Høydepunkter
Rekrutt/2. laget
Collapse
X
-
20160903 [MS] FUNNEFOSS/VORMSUND - LILLESTRØM 2 [Sammendrag] 3.DIV MENN AVD.03 Dato: lørdag 3. september 2016 kl. 16:00 Sted: Funnefoss gress Kampfakta: http.....................👍 1 -
I flg Nyhetstråden blir det ingen protest fra FUVO. Bra de tok til fornuft.👍 2Kommentar
-
Da angrer jeg ikke lenger på hundrelappen jeg brukte på å sitte på ei hard tretribune av justert tretom åtte i forblåsten på Funnefoss. Pluss to ganger tjue kroner for et par i overkant tørre vafler uten ost. Fikk tatt Mathew nærmere i øyesyn, og det var jo hyggelig. Sjøl om motstanden ikke var all verden.👍 2Kommentar
-
Da angrer jeg ikke lenger på hundrelappen jeg brukte på å sitte på ei hard tretribune av justert tretom åtte i forblåsten på Funnefoss. Pluss to ganger tjue kroner for et par i overkant tørre vafler uten ost. Fikk tatt Mathew nærmere i øyesyn, og det var jo hyggelig. Sjøl om motstanden ikke var all verden.Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339Kommentar
-
👍 8Kommentar
-
👍 2Kommentar
-
LSK 2 - Årdal
0-0 til pause
1-0, Dickoh, 51 min
2-0, Westerlund, 80 min
3-0, Kornbakk, 86 min
Laget:
Ødegaard
Ranger-Dickoh-Walstad-Holter
Olsen-Loholt-Sandberg-Kolstad
Sinyan-Kouame
Sandberg ut etter skade (lårhøne?) ved 36 min, Jesper Flatla Kornbakk inn og tok venstrekanten, mens Kolstad gikk inn sentralt.
Francis Dickoh ut etter sammenstøt etter 55 min, Jesper Aaserud inn og tok høyreback, mens Lars Mogstad Ranger gikk inn som stopper.
Kouame ut etter 70 min, Sivert Westerlund inn som venstre kant, Kornbakk opp som spiss.
Kolstad ut og Herman Lund Halvorsen inn etter 83 min.
Sheriff ut og Tarik inn etter 90 min.
Slutt: 3-0
I følge rb+ fikk Francis Dickoh trolig brukket nesa i sammenstøtet og ble sendt på legevakta.
gilbert
Last edited by gilbert; 10.09.2016, 21:43. Begrunnelse: Oppdatert fra RBs dekning, som er bak betalingsmuren.👍 8Kommentar
-
Flisa tar i mot Lillestrøm 2 på SolørRadioen Arena mandag kveld, vi dekker kampen LIVE!👍 2Kommentar
-
👍 6
Kommentar
-
Selv om det ikke står noe særlig om LSK2 her, så er det i alle fall noe interessant av relevans: http://www.ostlendingen.no/fotballhe.../s/5-69-303093
Journalisten hentyder til at det aldri før har vært spilt noen kamp med større tempo på Solør.Kommentar
-
Det ser ikke ut til at det blir noe vanskelig å holde seg opp i år, med tanke på at de 4 siste kampene har endt med seier og 18 - 0 i målforskjell, og at de siste 5 kampene alle er mot lag langt nede på tabellen.
Jeg tipper at vi ender på 2. plass.
Og at det blir veldig spennende å se hvordan det går neste år, hvor 3. divisjon nesten vil inneha samme kvalitet som 2. divisjon har i år. Siden halvparten av lagene fra 2. divisjon rykker ned, halvparten av 3. divisjon rykker ned og at de beste fra 3. divisjon holder seg.Kommentar
-
Selv om det blir en kvalitetshevning, så er vel også forskjellen fra nedre del av 2 div og til øvre forholdsvis stor ?
Men kvalitetshevning blir det uansett, og bedre matching. Mens 2 div begynner bli en virkelig bra utviklingsarena, så om man bestemmer seg, så kan man kanskje ta et opprykk om ikke for lang tid ? .Kommentar
-
Fra og med neste år vil det være:
16 lag i Tippeligaen,
16 lag i OBOS - ligaen,
2 avdelinger med 14 lag i hver i PostNord - ligaen,
6 avdelinger med 14 lag i hver i Regionsligaen,
24 avdelinger med 12/14 lag hver følger deretter i Kretsserien.
Så hvis man kommer seg til PostNord - ligaen etter hvert, så vil jo det være en fantastisk utviklingsarena! Her vil man finne man Norges 33. - 60. beste lag.
Av 2.lagene til lagene i Tippeligaen er det kun VIF og Odd som ligger an til å være i PostNord ligaen neste år, og kun Strømgodset som har en viss mulighet av de andre slik jeg ser det. Men Strømsgodset er i samme divisjon som Odd sitt andre lag. Så greier Strømsgodset å kvalifisere seg, så kan det skje på bekostning av Odd - bare noen poengs forskjell på disse lagene.
Ellers er det flere lag som vil ha sine 2. lag i Kretsserien.
Så for å konkludere er det kun VIF, og kanskje Odd og/eller Strømsgodset som vil ha sine nest beste på en bedre utviklingsarena enn oss neste år. Og så vil det være flere som vil ha de på en dårlige enn vår.
Må også føye til at verken Molde eller RBK sine 2. lag er i nærheten av å holde seg i PostNord - ligaen i år. Og siden kvaliteten vil økes betraktelig til neste år, så skal man ha et ekstremt slagkraftig 2. lag for å holde seg i PostNord - ligaen.
Så jeg antar at de 2. lagene som greier å karre seg til neste års PostNord liga, vil rykke direkte ned neste år. Og at Tippeligalagene kommer til å være fornøyd med å ha 2. lagene sine i Regionsligaen framover, bortsett fra eventuelt veldig ressursterke klubber.Last edited by Gjest; 22.09.2016, 16:36.Kommentar
-
LSK 2 - Kongsvinger 2 endte 3-0 i LSK-hallen i kveld.
Det eneste som står der pr. nå i tillegg til resultatet er lagoppstilling og reserver.
4. plass er siste sikre plassering for en plass i neste års nye 3. divisjon. 5. plassen gjør trolig også det, siden noen av de beste 5. plasserte får plass.- START-11'ERN:
- 1 Haraldur Bjørnsson
- 14 Francis Dickoh
- 23 Arne Holter
- 25 Henrik Loholt Kristiansen
- 30 Nikolas Walstad
- 5 Ole Martin Rindarøy
- 8 Malaury Martin
- 15 Erik Næsbak Brenden
- 17 Jørgen Kolstad
- 21 Petter Mathias Olsen
- 26 Sheriff Sinyan (KAPTEIN)
- --
- RESERVER:
- 29 Emil Gundelach Ødegaard
- 2 Sivert Westerlund
- 3 Sander Karterud
- 4 Lars Mogstad Ranger
- 9 Kyllian Kouame
- 11 Jesper Flatla Kornbakk
- 19 Tarik Al Moussaoui
1 Skedsmo 22 53 2 Flisa 22 49 3 Valdres 22 47 4 Lillestrøm 2 22 45 5 Funnefoss/Vormsund 22 43 6 Hauerseter 22 41 7 Aurskog-Høland 21 37 8 Årdal 22 35 9 Gran 22 28 10 Kongsvinger 2 22 20 11 Ullensaker/Kisa 2 21 20 12 Hallingdal 22 10 13 Sander 22 7 14 Jevnaker 22 6
All info er hentet fra:
👍 1Kommentar
-
ilfg rb+ Petter M. Olsen 1-0 etter KIL-slurv, Jesper Kornbakk. 2-0 og 3-0. Ha sier at det var plass i det lengste hjørnet, så da var det bare å curle ballen dit, - som altså rakk to mål på den drøye halvtimen han fikk som innbytter.
Rindarøy ut med strekk, og Brenden ut etter en smell.
– Vi har mønstret gode lag med mange A-spillere i høst og det gjenspeiler også poengfangsten til dette laget. Mot Kongsvinger var det flere som ville vise seg fram for Arne, og jeg følte vi hadde god kontroll, oppsummerer Sigurdur Eyjolfsson
👍 1Kommentar
Kommentar