Perfekt kamp av fugla. Deilig å sette Fagermo på plass og ingen gule kort! Nå er det bare å lade opp til VIF!!
Odd - Lillestrøm SK - Søndag kl. 18:00
Collapse
X
-
-
Strømmen - Åsane
0-0 (Ordinær tid)
HUB-fulltid
B (3.10) resultat: U X
Levanger - Hødd
2-0 (Ordinær tid)
HUB-fulltid
H (2.00) resultat: H ✓
Kristiansund BK - Raufoss
2-1 (Ordinær tid)
HUB-fulltid
H (1.70) resultat: H ✓
Ullensaker/Kisa - Sandefjord Fotball
1-2 (Ordinær tid)
HUB-fulltid
B (2.10) resultat: B ✓
Odd - Lillestrøm
1-3 (Ordinær tid)
Dobbelsjanse
UB (2.46) resultat: UB-HB ✓
Rosenborg - Viking
4-0 (Ordinær tid)
HUB-fulltid
H (1.42) resultat: H ✓
Satsa bare 30. Men hater jævla Strømmen.Kommentar
-
Kommentar
-
Elska þetta félagKommentar
-
offside.jpg
Vanskelig å fryse bildet akkurat på Samuelsens kontakt med ballen, men bakerste spiller er på vei ut fra dødlinja. Så han er med andre ord enda mer offside enn bildet viser.Kommentar
-
Jeg gleder meg allerede til den grundige analysen av denne offside-situasjonen og vår feilaktig annullerte scoring i Fotballkveld om noen minutterKommentar
-
Tipper Freddy Kalas og resten av gjengen i studio fokuserer på "straffesituasjonen" rett før slutt når Odd-spilleren faller som en potetsekk, mens det ikke blir nevnt Lundemo sin scoring og handsen til Odd som vi skulle hatt straffe på. De kommer til å ha fokuset på Rafik mens Moa ikke blir nevnt. Det hele tar ca 2 min før Tv2 setter på neste breddeinnslag fra 7.divisjon som de bruker fem minutter på som ingen bryr seg om. Gled dere.Kommentar
-
Er poenget ditt at denne spilleren drar fordel av situasjonen da han scorer noen trekk senere? Han påvirker jo ikke spillet i den situasjonen du viser, så om skuddet fra Samuelsen hadde gått i mål, skulle det vært godkjent.Kommentar
-
"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Gauseth: Glem Sander Berge, glem Helland. Friday er det heteste salgsobjektet i TL pdd!
Endelig en som sier det som det er. Freddy prøver selvfølgelig å dysse det ned med å si at han må bli mer stabil. Husk at han er 20 da Freddy Kalas.Kommentar
-
Tipper Freddy Kalas og resten av gjengen i studio fokuserer på "straffesituasjonen" rett før slutt når Odd-spilleren faller som en potetsekk, mens det ikke blir nevnt Lundemo sin scoring og handsen til Odd som vi skulle hatt straffe på. De kommer til å ha fokuset på Rafik mens Moa ikke blir nevnt. Det hele tar ca 2 min før Tv2 setter på neste breddeinnslag fra 7.divisjon som de bruker fem minutter på som ingen bryr seg om. Gled dere.Kommentar
Kommentar