Ta buss 883 fra Lillestrøm, så går bussen forbi stadion. Er det en hyggelig bussjåfør, stopper han rett utenfor, hvis ikke må du gå 400 meter fra Løken sentrum.
Rekrutt/2. laget
Collapse
X
-
Heldigvis klarer også de åtte beste femmerne seg, og der ligger vi veldig godt an nå. Såpass tett opptil to poeng i snitt som man er og tjue poeng til på de ti siste, som bør være godt innen rekkevidde, og det skal være umulig å gå glipp av en sikker plass.
Desto viktigere å vinne akkurat denne.Kommentar
-
Skal vel ikke ha for store forventninger. Om laget som er satt opp på kampsiden er korrekt, er det kun Sheriff og Brenden som har snev av TL-erfaring. Ellers kun juniorer (og islendingen i mål)...Kommentar
-
Merkelig å ikke stille med de som er tilgjengelig? Tror dem AHFK er så svake?Sint og tverr på felt NKommentar
-
-
Noe av det dårligste jeg har sett i år av motstander til AHFK. 3.divisjon må tas seriøst om det ikke skal bli nedrykk.Sint og tverr på felt NKommentar
-
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Solid lag i alle fall:
1 Haraldur Bjørnsson
2 Sivert Westerlund
6 Ifeanyi Mathew
26 Sheriff Sinyan
30 Nikolas Walstad
5 Ole Martin Rindarøy
15 Erik Næsbak Brenden
17 Jørgen Kolstad
25 Henrik Loholt Kristiansen
9 Kyllian Kouame
20 Mohamed Ofkir
Ser ut som Mathew spilte midtstopper?Last edited by McGuffy; 30.08.2016, 04:55.👍 1Kommentar
-
Solid lag i alle fall:
1 Haraldur Bjørnsson
2 Sivert Westerlund
6 Ifeanyi Mathew
26 Sheriff Sinyan
30 Nikolas Walstad
5 Ole Martin Rindarøy
15 Erik Næsbak Brenden
17 Jørgen Kolstad
25 Henrik Loholt Kristiansen
9 Kyllian Kouame
20 Mohamed Ofkir
Ser ut som Mathew spilte midtstopper?
Men Skogseid sliter med småskader og Runar prøver å finne alternativer.👍 1Kommentar
-
Ehm, er det noe jeg ikke skjønner her? Ifølge NFF sine sider ligger LSK2 på 6 plass med 33 poeng. 6 Seire, 1 uavgjort og 2 tap hjemme. Hvis dette er å bli pissa på, lurer jeg på hvordan de føler seg i Sander og på Jevnaker***Større baller enn vett***Kommentar
Kommentar