Trøkket inne i boksen på første målet gir minner til svunnen tid. Masse folk og innsatsvilje. DEILIG
Lillestrøm SK - vålerengen, lørdag kl. 15:30
Collapse
X
-
Herlig kamp, mye mer åpen og velspilt enn kampene mot svina pleier å være. Vi burde vunnet mer.
Nok en gang: Mohamed Ofkir. Fy faen altså, den gutten der kan det bli noe virkelig stort av. Banens beste sammen med Arnold og Fred.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
For en kamp i! Sjelden jeg har kost meg så mye på Åråsen. Vi fullstendig overkjørte søpla i 90 min (+tillegg). Så jævelig deilig.
Eneste jeg misslikte i denne kampen, var mangelen på Edvartsens baller i situasjoen med Zahid mot slutten. Soleklart rødt kort! For hvis ikke det griseriet der er nok, hva skal da til?! Rett og slett en grusom takling.Kommentar
-
Fantastisk moral og arbeidsinnsats av alle som en i dag! Kan knapt huske en kamp hvor laget kollektivt henger så godt sammen og ofrer så mye av seg selv som i dag...Spiller vi slik i tiden som kommer, vil vi lett hevde oss mot gode lag som har noe i toppdivisjonen å gjøre også.
Eneste som gnir meg litt et at Friday fremstår som mer og mer ego - vi hadde brått hatt et par mål til hvis han bruker hodet litt mer.
Taklingat på Skogseid må da gi etterspill? Får frysninger når jeg ser den i reprise - treffer han ørlitt annerledes er beinet tvers av. Takling med kraft, viser knotter og bakfra - for et svin!Kommentar
-
Sjekk Arnold tar av på Twitter, dere. For en herlig fyr. Han elsker Sportsklubben. Og han hater svina. What's not to like? Kulthelt nummer 1!
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Mest imponert over pasningstempoet, at vi klarte overføre det direkte fra kunstgress til naturgress. Man ser spillerne har selvtillit nå, det rokker ikke noen "rett i dusjen"-pasninger ved heller. Og Martin er nå satt på den eneste plassen han bør være i denne elleveren.Kommentar
-
Løsemiddelskadde yrkessnyltere er ikke akkurat noe sannhetsvitne. Men det var jo en åpen kamp, og svina hadde jo også et par fete sjanser. Jeg mener riktig resultat ville vært 5-2 til oss.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Mest imponert over pasningstempoet, at vi klarte overføre det direkte fra kunstgress til naturgress. Man ser spillerne har selvtillit nå, det rokker ikke noen "rett i dusjen"-pasninger ved heller. Og Martin er nå satt på den eneste plassen han bør være i denne elleveren.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Apropos Erling, hva var det for noe, egentlig? Han gikk jo rundt utpå der. Virket kjørt etter to minutter.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Ikke uenig i det, men skal han først spille er det der han hører hjemme.Kommentar
-
Kommentar
-
Herlig kamp!
Må si jeg ble overasket ett par ganger i første når Martin droppet helt ned til midtstopperne i det oppbyggende spillet, er det planen når han spiller i 10'r rollen? Han hadde atpå til ett par grove feilpasninger fra denne posisjonen.Tore GalgerudKommentar
-
Martin har fler gode passninger, og et par hårreisende.
Personlig mener jeg at Lundemo og Erling gjør laget bedre enn Martin, det defensive fungerer bedre igjen, men han er da bra å ha som innbytter, og når det oppstår skader. Lundemo hadde også noen geniale passninger i dag.Kommentar
-
Ikke prøv dere på Malo i dag. Han hadde et par stygge balltap, ja, men var banens beste i første omgang og avgjørende for begge målene.
Han bør fornyes omgående. Gjerne for flere år.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
Kommentar