Martin uten taktomslag, reddes av Bonke. For n'te gang.
Kamptråd: FK Haugesund - Lillestrøm SK, fredag kl. 19:00
Collapse
X
-
Det der er ubehjelpelig sløvt av Simen, er hva det er. Gutten markerer attpåtil at "jeg har kontroll og slipper den inn til keeper" med begge hendene ut til siden. Tåpelig sløvt.
For øvrig irriterer jeg meg voldsomt over hvor sein Martin er, med kun to mann på sentral midt. Irriterer meg også over Arni. I det hele tatt.Ruben Gabrielsen - vår Stefan Strandberg.Kommentar
-
Vi er også det eneste laget som ikke bruker byttene våres, lurer på om Runar synes gutta på banen er så jævlig gode eller at dem på benken er så jævlig ræva at det ikke er noen vits med bytter..Kommentar
-
Er du så jævla dum som du fremstår eller hvem skal vi bytte inn her? Vi må ha mål. Har du sett benken?Kommentar
-
Faen, selv om en tror det er offside, så er det jo bare å spille videre til dommern blåser! Idiotisk å la Karikari få ha ballen innenfor vår 16-meter uten å legge noe press på'n.---------------------------------------------------------------------
Ivrig Lillestrøm-supporter, i med- og motgang! Forza Fugla!
Skribent for Málaga de Noruega. Vamos Málaga!
---------------------------------------------------------------------Kommentar
-
Når flere ikke leverer så er det noe med signaleffekten av bytter. Verre en dette kan det ikke bli, så prøv iallfall å bevis at du prøver å gjøre endringer og taktiske grep. Istedenfor blir det en gjeng utpå der som lever i et lite anarki og kan gjøre som dem vil, det får jo ingen konsekvens uansett.Kommentar
-
Origi ..så tøff du er i trynet da... Min mening er at noen av gutta på benken bør få prøve seg, for detta funker ikke.... Så nei jeg er ikke dum, men faen så barnslig du er...Kommentar
Kommentar