Yes!
Odd - Lillestrøm SK - Søndag kl. 18:00
Collapse
X
-
Hadde blitt så utrolig jævla skuffa om det kun ble ett poeng i denna kampen. Ja, LSK har spilt defensivt, men på en god måte. Og måla er det høy klasse på. Fullt fortjent seier!---------------------------------------------------------------------
Ivrig Lillestrøm-supporter, i med- og motgang! Forza Fugla!
Skribent for Málaga de Noruega. Vamos Málaga!
---------------------------------------------------------------------Kommentar
-
Ser greit ut. Kippe inn er riktig, spesielt mot Odd. Takk gud for at Martin holdes unna egen banehalvdel. Håpløs som en dyptliggende playmaker, bedre fremover. Kolstad får ilddåpen sentralt, han har ikke spilt mye der i Tippeligaen. Jeg liker han, men han må ta for seg og ikke bli for snill. Han vil nok gjøre det lettere for Bonke, som tross alt i store perioder har dekka enorme rom på midten når Martin har virra rundt totalt ute av posisjon. På kantene har vi god fart og ferdigheter. Blir spennende å se hvordan Martin fungerer bak Fred. Han er jo tidvis genial offensivt. Vi må ikke bli for feige, men vi må opptre mer kynisk enn vi har gjort. Rett og slett være mer rasshøl, i kontrollerte former. Ligg dypt og kompakt og kjør overganger som faen, det er noe vi kan mestre i hvertfall...................Kommentar
-
-
Dæven for en godt gjennomført kamp. Spesielt etter 1-0 gjør vi det meste riktig. Ser hvor forbanna viktig Kippe og Lundemo er for oss.
kippe skal spille til han er 50, faen meg ikke noen diskusjon en gang! Amundsen ble igjen tryggheten selv med Kippe ved siden av seg.Kommentar
-
Haha hør på kommentatoren da. Liten tvil om hvilket lag han satte penga på før kampstart. Helt lol.Kommentar
-
-
Merkelig at kommentatoren er så overbevist om at den er "omdiskutert" (sic). Fotball er en kontaktsport. Han blir pressa litt, men får ikke en dytt. Legger seg som en kjærring og burde vel heller hatt gult enn straffe om dommeren skulle dømt noe. Ser hvordan hælene går rett opp i været når han går ned.Kommentar
-
Herregud, skal alt handle om straffesituasjonen til Odd? Er jo VI som blir snytt for det eneste soleklare her, Lundemo var metervis onside. Fy faen så forbanna jeg blir av gjøkene i TV2.Kommentar
Kommentar