Lillestrøm SK - Tromsø IL - Fredag kl. 19:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • DoubleHi5
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2011
    • 4073

    Opprinnelig skrevet av Fugl1120
    Kippe blir jo holdt, og selv om man sjelden får straffe på de holdingene er det jo likefullt straffespark. Lehne Olsen sparker i bakken - det er ikke straffespark. Ganske utrolig at en spiller selv sier han ikke blir tatt og at straffen er feil, Kippe sier at straffen er feil, og dommer fortsatt i ettertid påstår at den er riktig. Da er man ydmyk.
    Takk for at du tar opp dette! Jeg reagerte også meget sterkt på hvordan Kippe (og andre?) omtaler straffen vi fikk. Det er jo en SOLEKLAR straffe!

    Når Kippe uttaler seg som han gjør, viser det etter min mening hvor råttent det er innad i Sportsklubben annon juli 2016. Her får du en helt korrekt straffe, Frode, men ditt fokus er på å latterliggjøre dommeren!!!! Hvordan det er mulig at en så solid mann som Klippen himself ikke ser skogen for bare trær, er for meg den ultimate bekreftelsen på at Sportsklubben er i fritt fall. Sorry, men det er sånn jeg tolker denne avsporingen.
    Elska þetta félag

    Kommentar

    • Bondepunk
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Nov 2015
      • 140

      Trodde betraktelige mengder med alkohol, og søvn skulle gjøre følelsen bedre..... Men den gang ei:-(

      Etter overnevnte ble ting merkelig nok bare klarere....

      Runar, og Bjarmann må gå!!!

      Runar grunnet 1,5 år med falit ærklæringer i form av ingenting.
      Mens Bjarmann har 7år med likeledes resultater som sportssjef.
      Vi trenger nytt blod i disse stillingene, da spesielt i sportssjef stolen. Kan ikke forvente at Evt. Neste trener ikke er en balleløs dåre, når det er samme mann som ansetter.
      Gutter 10 i Shiuls mix lag overgår samhandlingen LSK a lag menn har vist de siste år.
      Jeg er så skuffa, at leveren blir nok å måtte unhjelle denne kvelden også...

      Kommentar

      • Dole
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2004
        • 1573

        Opprinnelig skrevet av Bondepunk
        Mens Bjarmann har 7år med likeledes resultater som sportssjef.
        Eventuelt bør han få andre oppgaver i klubben. Ansvaret for å ansette trenere bør han i fremtiden få slippe.

        Kommentar

        • dollyholly
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jul 2007
          • 965

          Opprinnelig skrevet av dollyholly
          Har Ofkir en god dag vinner vi. Drar på kamp med min far og nevø, kom igjen FUGLA!!!!!
          Dessverre hadde han ikke det og ble rimelig provosert av at han spaserer av banen. En spiller med alt for høyt selvbilde og pyton for lagmoralen. For øvrig blir det vanskelig med en gutt i målet. Ring Reitmaier!! Ble jævlig provosert over den totale mangelen på å gå fremover i 1.omg, og det blir jo farlig hver gang TIL angriper. Lsk spillerne presser ikke ballfører og er en gjeng pingler som ikke trøkker til og jobber hardt. Fy faen så ræva!

          Kommentar

          • Børge
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2013
            • 2558

            Opprinnelig skrevet av Dole
            Eventuelt bør han få andre oppgaver i klubben. Ansvaret for å ansette trenere bør han i fremtiden få slippe.
            Han ansetter ikke treneren. Styret ansetter treneren. Bjarmann finner kandidatene. Legger sikkert frem forslag til hvem han mener er beste egnet. Men ansette treneren, det gjør neppe Bjarmann.
            Sint og tverr på felt N

            Kommentar

            • Dole
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2004
              • 1573

              Opprinnelig skrevet av Børge
              Han ansetter ikke treneren. Styret ansetter treneren. Bjarmann finner kandidatene. Legger sikkert frem forslag til hvem han mener er beste egnet. Men ansette treneren, det gjør neppe Bjarmann.
              Da får vi håpe han fremla flere gode kandidater for styret, uten å fremme sin personlige mening da Runar ble ansatt.

              Kommentar

              • ynnor
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2008
                • 857

                Det må jo protesteres mot gule kortet til Kippe. Spilleren sier jo selv det ikke er kontakt. Hvis ikke det kan strykes kan ingenting strykes

                Kommentar

                • Percy Nilegård
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2003
                  • 5146

                  Opprinnelig skrevet av ynnor
                  Det må jo protesteres mot gule kortet til Kippe. Spilleren sier jo selv det ikke er kontakt. Hvis ikke det kan strykes kan ingenting strykes
                  (Ironi) Edvardsen innrømmer nok sin feil, så dette kan strykes kjapt (Ironi).
                  "Alltid blodsprengt"!
                  Fong/Macho

                  Even Nordlien

                  Kommentar

                  Working...