Og tynnere bør troppen bli for Arni bør sendes hjem ..
Cupen 2016
Collapse
X
-
Uten våre beste er vi solerklart en bunnlag. Arni som spiss f.eks; meningsløst. Brenden og Sheriff kan sikker bli bedre, men foreløpig er vi vel ikke i posisjon til å skulle spille unge spillere gode i viktige tippeligakamper?runarMKommentar
-
Jævlig fete høyballer de hadde montert langs den ene langsida. Noe å montere på bortetribuna foran neste hjemmekamp på Åråsen? Sikkert fint å ha noe tørt å sitte på.Kommentar
-
Et bedre alternativ enn å tro at vi kan hevde oss ved å kjøre hardt på en kjerne av 12-13 spillere gjennom en hel sesong, og samtidig klare selge unna et par som skal stå for overskuddet som gir oss muligheten til å drive på høyt nivå videre.Kommentar
-
Var det cup kamp mot Moss (eventuelt et annet Østfold-lag)? Trond Johansen som kommenterte måtte jo ha vært full. Jeg har ikke ledd så mye under en kamp noengang.Kommentar
-
Sheriff har starta begge cup-matchene - mener du at Bonke skulle vært benka til fordel for han i Tippeligaen? Brenden har vel vært skada og trenger tid. Hvilke andre sikter du til? Men fint at du mener stallen ikke er tynn; skulle ønske jeg var like optimistisk.runarMKommentar
-
Men må jo si dette var en suksess. Videre i Cupen med B-laget. Ingen skader og god tru før Lørdag. Ikke ekstraordinært, men akkurat nok til å gjøre jobben.
Her kan dere se ekstraomganger mellom Herd (3 div) og aaalseund btw : D
Aalesund spiller med 10 mann.
livet er en gamp for de som ikke kan si k
https://twitter.com/#!/KjetiIKommentar
-
Vanskelig å finne lyspunkter etter denne kampen, bortsett i fra avansement. Jeg kan ikke forstå hvorfor spillere som Rindarøy, Kolstad, Jradi og Vihjalmson ikke klarer å bidra mer mot en sånne motstandere. I tillegg var Lundemo svak.
Jeg synes Kristinsson fortjener dagen ros fordi at han tør å bruke stallen sin i disse kampene og samtidig hvile mange av nøkkelspillerne.
Dagens Kanarifugl: Arnold Origi (Og det sier jo sitt)Kommentar
-
Kommentar
-
Det er alltid en enkel løsning for deg GIFKanari. Alt klubben (Bjarmann, Runar, spillere) gjør er veldig ofte for deg feil. Du er svært ofte negativ og det virker som du kunne gjort oppgavene til Runar og Torgeir langt bedre enn de gjør.
Mener du virkelig at Runar skulle brukt for eksempel Brenden og Sheriff mer enn han har gjort? Brenden har som nevnt vært skadet og Sheriff har da fått sjansen flere ganger. Synes Sheriff har hatt en meget positiv utvikling etter Runar kom. Tror han har fått en nærmest perfekt matching.
Hvis jeg ikke husker feil så var du negativ til å leie inn Jradi og Mikael som da tar opp plassen til de unge lokale talentene vi har i stallen. Vi har vel en av de yngste stallene i Tippeligaen og fått fram meget gode og habile Tippeligaspillere som ennå bare er unggutter.
Skulle vi brukt de unge mer enn det vi gjør, sånn det virker for meg at du vil. Tror jeg faktisk ikke vi hadde overlevd i Tippeligaen de siste 3-4 sesongene.
Brenden og Sheriff vil garantert få flere sjanser utover i sesongen. Og det er da ikke snakk om å drive hardt kjør på 12-13 spillere resten av sesongen. Mener også det er flere en 12-13 spillere som i øyeblikket er bedre eller like gode som Sheriff og Brenden.
Et spørsmål; Har du noen gang vært fornøyd med trener og det som ellers skjer i klubben? Er det noen gang vært en sesong du faktisk har hatt flere positive innlegg på forumet enn negative?
Dette er feil tråd men kjører på uansett. Det var deilig å se på Fotballkveld på TV2 her om dagen når LSK fikk skryt og det ble sagt positive ting om spillere, spillestil osv. Det som gjorde det ekstra deilig var at Søppla fikk gøre hvor ræva søpplete klubb de egentlig er.
Ikke det at jeg liker Kjetil Rekdal så veldig mye. Men svarene han ga på VGTV etter Søppla ble slakta på Fotballkveld på TV2 var faktisk ganske bra.
Det gikk litt på det Runar/Torgeir blir kritisert på her på forumet med manglende spillestil osv. Rekdal begrunner det med at de sliter økonomisk, vært dårlige over lengre periode og det ikke er lett å snu det på 1-2-3 etc etc.
Føler det er litt svar på mye av det Runar blir kritisert for. Bare at LSK som klubb stiler enda dårligere enn det Rekdal mener Søppla gjør. Tenker da på økonomi, tiskuere, sponsorer osv. Så se intervjuet og kanskje mange vil forstå litt bredre at Runar og Torgeir ikke har de beste forutsetningene og faktisk har klart å snu mye i klubben fra å være meget negativt til faktisk å ha noen lyspunkter.
Søppla der i mot tror jeg står der vi var et til to år tilbake på randen av konkurs.
Kommentar
-
Stampesletta har i alle år vært kjent for sin betongharde gule gressbane. Distriktets klart dårligste. Nå har de modernisert med kunstgress, og det ser i alle fall ut til at fargen er noget bedre."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Kunstgresset er egentlig veldig braKommentar
-
Kommentar
-
Er vel den nedre gressbanen (friidrettsanlegget) som har vært dårligst? Jeg har iallefall spilt noen bortekamper på nedre gressbane der det føltes som vi sprang i en åker. Dog er dette mange år siden nå.Kommentar
Kommentar