Rekrutt/2. laget
Collapse
X
-
"I LSK-hallen kom Lillestrøm 2 skjevt ut mot Skjervøy og fikk 0-1 i sekken etter kun fem minutter. Resten av omgangen endte målløs, i en omgang hvor hjemmelaget var under pari.
Etter pause var det derimot en helt annen tone.
- Førsteomgangen i kveld var ikke det vi ønsket, men de unge spillerne hevet seg veldig etter pause. De siste 45-minuttene var veldig gode, og jeg synes vi fortjente å få mer ut av kampen enn det vi klarte. Før de fikk straffe, så var de ikke i nærheten av sekstenmeteren vår etter pause, sier LSK 2 assistent-trener Fredrik Eliassen.
Skjervøy satte sin straffe ti minutter før slutt sikkert i mål. På tampen sendte hjemmelaget flere mann i angrep i håp om utlikning, da kom også spikeren i motsatt ende etter 90 minutter."
Kilde: RB+
Kommentar
-
Ja. Jeg så også semifinalen, og der var han etter min mening i en egen klasse. Man vet aldri, men med riktig utvikling de neste årene kan han bli en mann for A-laget. Som spillertype er han i alle fall midt i blinken - en stor, sterk, hurtig spiss med nese for mål.Kommentar
-
Slo Alta 2 6-0. Tre av Moses, ett hver på Krogstad, Brenden og Elias Hagen.
👍 2Kommentar
-
0-0 mot FUVO idag. Med Maric,Amundsen,Krogstad,Moses og Brenden fra A-stall.Kommentar
-
Moses blir jeg aldri helt klok på. Varierer fra spennende til helt begredelig. Veldig upresis, spesielt i avslutningene. Ser ut som han lukker øya og brenner til hver gang. Bingo om ballen havner i krysset eller over tribunen. Veldig lite å rope hurra for sånn ellers og.
Av de fra a-stallen så var Brenden ganske anonym. Krogstad ikke helt på nett, men har spilt 4 matcher nå på 6 dager. Synes det er i overkant mye og helt i grenseland. Amundsen litt uinspirert, men helt ok. Maric kunne ikke gjøre så mye med målene. Har et skyhøyt potensiale, men er litt på kanten dristig. Litt Neuer type. Han kan bli en veldig god keeper, men er ung og kommer til å feile litt på veien dit. Gran var totalt usynlig. Har en lang vei opp til eliteseriespill...................👍 2Kommentar
-
3-0 til LSK2 etter en halvtime spilt i hjemmekampen mot TIL 2. Meget viktig match med tanke på nedrykk. Vi må vinne for å overleve.
Vises på RB: https://www.rb.no/rb-live/rb-tv/loka.../s/5-43-618301
Mikalsen (straffe), Arne Holter og Moses med målene.
Ser ut som laget er som følger:
Maric
Ranger - Stefan - Sandberg - Westerlund
Gran - Mikalsen - Kristiansen - Holter
Udo - MosesLast edited by McGuffy; 21.10.2017, 15:38.👍 1Kommentar
-
Deilig!
Men en massiv strek i regninga at Udo måtte av med skade. Hva skjedde? Håper isposen gjorde susen.
Også: Holter som venstre på midten? Er ikke han stortalent på stopperplass? Hva skjer/hvordan klarte han seg utover målet?Kommentar
-
Sesongåpning mot Leknes i hallen i kveld. 6-0 seier. 5 mål (!) av Alexander Sannes, ett av Megaelvis.
https://www.fotball.no/fotballdata/kamp/?fiksId=7162055Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.Kommentar
-
Bra på hodet, Alex. Og lekker detalj på siste målet. Flere mål på innlegg fra kanten, ingen var i kategorien "ferdig skåra". Særdeles lovende.
Sammendag på RB+👍 2Kommentar
-
Ha ha - jeg er med på den drømmen. Kanskje et 10 minutters innhopp, når vi leder med 2 mål.👍 1Kommentar
Kommentar