Borte mot Kongsvinger 2 i kveld kl 2000. Noen som tar turen?
Rekrutt/2. laget
Collapse
X
-
Mot bunnlaget KIL2 som sto med 1-2-5 før dagens kamp.... Tipper spillerne med proffkontrakt har ferie. Uansett er dette en kamp man skal ta 3 poeng i.
Denne avdelingen er beintøff. Husker ikke hvem trener av de andre lagene på Romerike som sa det, men han mente dem enda ikke hadde møtt et dårlig lag.
6. poeng opp til 4. plass. 3 lag i mellom. Må ta dette seriøst fremover (betviler i og for seg ikke at dem gjør det....).Sint og tverr på felt NKommentar
-
Sett i ettertid virker dette bare enda mer absurd at ikke Osvold fikk flere muligheter enn det han gjorde når vi ser hva Arni presterer. Mener å ha lest at Osvold ikke alltid var 100 % seriøs, korriger meg hvis jeg tar feil her altså.Kommentar
-
Men når Runar ikke tok det mer seriøst, enn at han sa Finnur kunne ta fri til Fram kampen, når de fortsatt hadde sjansen til å holde seg i 2 div, så forplanter vel den holdningen til 2dre laget seg videre. Heldigvis var Finnur profesjonell nok til å stille opp for laget, og ikke ta fri, selv om han hadde besøk fra Island !
Men jeg ser ikke så mye bedring denne sesongen, og plutselig kan man risikere å ha 2dre laget i 4 div ???????????Kommentar
-
LSK2 - Gran 2-1. Så vidt jeg kan se, var det kun juniorer som spilte? En kamp som skal vinnes, men alltid vanskeligere når hele A-laget har ferie. Steinar Pedersen har filmet kampen.
Sint og tverr på felt NKommentar
-
Han putta igjen i 1-0 seieren over Sander. Viktig mål. 4 poeng opp til 4. plassen, men med vesentlig dårligere målforskjell enn Valdres er det 5 poeng som er den reelle avstanden.
Edit: link til sak på lsk.noLast edited by Børge; 16.06.2016, 09:25.Sint og tverr på felt NKommentar
-
Sint og tverr på felt NKommentar
-
Fra prøvespillere 2015-tråden:
Denne uken skal det visstnok være en franskmann med ivoriansk bakgrunn på prøvespill for juniorlaget. Bestefaren har spilt på nokså høyt (kanskje høyeste?) nivå i Frankrike. Gutten er 17 år gammel og har et drøyt år igjen av gymnaset. Foreløpig bor han hos familien til sin onkel som er bosatt beleilig til på Romerike.
Tror det er han?runarMKommentar
-
2-0 Kyllian Kouame
3-0 Erik Brenden
4-0 Sivert Westerlund
5-0 Arni (endelig!)
6-0 Sheriff
7-0 Erik BrendenKommentar
-
Hallingdal-LSK2 i dag endte 1-4.
Foreløpig er ikke målscorerne lagt inn, men troppen står der.
https://www.fotball.no/fotballdata/kamp/?fiksId=6396529Kommentar
Kommentar