Ser at yr melder 3 grader og regn på kamptidspunktet. Håper Runar ser betydningen av å gjennomføre dagens trening under liknende forhold på naturgras, og ikke trekker innendørs. Ballen oppfører seg helt anderledes under kalde fuktige forhold enn ellers. Skruballer svinger krappere, pasninger og skudd blir løsere ( økt luftmotstand ) osv. Better get used to it !
Lillestrøm SK - vålerengen, lørdag kl. 15:30
Collapse
X
-
Ser at yr melder 3 grader og regn på kamptidspunktet. Håper Runar ser betydningen av å gjennomføre dagens trening under liknende forhold på naturgras, og ikke trekker innendørs. Ballen oppfører seg helt anderledes under kalde fuktige forhold enn ellers. Skruballer svinger krappere, pasninger og skudd blir løsere ( økt luftmotstand ) osv. Better get used to it !Sint og tverr på felt NKommentar
-
Trøst deg med dette da.
Skjermbilde 2016-04-29 kl. 14.21.28.pnglivet er en gamp for de som ikke kan si k
https://twitter.com/#!/KjetiIKommentar
-
(Ironi/sarkasmevarsel)
Jeg har forøvrig en komfirmasjon å være på, fra kl.10.00 den aktuelle dagen. Har beregnet avgang fra Mysen kl.12.00, med fullt rush til Martin`s. Fugla toget til Åråsen, kamp, så full fart til Komf fest....
Prioriteringer, min venn... Prioriteringer;-)
Men god tur til syden i sommer:-)Kommentar
-
Den ENE GANGEN på ti år at jeg må reise fra Stockholm til politihuset på Grønland for å fornye passet, så er det derbydag med tidlig avspark noen timer senere. Thanks a fucking bunch!"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Meldt enda mer nå enn før i dag. Mellom 9,3 og 16,1 mm melder Yr nå. Kan fort bli en parodi det her.livet er en gamp for de som ikke kan si k
https://twitter.com/#!/KjetiIKommentar
-
Nå klokka 05.00 har de moderert varselet. Ser ut til å bli en vanlig regnværskamp. Lagoppstillinga som rb antyder ser lovende ut. Håper Erling har fått noe ut av skadeoppholdet. Tør ikke tippe noe resultat, for det er vanskelig å legge suksessen i Skien til grunn når kampbildet denne gangen blir et helt annet. Under normale omstendigheter ville det kunne anføres at et lag som vinner 3-1 i Skien kan slå alle.
Om Ofkir, Bassel og Fred har dagen finnes det ikke et lag i her i landet som har noe de skulle ha sagt mot LSK. Motstander har Brown og den hårete islendingen på vei oppover formkurven. Åpen kamp.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar