Samme hva du håper på, resultatet blir vel som det blir uansett?
The Double til Fugla...... 2005
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av HSftVet ikke hva jeg skal håpe på i kampen mellom start og vif til helga.
Vinner bydelsklubben har de seks poengs forsprang på Start og fortsatt sju på oss, og selv om det, med LSK-seier mot TIL, ville gi oss bare ett poeng å hente inn på Start og sølvet, er den tanken ikke til å holde ut. Vinner Start, er vi bare fire poeng bak begge, og formen til Start og kampprogrammet til vif (Lyn, Viking, RBK, Odd) garanterer ikke at en av disse to da MÅ vinne, men enda viktigere, du vil da tross alt heller se gullet i Kristiansand enn i Valhall ?
gilbertKommentar
-
Også enig i at seier til Start er det beste, fulgt av U. Med tap også på søndag mot Start, tror jeg fort enga kan møte veggen - og de har et tøft program igjen. Uansett: Norgesmesterskap + seriemedalje til fugla ikke lenger noen utopi, men en reell mulighet: FORZA !
(Og takk for i går...hadde for en gangs skyld plass på RB-tribunen, og der ble stemingen etterhvert skikkelig god...folk som vanligvis er ganske stille ble etterhvert med på å skape stemning !)Kommentar
-
For 10 dager siden så ALT lyst ut for VIF.
Ledet serien.Med i uefacupen.Med i cupen.
Så kom krangelen med NFF,pinlig uefatap,heldig 1 poengvinst mot fugla hjeme på ullevåll- mange begynner å sutre allered her. Det blir satt spørsmålstegn rundt rekas disponeringer.Så blir de til de grader ydmyka 3 dager etterpå og sendt på hue og ræva ut av cupen.
Rekdal uttaler i sporten at det ikke er dårlig hvis de vinner sølv- hahaha,den får han nok mange med seg på !!
Jeg tar rennefart og spår som følger:
Hvis enga taper poeng til søndag så er de ferdig! Da skal man få se en kjempesprekk ut av et annet sidestykke.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av soontHvis enga taper poeng til søndag så er de ferdig! Da skal man få se en kjempesprekk ut av et annet sidestykke.
Det hadde vært gøy å se hvor mye melke$yre som har gått med til bydelsslaget økonomiske muskler for å spise kirsebær med det store gutta… Så hvis noe kan sette opp dette regnestykket ville jeg ha likt å sett det.eLSKe i gode og onde dager....eLSKe til døden skiller oss av....å eLSKe er inge hobby, det er en livsstilKommentar
-
Jupp. Her har du meg. Håper du lært noe av dagens kamp.
1) Det er alltid nyttig å være realistisk. Er du optimistisk, for ikke å si drømmende, faller du hardere.
2) Ballen har alltid vært og vil alltid være rund. Det burde du skråstrek dere ha lært senest i en viss Champions League-finale.
Hvis fugla nå likevel tar seriegull (etter denne utblåsningen), så skal jeg spise hatten min.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av GlennJupp. Her har du meg. Håper du lært noe av dagens kamp.
1) Det er alltid nyttig å være realistisk. Er du optimistisk, for ikke å si drømmende, faller du hardere.
2) Ballen har alltid vært og vil alltid være rund. Det burde du skråstrek dere ha lært senest i en viss Champions League-finale.
Hvis fugla nå likevel tar seriegull (etter denne utblåsningen), så skal jeg spise hatten min.Fugla 4 Life!Kommentar
-
-
-
Vinner vi serien etter dette skal jeg spise flensosten til Bjarne Sognnæs.
Uwe må stramme opp gutta noe jævlig før neste helg. Lyn kan være forbi oss allerede i morra og Brann kan være tre poeng bak. Odd er i form også, og med det kan vi grøsse på ryggen idet sjuendeplassen sniker seg frem i bakspeilet mens mitt inntrykk er at LSK spiller mer og mer gampefotball for hver kamp som går nå. I dag skulle man tro at Arne E hospiterte på benken, for fy faen til kaldt, klamt gufs fra fortida trodde jeg at jeg skulle slippe.
Huff!
På den andre siden var Miffe i garderoben og hilste på etter kampen, riktignok i verdens styggeste solbriller, men han så hel og frisk ut og uten bandasjer og åpne sår. Kanskje han kan gjøre tidenes comeback og delta i de siste par kampene? Haddad styrket vel hvertfall ikke aksjene sine i dag, og Sundgot var mer ubrukelig enn katta til muttern på midtbanen. Send ham opp på spissplass og Koren tilbake på midtbanen, for svarte.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Vi er moralske seriemestere uansett, spør du meg(i alle fall hvis søpla vinner). Dere må huske på at vi er blitt snytt for ni poeng minimum av elendige dommere i år, og da har jeg trukket fra de få heldige avgjørelsene som tvilsomt har gått vår vei.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
ikke begynn som sopla aa skylde paa dommeren. vi spilte rett og slett roven.
og det hjalp ikke at uwe la om til 352. forvsvaret ble aapent som en laavedor.
en annen kjip ting som begynner aa gaa igjen og igjen er at vi taper naar det gjelder som mest. som i 2001 da vi dreit oss ut hjemme mot odd da vi kunne ta gull foran rbk, for ikke aa glemme at vi tapte seriegullet i siste serierunde i 1978 og i 1985.
som en annen paapeker, spiller vi mer og mer gampefoppal. naa ahr vi saapass spillende spillere i mouheli, wehrman, koren, rise, strand og myklebust saann at det burde gaa an aa la ballen gaa fortere langs bakken, komme til innlegg slik at powell, sundgot og haddad faar baller aa nikke i maal.
naa gjelder det bare aa ro i land RL plassen som ikke lenger synes saa trygg. hadde vi vinni idag, tror jeg den nesten hadde vaert sikret, ettersom lyn og brann spiller idag. det kan til slutt vise seg at det er like vanskelig for oss aa ta poeng mot de nedrykkstrua som det er for sopla aa vinne mot de anntatt nest beste.
kKommentar
Kommentar