Lillestrøm SK - Stabæk, søndag kl. 18:00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • fjacob82
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 1509

Opprinnelig skrevet av Stan
    For et møkkalag vi har...
    Spillerne på laget er bra nok, bare synd de ikke spiller som ett lag. Helt forferdelig hvor jævlig det er å se Stabæk gi alt og vinne, mens vi på eget gress surrer rundt og glemmer alt av kommunikasjon.
    Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
    *Brasseberget*

Kommentar

• Kanarivogel89
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2006
      • 4686

Opprinnelig skrevet av Langballa
      Elsker runars gjørne etter kampen..... vi kjempet oss tilbale i kampen så får vi et mål i mot og taper pga det-_- helvetes møkkamann!
      Er du seriøs?! Var det alt han hadde å komme med? Jeg skrur alltid av så fort dommeren blåser. Takler ikke oppgulpet til tåkefyrsten

Kommentar

• GIFKanari
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2009
        • 8243

En scoring ut av ingenting er visst å kjempe seg tilbake i kampen. Mannen må vekk!

Kommentar

• plantemiddel
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Feb 2012
          • 831

Hvordan gikk det med Assante egentlig? Så ikke helt bra ut.

Kommentar

• fjacob82
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2005
            • 1509

håpløst keeperspill. Ville ikke ta på seg hele skylden heller slik jeg forstod det på intervjuet hans.
            Er ikke Ødegård en vi kunne prøvd? Ingen som hadde holdt det imot han, uansett hvordan det ville endt.
            Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
            *Brasseberget*

Kommentar

• LS89
              Kamptrådkongen
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2013
              • 3417

Neste kamp borte mot formlaget 08. Grøss.

Kommentar

• Totti21
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2004
                • 3501

Nok et fortjent tap for LSK. Hadde vi kommet unna med 1-1 her, så hadde det vært et lite ran. Vi styrer riktignok en god del av den første omgangen og har en liten periode der vi vinner ballen ganske gunstig flere ganger, men Stabæk blåser i samme periode to baller over åpent mål fra fem meter.
                Etter 0-1 klarer vi knapt å spille oss frem til farligheter før Kolstad på nydelig vis gir oss muligheten til å stikke av med et viktig poeng.
                Slik gikk det ikke, og om Runar burde vært sparket for mange uker siden allerede etter min mening, så kan jeg virkelig ikke skjønne noe som helst om ikke dette er et tema på Åråsen i kveld. Uten at det er resultatet i denne kampen som bør være utslagsgivende, men hvordan lagets (manglende) utvikling har vært over lang tid.

SKM og Bonke leverer forøvrig en god førsteomgang i dag etter mitt syn. Lundemo glimter til med noen herlige crossere og Amundsen har noen fine pasninger opp i mellorom. Utover dette er det som vanlig et kaos å se på oss spille og lite positivt å ta med seg til neste match.

Kommentar

• nebbjævel
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Mar 2009
                  • 511

Prøve et møte med spellera igjen, væ ? Åsså kjøre litt mer slagord med guts og blø for drakta å sånn væ ? Åsså kan kanskje Frode stå fram på LSK-magasinet igjen og fortelle oss at vi ska slå Sarp, væ ?

Kommentar

• fredpet76
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Feb 2004
                    • 1273

Elendig coacing og elendige bytter. Ingen rød tråd i det han gjør, og han skal på død og liv ha de samme på banen hele tiden. Kun bytte på hvor de spiller på banen. Alle så at Martin ikke kan spille spiss i dag, og når vi tar ut den ene spissen vi har på kant blir det feil for meg. Så sant han ikke var skada da. At Bonke gikk ut skjønner jeg heller ikke. Hvorfor vente til det 70 minutt med byttene? Kolstad og Brenden gjorde et godt innhopp, men hva med Rindarøy som var god på venstre når han kom inn sist? Spillerne blir jo usikre så det holder
                    I dag hadde vi heller ikke noe angrepspill over hodet.

Kommentar

• _Jonern
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 4400

Oppsiktsvekkende lite skriverier fra RB etter kampen. Kun en liten sak om kampen. Ingen intervjuer eller noen ting. Smeller det fra den kanten litt senere da? Er lov å håpe!
                      ..................

Kommentar

• Børge
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2013
                        • 2565

Opprinnelig skrevet av fjacob82
                        Er ikke Ødegård en vi kunne prøvd?
                        Neste helg må han nok stå. Jeg kan ikke forstå annet enn at keeperen får karantene for det overfallet i etterkant. Da kan man ikke hente inn en ny på disp - rødt kort gir neppe åpning for det....
                        Sint og tverr på felt N

Kommentar

• maxpayne
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2006
                          • 1308

To helt utilgivelig tap. Noe må selvsagt skje men hva? En hasteansettelse av ny trener er i alle fall det aller værste som kan skje. Friday bør ha spillt sin siste kamp for LSK, Lundemo også. Det er en lidelse å se denne Lundemo med nummer 10 på ryggen. Alt han gjør gjør han veleeeeeedig mye langsomere enn andre fotballspillere. Et lite lyspunkt for dagen er Kolstad som bør være selvskreven på dette LSK laget.

Kommentar

• tullebukk
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2006
                            • 5446

Jeg freder keeperen han holdt oss inne i kampen i dag

Kommentar

• _Jonern
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 4400

Opprinnelig skrevet av tullebukk
                              Enig. Det siste jeg gidder å ofre en tanke er den tabben hans. Han gjorde et ærlig forsøk, men feila og det er greit. Det vi presterer ellers gjennom 90 min er så skammelig at vi uansett ikke fortjente poeng.
                              ..................

Kommentar

• knut
                                Make knut Great Again
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2006
                                • 9564

Opprinnelig skrevet av _Jonern
                                Enig. Det siste jeg gidder å ofre en tanke er den tabben hans. Han gjorde et ærlig forsøk, men feila og det er greit. Det vi presterer ellers gjennom 90 min er så skammelig at vi uansett ikke fortjente poeng.
                                Tja. Han bør nå få karantene for å ha knerta Asante. Elendig dømt.

Kommentar

• Børge
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2013
                                  • 2565

Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                  I og for seg enig med deg, men overfallet på Assante er det overraskende om han slipper unna for i etterkant.
                                  Sint og tverr på felt N

Kommentar

• fredpet76
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Feb 2004
                                    • 1273

Opprinnelig skrevet av knut
                                    Tja. Han bør nå få karantene for å ha knerta Asante. Elendig dømt.
                                    Han knerta jo både sin egen spiller og motspiller. Kan ikke bli karantene av slikt.

Kommentar

• AG-3
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jul 2006
                                      • 1081

Hvem er de giddeløse svina som har lurt på seg gule drakter i dag? Maken til talentløs gjeng med byttinger skal man lete lenge etter.
                                      Hvor ræva er spillere som Falkenborn, Brenden, Jakobsen og Sheriff egentlig når de må varme benk for dette makkverket som startet i dag? De må være blant Europas mest inkompetente? Det går faktisk ikke an å vise mindre hjerte og innsats enn det Friday, Martin, Skogseid, Lundemo viste i dag. Resten var like jævlig. Til og med klippen Kippe fremstår som en keitete junior.
                                      Det må da være bedre å prøve noen som faktisk har LYST til å spille ball enn en gjeng som ikke gidder?
                                      Runar: hva er det egentlig du prøver på med Martin bak en Friday som allerede kun tenker på hva eurokursen er?

Vi rykka ned i dag. Start er bedre enn oss.

at keeper ikke ble utvist ved 1-2 får vi takke en dommerstand som er like talentløs som klovnene som spiller, for.

forventer at hoder ruller både på og utenfor banen nå. orker ikke slike folk i gult. Få det bort!

Kommentar

• Gjest

Opprinnelig skrevet av Børge
                                        I og for seg enig med deg, men overfallet på Assante er det overraskende om han slipper unna for i etterkant.
                                        Dommeren så situasjonen da, skal vel mye til for å få karantene i etterkant. Muller/Fevang er vel den eneste jeg husker...

Kommentar

• knut
                                          Make knut Great Again
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2006
                                          • 9564

Opprinnelig skrevet av fredpet76
                                          Han knerta jo både sin egen spiller og motspiller. Kan ikke bli karantene av slikt.
                                          Er jo ikke no formildende det. Heller motsatt. Er jo helt ute å kjøre "overfallsmessig"

Kommentar

Working...