Ny trener anno 2016
Collapse
X
-
Litt feil tråd å diskutere det egentlig, men jeg synes han virker som en villstyring om han faktisk har sagt opp 4 ganger på kort tid. I tillegg ønsket han å trekke den siste oppsigelsen også, men da sa dem nok er nok? Løs kanon på dekk er nok en god beskrivelse om det stemmer, men alltid flere sider av en sak.Sint og tverr på felt NKommentar
-
Hvorfor? Dempseys resultater er for gode til at Grindhaugs versjon gjør særlig inntrykk på meg. Når Grindhaug f.eks. sier at han mener tredjedivisjon er en viktig kamparena, til så å mene at det ikke hadde så mye og si likevel, så bli jeg mistenksom. Dette er to vinnertyper som har sine prinsipper og kjepphester, og ting man anser som viktige gir man seg ikke på uten videre. Sannheten er vel om noe temmelig midt imellom begges versjoner. Får litt tyskervibber jeg av det hele, noe som en gang i tiden hadde passet ypperlig i LSK.
Men det sees jo på som ukultur i Norge 2016.Kommentar
-
Jeg ser det som et godt eksempel på at Grindhaug nettopp var mer påståelig enn det han gir inntrykk av. Her var det viktige ting i disponeringer og lagstruktur de kanskje helt fra starten var grunnleggende uenige om, og til slutt ble det for mye. Uproft av Demsey? Jo, det kan med rette hevdes, men var ansvarsfordelingen på forhånd avklart?Kommentar
-
For å legge til, Dempsey er sammen med Stahre to alternativer jeg mener kan løse vår trenerkrise umiddelbart. Personlig heller jeg mot svensken. Tviler på at vi selv med en grundig gjennomgang kan snuble over noe bedre, mulighetene er uansett begrensa.Kommentar
-
Etter å ha lest Grindhaugs side ble jeg også skeptisk til Dempsey. Virker litt som en løs kanon på dekk, utvilsomt talentfull men kan komme til å gjøre mer skade enn gagn. Mulig Tom Nordlie 2.0.Andas in och andas ut
Orkar jag så orkar du
Kommentar
-
-
Dempsey fremstår som en dyktig trener, hvis RK må gå vil han være en god korttidsløsning, men jeg ville vært skeptisk til å signere ham på lang kontrakt. Henning Berg fikk jo sparken mye pga at han tok for mye kontroll, og grindhaug fremstår som en svært fornuftig fyr så det tyder på at han kunne blitt problematisk å jobbe med på lang sikt.
Hvis RK får sparken kan man ansette en trener som dempsey(risikabel men dyktig) ut sesongen som nødløsning, men det bør tas en nøye vurdering før man ansetter en trener på langtidskontrakt. Den neste treneren bør helst være en trener som har erfaring med å bygge et lag over tid, slik haglund hadde.Kommentar
-
Fortsetter vi med Bjarmann må vi ha inn en trener som lager litt støy. Hvis ikke forsvinner klubben bare langt inn i glemselen blant folk flest og vi forblir en blek kopi av det Odd var tidligere.Kommentar
Kommentar