Lillestrøm SK - Ålesund ( Danskebåten), Torsdag 21.4 kl 19
Collapse
X
-
Kommentar
-
Vi kan i alle fall konkludere etter dagens kamp at vi garantert ikke når årets målsetning om å bli blant de 6 beste.
Spørsmålet er om vi utover høsten ender opp i bunnstriden. Akkurat det er ikke utenkelig dersom Friday skulle bli solgt.Kommentar
-
124 av 125 innlegg/dødballer blir klarert vekk av første motspiller. Innleggskvalitet som er langt under mye jeg har sett i 4.divisjon. Det her var bedritent og fullstendig hawaiifotball. Og hvor faens vanskelig er det å fikse det skoproblemet vi har? Sklir jo faen meg en etter en i hver match. Faens møkk!
Eneste lyspunktet var Lundemo tilbake, selvom han virka rusten...................Kommentar
-
2 omgang var da bedre, men hvor mange ganger var mos alene gjennom?
Kun en udugelig motstander som ikke klarer å score som gjør at det blir flere mål i mot i dag.
Men litt bedre bytter i dag. Alle ble nå brukt, men jeg håper det er fordi kippe ikke er klar enda at dansken spiller.Kommentar
-
Aafk er jo blandt de mest bedritne lagene vi kommer til å møte i år. At vi ikke evner å kjøre denne matchen er et sorgens kapittel. Det er rett og slett planløst framover og er i overkant avhengig av enkeltspillere. Det finnes rett og slett ingen konsistens i det vi holder på med. Bakover er det helt texas. Man blir mørkeredd av å se hvordan Aafk slipper til muligheter, og hvor ofte det skjer. Vi utvikler oss i negativ retning på dette området. Uforståelig hvordan et solid forsvarsspill har råtnet bort på ett og et halvt år.
For min del er det ganske enkelt. Jeg har sett nok. Jeg forstår ikke hvordan Runar skal utvikle dette i riktig retning. Det er bare å lide seg gjennom resten av kontrakten, så får vi håpe at klubben lærer av sine feil. LSK er ikke en utviklingsarena for trenere som åpenbart ikke har det som skal til. Mulig Runar blir en habil TL-trener en gang i framtiden, men per i dag er veien dit alt for lang."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Foreslår å bruke tarot-kort og snåsamannen ved neste ansettelse, Snåsamannen kan gjøre en like god jobb dau som klubbledelsen. Selv iOslo har bedre koll på ansettelser enn Bjarmann. Neste inn porten blir vel Michael Schumacher på langtidskontrakt, hans spilte jo for Trysil Il.Kommentar
-
Kommentar
-
Si meg, hva trener vi på egentlig hver dag? De klarer jo ikke å få til knapt nok en j..a passning jo, tror jaggu meg J16 klarer å slå passninger bedre en det gutta viste i dag.....
Martin bør slutte å få lov til å slå dødballer, og Arni...... Vel hva med å sende han hjem.....Kommentar
-
Fy faen så forbanna kjedelig det er å være på Åråsen. Kaldt blei det faen meg og! Godt man kunne varme seg på en varm brus fra kiosken i alle fall. Spillet utpå der varma ikke for å si det sånn. I farta kommer jeg faktisk ikke på noe som er så kjedelig som å se fugla spille som idagI år så tar vi altKommentar
-
Kommentar
Kommentar