RBK–LSK, mandag 16. mai 2016 18:00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

Opprinnelig skrevet av Grusom B
    I dag-kaka. Ikke alltid-kaka. Ærrugæærn.
    Innlegget var kun for å vise min avsky mot dommerne i noen utvalgte kamper på den stadionen som hadde de vært kjøpt og betalt hadde de gjort en bedre jobb til på skjule hvor partiske de var.

Faen eller. Nå fikk jeg lyst på kake.

Jeg vil også ha kudos for "Ivers lommelerkedal" som jeg fant på mens jeg skrev ordet.
    Last edited by Kjell.T.Ring; 16.05.2016, 20:17.
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• Uwes disippel
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 6039

Opprinnelig skrevet av Totti21
      Det er jo bare å se på både denne og forrige sesong. Runar bruker konsekvent de 11 spillerne med mest erfaring som er tilgjengelig. De unge spiller i mangel på alternativer, og når EK og Lundemo nå er tilbake, så ryker disse ut. Håpet det skulle være annerledes denne sesongen med både Kolstad og Ofkir som hadde vist så mye positivt i fjor. Begge ble benket ved første anledning til fordel for eldre og mer erfarne spillere.
      Har vært inne på tanken, men håpet jeg tok feil. Vi ser at urutinerte Moa, viser mye større rutine enn de fleste. Han har hatt en dårlig kamp i år. I resten av kampene har han vært topp 3.

Kommentar

• Kanarivogel89
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2006
        • 4665

Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
        Har vært inne på tanken, men håpet jeg tok feil. Vi ser at urutinerte Moa, viser mye større rutine enn de fleste. Han har hatt en dårlig kamp i år. I resten av kampene har han vært topp 3.
        Er jo faktisk helt utilgivelig. Får ikke tvangstrøya tredd over meg om jeg lanserer ham som det største LSK-talentet siden Tom Lund. MÅ rett og slett bare få spille.

Kommentar

• Totti21
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Mar 2004
          • 3501

Jeg skrev vel et innlegg tidligere i sesongen hvor jeg forventet at akkurat dette ville skje, og at Ofkir ville ryke ut når Lundemo og EK var tilbake. Trist å se at jeg fikk rett.
          Håper og tror dette endrer seg til neste kamp, da Runar må ha sett at Ofkir sammen med Friday er de to spillerne som klarer å skape mest ubalanse hos motstanderen. Mot Viking stiller vi vel kanskje med to spisser igjen, og da er vel EK uansett inne i laget. Da er det vel Martin eller Jradi som bør ryke ut, selv om det jaggu ikke skulle sjokkere meg om han vraker Bonke og setter sammen en midtbane med Lundemo og Martin. Det ville i så fall vært en skandale.

Kommentar

• ynnor
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2008
            • 857

Det er ikke krise å tape i dag men litt lei at vi tenker sånn . Det gjør jo at vi aldri kommer noen vei. Jeg er så gammel at jeg husker 82 ,nest siste gang vi vant der oppe. Ikke text TV engang så måtte vente på nyhetene på radio for å få resultatet da det var en mandagskamp. Må jo være helt vannvittig for rævbk å ha et lag de tar 6 poeng mot uansett. Nei krig i august når de kommer til Åråsen . Ingen på ferie ,jeg har i hvertfall utsatt den til dagen etter.

Kommentar

• _Jonern
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 4397

Ofkir fra start bør være en no-brainer. Han har vært en av våre beste i hver kamp bortsett fra godset borte når samtlige var ræva. Å benke han på grunnlag av den kampen er håpløst. Ble mye bedre i dag når han kom inn.
              ..................

Kommentar

• maxpayne
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2006
                • 1289

Viking, Sogndal, Tromsø og Stabæk på programmet før sesongen er halvspillt. Jeg har alt glemt dagens forestilling

Kommentar

• Trooond
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Mar 2015
                  • 1039

Ja, Martin blir nok ikke benket neste kamp heller. Men synes det er synd man ikke klarer å matche inn Kolstad i kampform igjen.

Kommentar

• Simeone
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Apr 2008
                    • 761

Jeg stusser dog på at Moa er ute igjen, hva er grunnen?
                    Ifølge en LSK-ansatt, som snakke på VIP`en før LSK-Brann var han vistnok blitt ganske høy på seg selv etter en video på Youtube.
                    Det var ikke de nøyaktige ordene som ble brukt, men det ble ikke lagt skjul på.
                    Budskapet ble fremført foran et publikum, så egentlig rart ingen har nevnt det her inne før.
                    Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
                    para gritarle a la FIFA:
                    ¡Que ellos son el gran ladrón!

Kommentar

• plantemiddel
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Feb 2012
                      • 821

I så fall er det absolutt viktig å ta han av banen. Selvtillit må kneles ved rota.

Kommentar

• Totti21
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Mar 2004
                        • 3501

Opprinnelig skrevet av Simeone
                        Ifølge en LSK-ansatt, som snakke på VIP`en før LSK-Brann var han vistnok blitt ganske høy på seg selv etter en video på Youtube.
                        Ser jo ikke ut til at det har gjort noe med kvalitetene hans på banen i alle fall. La nå gutten få ha masse selvtillit og tro på seg selv, så lenge han leverer på banen. For få av de som får lov til å blomstre her til lands etter mitt syn. Det er jo forøvrig ikke uten grunn han havnet på youtube heller. En herlig finte som selv Zlatan ville vært stolt av.

Kommentar

• maxpayne
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2006
                          • 1289

Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                          Runar - RBK: 1-10.

Og over 270 minutter er det relativt flatterende for oss.
                          Haglunds 3 siste mot RBK: 1 - 8

Kommentar

• knut
                            Make knut Great Again
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2006
                            • 9539

Opprinnelig skrevet av Simeone
                            Det var ikke de nøyaktige ordene som ble brukt, men det ble ikke lagt skjul på.
                            Budskapet ble fremført foran et publikum, så egentlig rart ingen har nevnt det her inne før.
                            Mens Friday skal få tute å kjøre uten å slå en eneste kompispasning/pasning til lagkamerat generelt?

Burde vært "likhet for loven" selv om Fred skal sellas og er spiss og toppskårer.

Kommentar

• GIFKanari
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2009
                              • 8243

Opprinnelig skrevet av maxpayne
                              Haglunds 3 siste mot RBK: 1 - 8
                              Der vi i det minste tapte med ære, og spilte de til tider ut på Lerkendal. Der vi spillemessig hang med, og også lærte noe av tapene. Hva sitter vi igjen med etter 1-10 under Runar, annet enn på ha blitt av spilt av banen i samtlige tre kamper? Dette er jo bare enda ett eksempel på alt vi diskuterer og er uenige oss immellom i 2016-tråden når det kommer til LSK, taktiske disposisjoner og spillestil.

Vi går ingen steder med denne treneren, i beste fall blir vi værende på status quo.

Kommentar

• knut
                                Make knut Great Again
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2006
                                • 9539

Der vi i det minste tapte med ære, og spilte de til tider ut på Lerkendal. Der vi spillemessig hang med, og også lærte noe av tapene. Hva sitter vi igjen med etter 1-10 under Runar, annet enn på ha blitt av spilt av banen i samtlige tre kamper? Dette er jo bare enda ett eksempel på alt vi diskuterer og er uenige oss immellom i 2016-tråden når det kommer til LSK, taktiske disposisjoner og spillestil.

Vi går ingen steder med denne treneren, i beste fall blir vi værende på status quo.
                                For å bruke språket til Frode D; med litt flax hadde vi tatt poeng i dag.

Trudde nesten vi skulle klare det, der vi tura på på slutten anført av kapteinen. Men personlige feil ødela grooven der ass.

Kommentar

• andersmm
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2006
                                  • 5764

Opprinnelig skrevet av knut

Trudde nesten vi skulle klare det, der vi tura på på slutten anført av kapteinen. Men personlige feil ødela grooven der ass.
                                  Du var inne på det tidligere, men fy faen så irritert jeg ble når Martin pissa bort siste frisparket der vi kunne kjøre hele gjengen opp. Så ut som han forsøkte et skudd.

Jeg synes Martin forsvarer en plass i stallen og kan funke veldig godt som 10er. Samtidig river jeg meg i håret over fyren. Det at han er hasardiøs som sentral midt er jo mer et resultat av disposisjon og rollemestring, så det er jo strengt tatt ikke Martins "feil". Det jeg blir seriøst forbanna på, er alle angrep og muligheter han pisser bort på non-chalante skuddforsøk og alt hva det ikke er.

Ironisk nok blir Ofkir benka fordi han etter sigende har for mye selvtillit. Martin traver derimot rundt med skjorta stappa godt ned i buksa, runde etter runde. Ofkir har ihvertfall god grunn til å være høy på pæra om dagen.
                                  "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• Dole
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2004
                                    • 1634

Opprinnelig skrevet av knut
                                    Det var også flaks som gjorde at vi ikke tapte med 4-5 mål.

Kommentar

• knut
                                      Make knut Great Again
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2006
                                      • 9539

Opprinnelig skrevet av Dole
                                      Det var også flaks som gjorde at vi ikke tapte med 4-5 mål.
                                      Klart. Var vel det "vi" sa da samme argumentering ble brukt etter Godset-kampen(?) og.

Men poenget var at RBK implodert light de siste 10 og da kunne vi ha stjælt
                                      med oss poeng.

Kommentar

• Rune
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Aug 2008
                                        • 1229

Spilte ut Rosenborg? Tenker du på kampen i 2013? I 2014 ble vi pissa på både hjemme og borte, og det da var Perry trener...(jeg laf det henge i luften).
                                        "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

Kommentar

• gilbert
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2003
                                          • 3218

Lerkendal hittil i 2016:

RBK-Godset: 1-0
                                          RBK-AaFK: 1-0
                                          RBK-Brann: 3-0
                                          RBK-Viking: 4-0