Malec spilte 90 minutter som stopper ser det ut til. Spiller han stopper mot Stabæk kanskje?
Rekrutt/2. laget
Collapse
X
-
-
Positivt at Moses viser seg fram med én gang:
Resultat, lagoppstillinger, dommere, kampfakta og hendelser i kampen mellom Lillestrøm 2 og Salangen
Og her er mere om Moses, fra Romerikes Blad:
(Lillestrøm 2 - Salangen 3-1). Ebiye Moses fikk skryt av Arild Sundgot etter å ha avgjort oppgjøret mot Salangen i LSK-hallen.
gilbert
Last edited by gilbert; 21.08.2017, 10:05.👍 2Kommentar
-
3-0 Krogstad på straffe idømt etter 16 sekunder av 2. omgang, hvoretter Moses økte til 4-0 drøye tjue minutter senere. Ellers ergerlig å høre at Antonijevic har brukket ei tå. Foreløpig uvisst når han er tilbake.Ruben Gabrielsen - vår Stefan Strandberg.👍 1Kommentar
-
Jeg synes Krogstad var konge hele matchen i går, banens beste. Tydelig sjef på laget frem til han ble byttet ut, selv om han ikke var kaptein. Moses putta to, men jeg synes ikke han var spesielt imponerende. Jager en del baller og presser forsvarere, men han er stort sett i etterkant i situasjonene. Pasningspresisjonen hans må jobbes med. Det andre målet hans var pent, en god soloprestasjon hvor han fra utenfor 16-meteren curler ballen forbi en forsvarer og keeper nede i lengste hjørne. Åpenbart potesial i gutten, men han er enn så lenge et godt stykke unna mye spilletid på førstelaget. Det underbygger det inntrykket jeg har fått av ham på trening; en spiller med potensial og visse gode ferdigheter (avslutninger f.eks), men som har mye å gå på ellers.
Av de faste andrelagsspillerne som også trener med førstelaget vil jeg først og fremst trekke frem Bilal Khan. God i bevegelsene, og han er ikke redd for å skyte inn i feltet fra vingposisjonen sin. Han gir tydelig god innsats, og fikk en assist og skaffet straffe. Jeg synes vår andrekeeper Maric gjorde en stabil kamp, selv om han ikke hadde all verden å gjøre den kampen. Jeg merket meg en svært god reaksjonsredning i første omgang.Custodes
Contra o futebol moderno!👍 7Kommentar
-
Rimelig ko-ko med rekruttkamp dagen før A-laget. Da ber de om at vi sender utpå juniorene. Bortekampen mot Skjervøy kolliderte også med A-laget (borte mot Stabæk). I den kampen var det bare Petter Mathias Olsen med A-lagserfaring, det samme blir det antakelig i morgen (i dag). Skjervøy har dritflaks, som ikke møter noen LSK-spillere med ES-erfaring (andre enn PMO) på to kamper i NT-ligaen.Kommentar
-
I utgangspunktet ønsker alle klubber at 2. laget spiller dagen etter 1. laget, og man har vel til og med rett til å få flyttet kampen til f.eks. mandag hvis 1. laget spiller søndag. Nytt av året er imidlertid at dersom det er lang reiseavstand mellom lagene, har man ikke rett til å få flyttet kampen. Og det er vel egentlig helt rimelig at 3. divisjonslaget Skjervøy slipper å spille en sen mandagskveld i Lillestrøm. Tror ikke regelen gjelder for 2. divisjon, der man tross alt begynner å komme på et visst nivå.👍 1Kommentar
-
Det ble 3-1 til Skjervøy i hallen. Lillestrøms mål av Stian (?) Sandberg. Dårlig kamp av fugla, hvor laget åpenbart savnet flere faste spillere, Merket meg Mohammed Jatta som gjorde en utmerket kamp etter at han kom inn. Kjapp, god ballkontroll og godt overblikk. Samme mann stupheadet ballen over mål fra femmetern. Vanskeligere å bomme enn å treffe i den situasjonen. Ellers lite å melde egentlig. Dårlig kamp totalt sett.Custodes
Contra o futebol moderno!👍 1Kommentar
Kommentar