.

Jeg synes Kristinsson fortjener dagen ros fordi at han tør å bruke stallen sin i disse kampene og samtidig hvile mange av nøkkelspillerne.

Dagens Kanarifugl: Arnold Origi (Og det sier jo sitt)

Kommentar

• reka
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Aug 2005
                            • 13278

Opprinnelig skrevet av tilt
                            Men må jo si dette var en suksess. Videre i Cupen med B-laget.
                            '
                            Maks uttelling med minimal innsats er i utgangspunktet ok. . Så får vi håpe at lørdagen ikke bringer minimal uttelling, ruslefotball er smittsomt og sitter i lenge.

Kommentar

• tad
                              Juniormedlem
                              Bøffel
                              • Oct 2007
                              • 27

Opprinnelig skrevet av runarM
                              Hvordan mener du vi skal håndtere Fridays avgang
                              Med BBS bak Erling ☺️

Wolves boss Kenny Jackett has given no assurances about Bjorn Sigurdarson's future after the striker was left out of the squad for Saturday's draw with Rotherham.

Kommentar

• WAK
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jul 2006
                                • 972

Det er alltid en enkel løsning for deg GIFKanari. Alt klubben (Bjarmann, Runar, spillere) gjør er veldig ofte for deg feil. Du er svært ofte negativ og det virker som du kunne gjort oppgavene til Runar og Torgeir langt bedre enn de gjør.

Mener du virkelig at Runar skulle brukt for eksempel Brenden og Sheriff mer enn han har gjort? Brenden har som nevnt vært skadet og Sheriff har da fått sjansen flere ganger. Synes Sheriff har hatt en meget positiv utvikling etter Runar kom. Tror han har fått en nærmest perfekt matching.

Hvis jeg ikke husker feil så var du negativ til å leie inn Jradi og Mikael som da tar opp plassen til de unge lokale talentene vi har i stallen. Vi har vel en av de yngste stallene i Tippeligaen og fått fram meget gode og habile Tippeligaspillere som ennå bare er unggutter.

Skulle vi brukt de unge mer enn det vi gjør, sånn det virker for meg at du vil. Tror jeg faktisk ikke vi hadde overlevd i Tippeligaen de siste 3-4 sesongene.

Brenden og Sheriff vil garantert få flere sjanser utover i sesongen. Og det er da ikke snakk om å drive hardt kjør på 12-13 spillere resten av sesongen. Mener også det er flere en 12-13 spillere som i øyeblikket er bedre eller like gode som Sheriff og Brenden.

Et spørsmål; Har du noen gang vært fornøyd med trener og det som ellers skjer i klubben? Er det noen gang vært en sesong du faktisk har hatt flere positive innlegg på forumet enn negative?

Dette er feil tråd men kjører på uansett. Det var deilig å se på Fotballkveld på TV2 her om dagen når LSK fikk skryt og det ble sagt positive ting om spillere, spillestil osv. Det som gjorde det ekstra deilig var at Søppla fikk gøre hvor ræva søpplete klubb de egentlig er.

Ikke det at jeg liker Kjetil Rekdal så veldig mye. Men svarene han ga på VGTV etter Søppla ble slakta på Fotballkveld på TV2 var faktisk ganske bra.

Det gikk litt på det Runar/Torgeir blir kritisert på her på forumet med manglende spillestil osv. Rekdal begrunner det med at de sliter økonomisk, vært dårlige over lengre periode og det ikke er lett å snu det på 1-2-3 etc etc.

Føler det er litt svar på mye av det Runar blir kritisert for. Bare at LSK som klubb stiler enda dårligere enn det Rekdal mener Søppla gjør. Tenker da på økonomi, tiskuere, sponsorer osv. Så se intervjuet og kanskje mange vil forstå litt bredre at Runar og Torgeir ikke har de beste forutsetningene og faktisk har klart å snu mye i klubben fra å være meget negativt til faktisk å ha noen lyspunkter.

Søppla der i mot tror jeg står der vi var et til to år tilbake på randen av konkurs.

Kommentar

• Percy Nilegård
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2003
                                  • 5146

Opprinnelig skrevet av reka
                                  Hva slags underlag er det der? Ser ut som MDF-panel og mugget reinsdyrskinn på streamen?
                                  Stampesletta har i alle år vært kjent for sin betongharde gule gressbane. Distriktets klart dårligste. Nå har de modernisert med kunstgress, og det ser i alle fall ut til at fargen er noget bedre.
                                  "Alltid blodsprengt"!
                                  Fong/Macho

Even Nordlien

Kommentar

• sigurdsen
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2006
                                    • 1827

Opprinnelig skrevet av Percy Nilegård
                                    Stampesletta har i alle år vært kjent for sin betongharde gule gressbane. Distriktets klart dårligste. Nå har de modernisert med kunstgress, og det ser i alle fall ut til at fargen er noget bedre.
                                    Har vært kunstgress der ganske lenge nå, 12 år hvertfall. Var snakk om at noe at deler av kunstgresset ble ødelagt av noe flomgreier tidligere i vår, men tror ikke det var så ille som først antatt.
                                    Kunstgresset er egentlig veldig bra

Kommentar

• LS89
                                      Kamptrådkongen
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2013
                                      • 3417

Slapp vi unna skader i dag? Hvor lenge spilte Lundemo?

Kommentar

• Uwes disippel
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2006
                                        • 6039

Opprinnelig skrevet av LS89
                                        Slapp vi unna skader i dag? Hvor lenge spilte Lundemo?
                                        Ja, og ca 70 min.

Kommentar

• McGuffy
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jan 2004
                                          • 5104

Opprinnelig skrevet av Percy Nilegård
                                          Er vel den nedre gressbanen (friidrettsanlegget) som har vært dårligst? Jeg har iallefall spilt noen bortekamper på nedre gressbane der det føltes som vi sprang i en åker. Dog er dette mange år siden nå.

Kommentar

Working...