ONSDAG 4 MAI kl. 1800
Cupen 2016
Collapse
X
-
Dette her beviser bare at det er en skandale at 3. runde i cupen ikke trekkes. Noen eks.
Nr. 7 i TL mot nr. 6 i OBOS
Nr. 9 i TL mot nr. 16 i OBOS
Nr. 13 i TL mot nr. 9 i OBOS
Nr. 15 i TL mot nr. 2. div.
Nr. 14 i TL mot nr. 2. div.
Nr. 12 i TL mot nr. 2. div.
Dette blir helt meningsløst. Skjønner at noen av oppgjørene er lokale godbiter, men vi kan da faen like gjerne få Nest-Sotra som Sogndal eller Alta, som B/G har fått. Dette er latterlig.Kommentar
-
Sandefjord ser jeg bare positivt på, beste matchingen gutta kunne fått! For å bli bedre må man møte så god motstand man kan og som det nevnes så må alle slås for å vinne pokalen tilslutt.Kommentar
-
Man må slå sju lag for å vinne pokalen. Det er klart sjansen er større jo enklere motstand du har på veien. Eneste fordelen jeg ser med dette oppsettet, er at sjansen for hjemmekamp ved et avansement til 4.runde øker. Vi har dratt på oss ikke ubetydelig reisetid i de første rundene.Kommentar
-
-
Kommentar
-
Mot tre stoppere kreves det masse bevegelse og offensive initiativ i bakrom fra midtbanen og kantene, da spissen(e) fort blir isolert. Vi kan på ingen måte basere oss på Fred Friday magi i denne kampen tror jeg, selv om han fort kan binde opp både en og to spillere hvis bevegelsene rundt han er gode.Kommentar
-
Sandefjord har vel ikke akkurat imponert så langt i år.
På fem kamper står de med 3-1-1. Lagene de har slått er Strømmen (14), Ull/Kisa (15) og Fredrikstad (16). Tabellplassering pr. i dag i parantes. Altså de tre dårligste lagene i OBOS. To av de er bare ett-måls seire. Har tapt mot Powells supermenn i Levanger og en uavgjort mot Sandnes-Ulf.
Til å være en av opprykksfavorittene så vil jeg påstå dette er "godkjent minus".
Dersom LSK stiller med toppet mannskap, med bryteren i "på" fra avspark, så skal Sandefjord være enkel match.MortenKommentar
-
Håper forøvrig du får rett og jeg er helt enig med deg i at dette skal være enkel match, men det burde det også definitivt vært i fjor. Jeg sier ikke at jeg ikke tror vi vinner, men jeg mener definitivt ikke at man skal vurdere å stille noe som ligner b-preget. Da ryker vi rett ut.Kommentar
-
Kommentar