Reservekeeper

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Simeone
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2008
    • 761

Reservekeeper

Med fare for å være etterpåklok og i mangel av en annen tråd oppretter jeg denne nå.

LSK har en utfordring knyttet til denne plassen. Faye Lund er sikkert en hyggelig fyr, men han har gjentatte ganger vist at han ikke holder nivået i Tippeligaen.

Hvorfor gjør vi ikke noe med dette? Er det pga Emil Ødegaard er tiltenkt en plass som førstekeeper om 2-3 år, men pdd er for ung?

Jeg synes vi har gjort mye bra på spillerfronten de siste årene, men dette skjønner jeg ingenting av.

Håper han motbeviser meg ikveld, men er desverre redd det blir med håpet.
    Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
    para gritarle a la FIFA:
    ¡Que ellos son el gran ladrón!
  • Stray Cat
    Moderator
    • Aug 2008
    • 5918

Grunnen til at du ikke har en egnet tråd er at vi allerede har lukket en tilsvarende tråd som utviklet seg til å bli Mobbe-og-drittslengingstråden om Faye Lund.
    Pass på at ikke denne må få samme skjebne. Reservekeeperen er VÅR spiller.
    Ellers synes jeg det er helt greit å diskutere reservekeeperrollen på saklig vis.

Stray Cat
    Moderator
    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

Kommentar

• occean-fan!
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2006
      • 751

Faye hadde hvertfall en solid kamp idag uten å måtte gjøre noe ekstraordinært. Kan etter min mening ikke lastes for målene. Leser spillet fint ved et par anledninger og har greie igangsettinger.
      På en måte synes jeg Faye er en fin back-up keeper. Vi har ikke allverdens budsjett og rammer for det sportslige og derav synes jeg man skal ta en liten risiko ved å ha en andrekeeper som kanskje er litt for lett for tippeliganivå per dags dato. Praktisk er det i alle fall.

På den annen side kunne en større kamp om plassen vært positivt. Jeg føler meg heller ikke trygg på Faye og min spådom er at han ikke vil bli førstekeeper for et tippeligalag, men jeg håper jo jeg tar feil her.

Kommentar

Working...