Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Hvem faen har ødelagt Ofkir?!?! Herregud, jeg begynner å grine snart. Dette er den dårligste omgangen jeg har sett av fugla noensinne. På nippet til å joine Runar må gå-gjengen.
Tromsø sliter med underlaget. Det får være halmstrået. Trua på at vi skal få til noe selv har jeg mista
Vi møter Tromsø - ett lag som knapt vinner bortekamper i TL. Bård fuckings Flovik som trener leder enkelt 2-1 på Åråsen. Vi flakser inn 1-1! Vi skaper nada utenom. TIL styrer og kunne lett ledet mer. Dette er så himla ræva at jeg faen ikke finner ord.
Skogseid, oh lord. Hva faen? Faye-Lund? Hva faen er det han gjør på 2-1!?
Hadde et håpløst kroppsspråk mot Stabæk, fortsetter i dag. Er det sine egne prestasjoner han er misfornøyd med?
Frida lyser ikke positivitet han heller...
Er den no rammadan-opplegg? Da burde han iaff ikke ha spilli (om han var like svak mot Stabæk), og han MÅ uansett ut i pausen. Hån mot innbyttera ellers.
Kommentar