Lillestrøm SK - Stabæk, søndag kl. 18:00
Collapse
X
-
Dommerstanden med sitt obligatoriske forsøk på å stikke av med banens verste-prisen. Monstertakling av Kippe belønnes med gult
Hahaha, så blåser han på DEN?!?! Jøje megKommentar
-
Og Erling med armlås, helt unødvendig, farlig frispark. F...Hunter S. Thompson:
There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.Kommentar
-
Ohi bare spaserer gjennom. Fy faen... Når vi ikke klarer å hamle opp med dette pill råtne Stabæk-laget på hjemmebane, ser jeg virkelig ikke hvor vi skal kunne hente poengene i høst. Faen meg helt mørkt nåKommentar
-
Erling har ingenting å bidra med i en oppspillsfase i det hele tatt, å sette ham på vingen blir om mulig enda verre enn det han har gjort som spiss i år. Kan ikke stole på at han treffer med de enkleste avleveringer, det er rett og slett ikke nivå på noe han gjør. Og det er bare en i mengden av etablerte langt under pari.Kommentar
-
Synes faktisk man skal være rimelig godt fornøyd dersom dette resultatet står seg. Husk at vi tapte hele 0-5 mot samme lag for mindre enn 2 uker siden. 0-1 er i så måte en kjempeforbedring!Kommentar
-
Kommentar
-
Så tar Runar ut den eneste spilleren som løper utpå der... Jeg gir opp. Godt Kolstad får prøve seg i hvert fallKommentar
Kommentar