Cupen 2016

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Percy Nilegård
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 5146

Den nedre var nok mest ujevn, men hadde i det minste gress til tider. Den øvre var flat og fin, men hard som betong.
    "Alltid blodsprengt"!
    Fong/Macho

Even Nordlien

Kommentar

• Tvilling
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2006
      • 1495

Veldig positivt at Ofkir er produsenten til 1 målet og enda bedre med et pent siste mål!
      I flg Rb.no så sier han at han nok ikke hadde scoret uten opplevelsen mot Odd. Den gjør at han nå skyter mer, og gleder seg til DERBY.
      Forøvrig skrive Rb.no at Mikael Jakobsen gikk ut med skade.,

Kommentar

• GIFKanari
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2009
        • 8243

Opprinnelig skrevet av WAK
        Det er alltid en enkel løsning for deg GIFKanari. Alt klubben (Bjarmann, Runar, spillere) gjør er veldig ofte for deg feil. Du er svært ofte negativ og det virker som du kunne gjort oppgavene til Runar og Torgeir langt bedre enn de gjør.
        Hva er egentlig problemet ditt? Her er det du som kritiserer/slakter dybden i stallen og så er det jeg som er negativ for å si min egen mening? Eller ble du bare aggro fordi jeg ikke svarte deg igjen? Sånt orker jeg ikke bruke tid på, bare trist.

Kommentar

• Grusom B
          Generalissimo Bellisimo
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6248

Opprinnelig skrevet av GIFKanari
          Hva er egentlig problemet ditt? Her er det du som kritiserer/slakter dybden i stallen og så er det jeg som er negativ for å si min egen mening? Eller ble du bare aggro fordi jeg ikke svarte deg igjen? Sånt orker jeg ikke bruke tid på, bare trist.
          Det som er trist er at du ikke ser hvor klokkerent på ballen han er her og heller prøver deg på meningsløs og gjennomsiktig hersketeknikk.

Problemet er ikke at det er negativt at du sier meningen din, problemet er at du er negativ når du sier meningen din. Konsekvent.
          Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• andersmm
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2006
            • 5764

Opprinnelig skrevet av LS89
            Slapp vi unna skader i dag? Hvor lenge spilte Lundemo?
            Falkeborn blei kvesta en gang og hadde et par andre episoder der han fikk ta telling, men det ser ut som han tåler det meste.

Om spillet kladder mot søpla så foreslår jeg at vi bytter inn Falkeborn som spiss. Eneste han behøver å gjøre er å stille seg i motstanders straffeområde. Før eller senere blir han utsatt for en tofotstakling som resulterer i straffespark.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
            "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• GIFKanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2009
              • 8243

Opprinnelig skrevet av Grusom B
              Det som er trist er at du ikke ser hvor klokkerent på ballen han er her og heller prøver deg på meningsløs og gjennomsiktig hersketeknikk.

Problemet er ikke at det er negativt at du sier meningen din, problemet er at du er negativ når du sier meningen din. Konsekvent.
              I motsetning til WAK da, mener du? Som selv etter Odd-kampen valgte å bruke tida si på de han mener ikke støtter klubben? Hersketeknikk er vel å angripe mann og ikke ball, for å bruke passende metafor. Du får gi meg en advarsel da vettu, en gang må bli den første.

Kommentar

• WAK
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jul 2006
                • 975

Problemet mitt er at du så si alltid er så jævla negativ til omtrent alt som har med LSK å gjøre. Og det virker som du alltid vet bedre.

Så jeg bare lurte om du noen gang hadde vært fornøyd med trener eller generelt LSK, eller om du bare var en som alltid må klage.

Og ikke kom med det pisset at folk må få si sin mening og det må være lov å være misfornøyd. For det er helt greit. Bra folk er negative og sier sin mening. Da det blir et bra forum og en bra debatt.

Men det fins alltid grenser. Vet det er flere som så si ikke gidder å bruke forumet aktivt mer for det er så jævla mye negativt piss hele tida. Og JEG synes du er den som omtrent alltid er mest negativ. Så da må jo jeg få si det så lenge du hele tiden lager negativ stemning. Bra du ikke orker å bruke tid på det og sier det bare er trist. Så vet du hvordan jeg og andre føler det når det som verst kommer oppgulp om klubb og spillere.

Og så det er sagt; Jeg synes ikke Runar og Torgeir gjør alt riktig. Men med de forutsetninger og utgangspunkt de hadde og har så synes jeg de har gjort mye bra.

Det er ikke så jævla lenge siden vi kjøpte gamle stjerner og ga de mega lønninger. Det ga ikke veldig bra resultater alltid det heller. Så møter klubben hverdagen til gangs. Torgeir (og flere) må spare inn penger og betale gammel moro. Det er ikke veldig langt unna konkurs. Vi har så si ingen midler til å kjøpe spillere så vi må ta inn unge talenter og satse på det. Vi har solgt spillere og kvittet oss med gode etablerte spillere for å slippe lønningene dems.

Nå sitter vi med en av de yngste stallene i Tippeligaen. Har noen av de største talentene og de mest ettertrakta. Da blir det feil å bare være negativ mot Torgeir og Runar. De har noe av æren for dette.

Har vel kanskje gått litt over streken med dette innlegget og kommer til å få mase tomler ned. Men synes ikke jeg går så mye mer over streken enn en viss person som i mine øyne rakker litt vel mye ned på LSK.

Kommentar

• GIFKanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2009
                  • 8243

Og du er bare negativ mot de du mener er negative, så da er vi vel like langt da? Jeg er ikke uenig i at vi har mye spennende og er helt klar over at vi har en av de yngste troppene. Det var ikke jeg som opprinnelig slaktet dybden i stallen i denne tråden, du la jo ikke akkurat noe imellom her. Virker som du bruker dette som et påskudd for å starte en drittslenging, og det gidder jeg ikke.

Å mene at andre skriver oppgulp er ingen invitasjon til en god diskusjon.

Kommentar

• WAK
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jul 2006
                    • 975

Jeg er dessverre ikke veldig bra til å "ordlegge meg" og få fram poenget mitt. Og hersketeknikk bla bla er noe jeg over hodet ikke tenker på eller bevist prøver å bruke.

Men GrusomB får jo fram poenget mitt med noen linjer. Uten å skrive flere sider. Så ja, det er vel akkurat det jeg mener. Takk.

Kommentar

• Frode D. Homb
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Dec 2003
                      • 982

Er'e så fali? På lørdagen gruser vi VIF.

Kommentar

• Stray Cat
                        Moderator
                        • Aug 2008
                        • 5918

Moderatormelding

Fokuset til bidragsyterne påvirker kvaliteten på forumet. Det påvirker også interessen for å delta i diskusjonene og for å i det hele tatt bruke tid her inne. Det er helt klart viktig at vi diskuterer det, men kan dere opprette en egen tråd for denne diskusjonen framfor å la cuptråden handle om enkeltpersoners positive eller negative holdninger?

Akkurat denne tråden er ikke egnet til det.

- katta
                        For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

Kommentar

• Grusom B
                          Generalissimo Bellisimo
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 6248

Quite right, kjære kollega.

Jeg gir for øvrig ikke advarsler for meningsytringer, men selv om jeg er mod har jeg lov til å komme med mine egne også.

Jeg flytter disse meldingene til et mer egnet sted når jeg har utstyr til det(pc, ikke mob).
                          Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• kunden
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jun 2005
                            • 2452

Nå som stillheten har senket seg kan man se høydepunker, mål, intervjuer og analyser etter kampen her:

Kommentar

• Tvilling
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Nov 2006
                              • 1495

Sandefjord - Lillestrøm

Kommentar

• Oddis
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2006
                                • 2746

Opprinnelig skrevet av Tvilling
                                Sandefjord - Lillestrøm
                                Det vil jeg kalle et realt bannanskall! Her må gutta være på!
                                Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

Kommentar

• Tvilling
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Nov 2006
                                  • 1495

Opprinnelig skrevet av Oddis
                                  Det vil jeg kalle et realt bannanskall! Her må gutta være på!
                                  Skal man få cup-GULL må alle man defintivt vinne over alle man møter, inkl Sandefjord. Og nå er nivået på kampene over på et annet nivå enn to foregående kamper.

Kommentar

• LS89
                                    Kamptrådkongen
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2013
                                    • 3417

Pampene i NFF gjør alt for at RBK og Molde skal komme lengst mulig i sitt oppsett (møter hhv. Nardo og Stjørdals-Blink).

Kommentar

• andersmm
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2006
                                      • 5764

Atakeligvis den dårligste trekningen vi kunne få. Det positive er at risken for undervurdering er mindre. Hele laget har SF friskt i minne og veit hvor nivået ligger. Det var ingen walk in the park i fjor, på tross av at SF endte som tabelljumbo.
                                      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• Kroktåa
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2015
                                        • 2971

Mareritt-trekning for Sandefjord, da!

Kommentar

• Geirfugl
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Nov 2006
                                          • 561

Dette her beviser bare at det er en skandale at 3. runde i cupen ikke trekkes. Noen eks.
                                          Nr. 7 i TL mot nr. 6 i OBOS
                                          Nr. 9 i TL mot nr. 16 i OBOS
                                          Nr. 13 i TL mot nr. 9 i OBOS
                                          Nr. 15 i TL mot nr. 2. div.
                                          Nr. 14 i TL mot nr. 2. div.
                                          Nr. 12 i TL mot nr. 2. div.

Dette blir helt meningsløst. Skjønner at noen av oppgjørene er lokale godbiter, men vi kan da faen like gjerne få Nest-Sotra som Sogndal eller Alta, som B/G har fått. Dette er latterlig.
                                          Last edited by Geirfugl; 29.04.2016, 11:51. Begrunnelse: leif

Kommentar

Working...