Ja dette var årets dårligste omgang. Fortjener ikke ferie
Sogndal-LSK , Søndag 29.5 kl 15:30
Collapse
X
-
Vi avslutter ikke så verst, tross alt. Prøvde i det minste. Men skuffende totalt sett, mtp hvordan vi gir bort to poeng.
Grøsser når jeg tenker på avstanden opp til bart, slik det leverte igår.
Må nok ha mange fler forsterkninger om vi skal være blant topp 6.
Heldigvis en og en halv mnd til nye skuffelserKommentar
-
Runar står og klager på frisparket Sogndal fikk. Lite kledelig. Det var et billig frispark, men bare fordi Skogseid driter seg ut. Ingenting å si på dommeravgjørelsen."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
I dag ser jeg 4 lyspunkter. To av dem er målene. Nr tre er at vi jager seier mot slutten, liker at vi satser skikkelig! Nr fire er at det er ferie nå. Vi kan slappe av frem til etter EM har starta. Glemme fotball en liten stund og slippe at søndagene blir ødelagt gang på gang.
Det må da værra mulig å spille ball, ikke bare drive med intervalløping med avvekslingen at vi nesten klarer å holde på ball?Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.Kommentar
-
Ok resultat, bortebane. Men at LSK ikke skal slå Sogndal og co på bortebane, det er jeg ikke enig i. Men med tanke på skadesituasjon så er uavgjort ok ja. Men etter 2-0 til pause så er dette horribelt!Kommentar
-
-
At både Runar og Kippe er sånn passe fornøyd med det her er faen meg hårreisende. Leder 2-0 til pause, likevel er det ikke en kjeft som er forbanna for at vi roter det bort. Det er liksom helt greit med uavgjort. Forbanna dritt! Man kommer ingen vei med den holdningen der. Hvor er VINNERmentaliteten?..................Kommentar
-
At både Runar og Kippe er sånn passe fornøyd med det her er faen meg hårreisende. Leder 2-0 til pause, likevel er det ikke en kjeft som er forbanna for at vi roter det bort. Det er liksom helt greit med uavgjort. Forbanna dritt! Man kommer ingen vei med den holdningen der. Hvor er VINNERmentaliteten?
Forøvrig er det vel dags for at Skogseid får en kamp på benken og Falkeborn får sjansen nå.Lauken er vår venn!Kommentar
-
La oss nå holde oss til fakta.
Kommentar
-
Begge sto der med en holdning om at uavgjort var helt greit, selv om Runar nevner at han hadde vært mer fornøyd med ett poeng før kampen enn han var etter. Men det er jo en selvfølge når du leder 2-0 ved pause...................Kommentar
-
Fugler har hvisket meg i ørene at nyervervelser har vært sjokkert over hvor liten vinnermentalitet det er i veggene på Åråsen og det er ikke særlig vanskelig å kjenne seg igjen i det. I før-kamp intervjuet i dag virka Runar nesten mer opptatt av å bli bestevenn med Eirik Bakke enn egen kampplan. Jeg skrev et lengre innlegg om hvordan jeg oppfatta at LSK har blitt både tannløse og identitetsløse for en stund tilbake - og spør du meg er det like relevant den dag i dag.Lauken er vår venn!Kommentar
Kommentar