Lillestrøm SK - Tromsø IL - Fredag kl. 19:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • zkinny
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2012
    • 322

    Opprinnelig skrevet av Trooond
    Men neste kamp......

    Vel, det burde være mulig å få til bedre enn dette mot Tromsø?
    Eller mener de overdrevet positive at laget er slitene, for mye skader, feil underlag, eller hva er årsaken?
    Jo, Origi kunne reddet poeng i denne kampen også, men så avhengig av en enkeltspiller kan man ikke være.
    Ingen vil bli sparket nå, men Runar må lære fort hvordan man motiverer.
    Sett noen av de med dårlige holdninger ut av laget, og få bedre resultater fremover.
    Runar må lære fort??! Du tuller nå?? Han har ikke lært en dritt siden han tok over...motivasjon er ikke Runar sin greie...

    Kommentar

    • nebbjævel
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Mar 2009
      • 511

      Det gikk i dass igjen, som forventa. 0-5 mot Stabæk var ikke noe blaff. Kampen var alt det en fotballkamp på Åråsen aldri skulle vært. Dette er å dra fans og klubb ned i dritten, en virksomhet som snart kan feire tiårsjubileum. Det er ingen kvalitet igjen hverken på banen eller i ledelsen, og det er derfor ingen grunn til å frykte morgendagen etter at Fred reiser. Morgendagen er allerede her. Måtte Fridaypengene bli brukt på en ordentlig måte.

      Kommentar

      • Trooond
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2015
        • 1039

        Opprinnelig skrevet av zkinny
        Runar må lære fort??! Du tuller nå?? Han har ikke lært en dritt siden han tok over...motivasjon er ikke Runar sin greie...
        Jeg sa ikke at jeg tror på at han klarer det, men han får nok hele sesongen på seg, og antagelig neste også.
        Så eneste måte å få til noe, er at det går opp ett lys, at han blir forbannet, og viser at dårlige holdninger og laber innsats ikke tolereres.
        Setter noen på tribunen, og gir tillit til de som virkelig vil.

        Hvilke andre muligheter gjenstår?

        Kommentar

        • reka
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Aug 2005
          • 13277

          Han har jo ikke grep om dette i det hele tatt. Da er muligheten for at han kan snu dette lik null. Hvis han evnet å få skikk på laget ville han ikke jo ikke havnet der han er nå.

          Kommentar

          • knut
            Make knut Great Again
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2006
            • 9461

            Hvorfor ble Frode byttet ut i dag?

            Kommentar

            • Børge
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2013
              • 2558

              Opprinnelig skrevet av knut
              Hvorfor ble Frode byttet ut i dag?
              For å få inn islandsk (løs)krutt på topp. Jeg uttaler meg særdeles sjelden om enkeltspillere, men her kommer unntaket: Arni har null å tilføre LSK med det nivået han viser i dag. Tar bare opp en plass i troppen og leverer ikke godt nok selv på fjerde nivå i Norge mot lærere, bilselgere, regnskapsførere osv som møtes i 3. Divisjon.

              Føler meg litt usaklig, men må få det ut. Videoen jeg linker til er største bedraget jeg kan huske å ha sett. Runar var en fryktelig god fotballspiller og ser ut som snill og hyggelig. Derimot har han ikke det som skal til å ta dette laget ut av sørpa dem står med til langt over knærne.

              Sint og tverr på felt N

              Kommentar

              • Fugl1120
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2005
                • 3528

                Driter litt i om vi slipper inn 4 mål. Tromsø får en hoderystende straffe og 2-1 er jo en keepertabbe av dimensjoner. Ingen tvil om at vi har gamblet med å gå uten en tilstrekkelig god 2. keeper for å spare penger og at vi nå er nødt til å hente inn en bedre keeper for resten av sesongen.

                Det som er bekymringsfullt er jo alt det andre som er uendelig ræva. Første målet er jo et tabbemål ut av ingenting og vi kan ikke regne med at Bassel skal fortsette å fore oss med gode langskudd i all evighet. Dette laget er ikke et velfungerende lag og ser mindre samspilte ut enn for halvannet år siden. Runar har ikke lykkes med noe som helst, slik jeg ser det.
                Lauken er vår venn!

                Kommentar

                • Wanker
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Aug 2005
                  • 633

                  Opprinnelig skrevet av Børge
                  Føler meg litt usaklig, men må få det ut. Videoen jeg linker til er største bedraget jeg kan huske å ha sett.
                  Det har sikkert YouTubes algoritmer fanget opp! Etter videoen fikk jeg nesten flere forslag om "Fleksnes' fataliteter" enn LSK-videoer...
                  Hunter S. Thompson:

                  There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
                  Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

                  Kommentar

                  • OlaG
                    Oversetterdrone
                    Myklebust Light
                    • May 2008
                    • 910

                    Thomas Lehne Olsen sa at det ikke var straffe (til Tromsø) til NRK. Kjipt.

                    In other news:

                    Takk til alle som støttet oss i dag selv om vi spilte en elendig kamp. Spillerne setter stor pris på detVi kommer sterkere tilbake

                    #VIERLSK

                    Kommentar

                    • AG-3
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jul 2006
                      • 1081

                      Trist når du kan bøtte på penger på bortelaget og være sikker på å cashe inn..

                      Ofkir må skjerpe seg. Går av banen som en sutrete unge. Han har ei finte på youtube på cv'n. Orker ikke slikt oppførsel.

                      Kommentar

                      • Børge
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2013
                        • 2558

                        Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                        Dette laget er ikke et velfungerende lag og ser mindre samspilte ut enn for halvannet år siden. Runar har ikke lykkes med noe som helst, slik jeg ser det.
                        Føler meg spydig når jeg sier det, men det er en sterk prestasjon å få 11 såpass gode spillere til å opptre kollektiv så dårlig.

                        Jeg liker Runar som person veldig godt. Var så glad når han ble ansatt. Dessverre er han ikke rett mann til å lede LSK.
                        Sint og tverr på felt N

                        Kommentar

                        • Wanker
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Aug 2005
                          • 633

                          Opprinnelig skrevet av AG-3
                          Ofkir må skjerpe seg. Går av banen som en sutrete unge. Han har ei finte på youtube på cv'n. Orker ikke slikt oppførsel.
                          Gjorde det samme mot Stabæk i treningskampen. Hva skjer egentlig?
                          Hunter S. Thompson:

                          There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
                          Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

                          Kommentar

                          • Dole
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2004
                            • 1583

                            Fra VG:


                            "I LSK-leiren var de like skuffet over Edvartsens dømming som sin egen prestasjon gjennom 90 minutter".

                            I så fall er den rette innstillingen på plass for å krone sesongen med et nedrykk.

                            Kommentar

                            • Joha
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Nov 2003
                              • 314

                              Opprinnelig skrevet av Dole
                              Nå er det jo ikke Faye Lund som skal klandres. Han gjør utvilsomt så godt han kan. Ansvaret får ledere/trenere som mener vi ikke behøver en bedre reservekeeper ta.
                              Faye Lund var ræva i går er ikke god nok som 2 keepper en gang

                              Kommentar

                              • DoubleHi5
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2011
                                • 4092

                                Opprinnelig skrevet av Joha
                                Faye Lund var ræva i går er ikke god nok som 2 keepper en gang
                                Se på Tromsøs første mål. Frode Kippe og Simen Kind Mikaelsen burde ha total kontroll på en enslig Tromsøspiller på det lange innkastet som "hele verden" vet vil komme. Men de to går delvis i hverandre, som de reneste søvngjengere, i tillegg til at Kippe fremviser spenst som en tepose. Dette er like svake prestasjoner som stakkars Faye Lund som helt sikkert gjør sitt beste.

                                Greit at FL ikke holder nivået, men når de mest rutinerte ringrevene ser ut til å "gi blaffen" og setter en stakkars usikker guttunge i slike situasjoner nærmest før kampen starter, ser det jo ikke ut til at man ønsker å bygge ham opp og gi ham trygghet.
                                Elska þetta félag

                                Kommentar

                                • Trønderkanari
                                  Medlem
                                  Møteplager
                                  • Aug 2004
                                  • 84

                                  Jeg har ment lenge at vi ikke har 2.keeper som holder dette nivået. Hadde vært ti ganger bedre med en rutinert 35 åring som 2. keeper.
                                  Dette er IKKE Faye Lunds feil. Han gjør bare sitt beste.

                                  Kommentar

                                  • Totti21
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Mar 2004
                                    • 3499

                                    Opprinnelig skrevet av Dole
                                    Fra VG:


                                    "I LSK-leiren var de like skuffet over Edvartsens dømming som sin egen prestasjon gjennom 90 minutter".

                                    I så fall er den rette innstillingen på plass for å krone sesongen med et nedrykk.
                                    Den straffa vi fikk jevner i alle fall ut den Tromsø fikk. Utover det var vi fullstendig underlegne og heldige som ikke slipper inn mer enn fire mål. Rett og slett klasseforskjell på lagene og en skremmende start på høstsesongen når vi også vet at Stabæk ga oss juling med 5-0 for få dager siden. Plutselig fikk denne treningskampen litt mer betydning enn den hadde.

                                    Som jeg har sagt i lang tid, så er utviklingen under Runar veldig uheldig. Jo tidligere vi bryter ut av dette, jo mindre skade vil skje, og jo mer tid får en ny mann til å rette opp kursen igjen.

                                    Ronny Deila hadde naturligvis vært en drøm, men tviler dessverre sterkt på at han er spesielt lysten på en retur til norsk fotball nå, der han har gjort det han kan gjøre. Det blir nok i verste fall for hans del en jobb i våre naboland.

                                    Kommentar

                                    • kunden
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jun 2005
                                      • 2364

                                      Faye mangler erfaring. Ser en spesielt på baklengs nr 2 der han redder en ball som er på vei ut, inn på banen. Og når de foran ikke evner å ta ut sine blir jobben ikke enklere.
                                      Gårsdagens kamp var en vekker. Vi har reist oss etter liognende fadeser tidligere. Sesongen var i realiteten over etter Viking-tapet, så det spiller selvsagt inn. Det som plager meg er at etter å ha blitt overkjørt av Stabæk i en treningskamp, som burde ha vært en kamp for å justere, ble alt som gikk galt videreført.
                                      Når det er sagt, er ikke stallen bra nok. Vi har et par navn, men det har andre også. Legg til en merkelig uttalelse av obersten, så blir en sjel en smule bekymret. Vi har halvparten av poengene vi trenger, og de ble tatt mens alt var fryd og gammen, mest gammen. Fortsettelsen kan bli litt for spennende. Nå ser det ihvertfall ut til at vi har noe å spille for. Rant over

                                      Kommentar

                                      • Trooond
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Mar 2015
                                        • 1039

                                        Når laget spiller på sitt beste, er dette laget godt nok til å slå lag som Tromsø, og lag opp til 4de plassen.

                                        Se på Moa, Bassel, Friday, Lundemo, Knudzon , Bonke som alle er gode spillere når de spiller på lag. Offensivt er også Martin en rimelig bra spiller.
                                        Forsvaret med Kippe, Amundsen, Kind Mikalsen, Rindarøy, godt nok til å demme opp for de fleste i tippeligaen, om treneren klarer å få de foran til å gi riktig støtte.
                                        I fjor viste også Kolstad at han har noe på laget å gjøre, og Origi er seriens beste keeper.

                                        Det er laget som ikke fungerer, sikkert holdningen til enkelte av spillerene, men tror ikke dette er større individualister enn at en god trener vil klare å få disse til å spille på lag og få det beste ut av de.

                                        Hvor er det det er så tynnt ?
                                        De på benken får knapt prøvd seg, de får ikke spillerfaring eller rutine. Det er Treners ansvar, han må få igang benken og ikke bare klage på at det er for tynnt.
                                        OK at det kanskje ikke er lurt å bruke alle på benken samtidig til å starte kamper, bortsett fra 2, men få de spilt i gang, så tar de nivået litt etter litt. Rindarøy og Kolstad har det jo inne, men trenger spilletid.

                                        Kommentar

                                        • Fugl1120
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2005
                                          • 3528

                                          Opprinnelig skrevet av Totti21
                                          Den straffa vi fikk jevner i alle fall ut den Tromsø fikk. Utover det var vi fullstendig underlegne og heldige som ikke slipper inn mer enn fire mål. Rett og slett klasseforskjell på lagene og en skremmende start på høstsesongen når vi også vet at Stabæk ga oss juling med 5-0 for få dager siden. Plutselig fikk denne treningskampen litt mer betydning enn den hadde.
                                          Kippe blir jo holdt, og selv om man sjelden får straffe på de holdingene er det jo likefullt straffespark. Lehne Olsen sparker i bakken - det er ikke straffespark. Ganske utrolig at en spiller selv sier han ikke blir tatt og at straffen er feil, Kippe sier at straffen er feil, og dommer fortsatt i ettertid påstår at den er riktig. Da er man ydmyk.

                                          Synes ikke det er klasseforskjell på lagene som du sier. Tromsø klart best store deler av første omgang, synes vi har kampen store deler av 2 omgang selv om ikke vi er i nærheten av å være like farlige som Tromsø var i første. Forøvrig er jeg helt enig med deg i at dette går bakover. Jeg hører kun argumenter om innsats og presisjon fra Runar og det er for meg beviset på at dette ikke kommer til å gå veien. Innsatsen har vært upåklagelig store deler av sesongen og presisjonen er som den er i norsk fotball. Mangel på både defensiv og offensiv struktur er langt mer alarmerende.
                                          Lauken er vår venn!

                                          Kommentar

                                          Working...