I så fall rimelig skandaløst. Ikke fordi ikke Arne bør være en veldig sterk kandidat til å trene LSK i 2017, men fordi det er fullstendig feil tidspunkt å ta en sånn beslutning. LSK bør i det minste vurdere 3-4 andre trenere før man velger å gå for Arne.
Ny trener anno 2016
Collapse
X
-
Vi er nødt til å bli kyniske om vi skal vinne noe igjen. Muskler, noen tjuvtriks her og der og effektiv utnyttelse av de ressursene vi har. Vi må bli hata igjen.👍 1Kommentar
-
Skal denne klubben ta noen som helst form for oppvask på bakgrunn av resultater bør i det minste Bjarmann være historie. Direkte latterlig hvis dette faktisk er sant og at fremtiden allerede er bestemt av mannen som mente han i Runar hadde ansatt treneren som burde ta denne troppen til en topp 5-plassering. Eller skal gullfiskhukommelsen fortsatt regjere? Når skal vi lære?👍 2Kommentar
-
Det her er så patetisk at jeg får mark. Her har Arne redda klubben fra avgrunnen. Han har heva poengsnittet med nesten det dobbelte. Så presterer du å si at Erlandsen ikke har gjort noe mer enn en annen kvalifisert trener. Er piss lei folk som har tatt 4 trenerkurs, sitter på sin høye hest og hele tiden skal belære andre hvordan man skal gjøre ting. Hva vet du om hva som gjøres i Sportsklubben? Hvor mange ganger har du vært på Åråsen i år? Eller på treningsfeltet? Hva veit du om hva som skjer på Åråsen utenom det du leser på nettet?
Og hva tror du vi er egentlig? Vi har så og si null penger. Skrall økonomi vi hele tiden by på utfordringer for en klubb. Utfordringer du ikke evner å se i det hele tatt. Vi er ikke spesielt attraktive for andre trenere, hvertfall ikke etablerte trenere som har oppnådd resultater tidligere. Likevel får du det til å høres ut som at det er flust av andre trenere som ville gjort en bedre jobb enn Erlandsen. Du har nesten ikke gitt noe kredit til Erlandsen. Istedet har du en holdning om at "det skulle bare mangle, hvem som helst kunne gjort dette". Forbanna piss!
Takk Arne Erlandsen, en sann legende som redda klubben vår, sammen med spillerne som virkelig tok seg sammen.Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
"- Ikke bra for helsa
Lillestrøms sportsdirektør Torgeir Bjarmann har hatt Erlandsen som trener og de to kjenner hverandre godt. Han mer enn bekrefter at han har bedt styret i klubben om å signere Erlandsen som trener for Lillestrøm kommende sesong.
- Det er styret som ansetter trenerne i denne klubben, men det er en dårlig skjult hemmelighet for de hva jeg ønsker meg. Jeg vil ikke kommentere det direkte, men det er vel ikke vanskelig å tenke seg hva det er, sier Torgeir Bjarmann til Nettavisen etter kampen.
- Du kjenner Erlandsen godt fra din tid som spiller. Har han vært din «plan B» lenge?
- Arne (Erlandsen red.anm) har vært min «plan b» helt siden jeg begynte i denne jobben. Vi snakker mye fotball og jeg kjenner han godt etter at jeg har spilt for han, men akkurat nå skal vi feire at vi har holdt plassen. Jeg ønsker meg ikke dette scenarioet neste år også, det er ikke bra for helsa, sier Bjarmann til Nettavisen.
👍 2Kommentar
-
"- Ikke bra for helsa
Lillestrøms sportsdirektør Torgeir Bjarmann har hatt Erlandsen som trener og de to kjenner hverandre godt. Han mer enn bekrefter at han har bedt styret i klubben om å signere Erlandsen som trener for Lillestrøm kommende sesong.
- Det er styret som ansetter trenerne i denne klubben, men det er en dårlig skjult hemmelighet for de hva jeg ønsker meg. Jeg vil ikke kommentere det direkte, men det er vel ikke vanskelig å tenke seg hva det er, sier Torgeir Bjarmann til Nettavisen etter kampen.
- Du kjenner Erlandsen godt fra din tid som spiller. Har han vært din «plan B» lenge?
- Arne (Erlandsen red.anm) har vært min «plan b» helt siden jeg begynte i denne jobben. Vi snakker mye fotball og jeg kjenner han godt etter at jeg har spilt for han, men akkurat nå skal vi feire at vi har holdt plassen. Jeg ønsker meg ikke dette scenarioet neste år også, det er ikke bra for helsa, sier Bjarmann til Nettavisen.
Vi får glede oss over kampen i kveld, men hoder bør rulle på årsmøtet.👍 5Kommentar
-
Det er delte meninger rundt trenerspørsmålet. Det vi alle synes å være enige om, er at styret er inkompetent. Jeg har ingen tiltro til at det sittende styret er faglig kompetent til å gjennomføre en treneransettelsesprosess med troverdighet og kvalitet.
Siden det vil være en fordel å ha trenerspørsmålet avklart så tidlig som mulig, tror jeg det i den situasjonen klubben er i, vil være det mest fornuftige å signere Arne på ett år med en opsjon på et andre år. På den måten tror jeg det sittende styret har lavest sannsynlighet for å tabbe seg ut igjen. Så kan det nye styret, som forhåpentligvis vil inneha langt større kompetanse, gjennomføre den prosessen som flere her inne helt riktig etterlyser.Elska þetta félag👍 5Kommentar
-
Det er delte meninger rundt trenerspørsmålet. Det vi alle synes å være enige om, er at styret er inkompetent. Jeg har ingen tiltro til at det sittende styret er faglig kompetent til å gjennomføre en treneransettelsesprosess med troverdighet og kvalitet.
Siden det vil være en fordel å ha trenerspørsmålet avklart så tidlig som mulig, tror jeg det i den situasjonen klubben er i, vil være det mest fornuftige å signere Arne på ett år med en opsjon på et andre år. På den måten tror jeg det sittende styret har lavest sannsynlighet for å tabbe seg ut igjen. Så kan det nye styret, som forhåpentligvis vil inneha langt større kompetanse, gjennomføre den prosessen som flere her inne helt riktig etterlyser.Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339👍 1Kommentar
-
Det er så utrolig mange som tenker at herre gud, skal dem faen meg ansette Arne etter bare 6 kamper. Hva om jeg fortalte deg at alternativet vårt kunne få 6 kamper på prøve å vise hva han var god for før vedkommende ble ansatt?? Det er jo det man gjerne vil se... om det FUNKER! Arne har bevist mer enn nok! Signer han for et år, null stress.👍 3Kommentar
-
Jeg har snudd når det gjelder Arne E. Jeg er straks mer positiv til han enn det jeg var når han ble anbefalt midtveis i sesongen. Naturlig nok. Men som Fjørtoft sa. Det er ikke gammeldags å vinne fotballkamper. Høyt press, raske overganger, fler folk inn i boks osv.
Men, det er ett stort men. Klubben må ta seg tid til å se på alternativer. Kjør en prosess der de går igjennom markedet. Evaluering av dagens stall, trenerapparat osv. Ikke ansett Arne E. kun på følelser. Fortsetter han skal jeg gi han min fulle støtte.👍 2Kommentar
-
Jeg har snudd når det gjelder Arne E. Jeg er straks mer positiv til han enn det jeg var når han ble anbefalt midtveis i sesongen. Naturlig nok. Men som Fjørtoft sa. Det er ikke gammeldags å vinne fotballkamper. Høyt press, raske overganger, fler folk inn i boks osv.
Men, det er ett stort men. Klubben må ta seg tid til å se på alternativer. Kjør en prosess der de går igjennom markedet. Evaluering av dagens stall, trenerapparat osv. Ikke ansett Arne E. kun på følelser. Fortsetter han skal jeg gi han min fulle støtte.
For det er nemlig de som ansetter ny trener! Jeg skjelver som et aspeløv hver gang styret må foreta seg av noe som helst, i alle fall etter alle disse Hotel Cæsar episodene vi måtte igjennom.👍 4Kommentar
-
Er litt smålig lei denne hypen om "steinalderfotballen" som alle eksperter, spesielt i TV2 angriper LSK på. Borte mot Brann, greit- ikke særlig pent å se på, men effektivt. Vi er det eneste laget som tar tre poeng i Bergen i år. På bortebane er det ikke vår plikt å underholde. Under 2.omgangen i går spilte vi meget god fotball til tider, med hurtige overganger, gjerne på få touch. Vi kom også til flere innlegg enn vi har gjort på lang tid. Alt i alt en meget god spillemessig 2.omgang i går som ga tre poeng. Nå må folk slutte å snakke om steinalderfotball.👍 1Kommentar
-
Jeg liker godt den stilen som ble spilt både mot vålerenga og mot Molde i går. Skriv hvertfall 1 år til med Erlandsen. Vanskelige bortekamper får heller bli som mot Brann.
Bank så inn i stein hvordan det skal spilles fotball, og skriv ytterligere år med Erlandsen dersom det er stilen man ønsker, noe jeg tror det vil være.👍 1Kommentar
-
Er litt smålig lei denne hypen om "steinalderfotballen" som alle eksperter, spesielt i TV2 angriper LSK på. Borte mot Brann, greit- ikke særlig pent å se på, men effektivt. Vi er det eneste laget som tar tre poeng i Bergen i år. På bortebane er det ikke vår plikt å underholde. Under 2.omgangen i går spilte vi meget god fotball til tider, med hurtige overganger, gjerne på få touch. Vi kom også til flere innlegg enn vi har gjort på lang tid. Alt i alt en meget god spillemessig 2.omgang i går som ga tre poeng. Nå må folk slutte å snakke om steinalderfotball.Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339👍 1Kommentar
-
👍 2Kommentar
-
Fra saken om at Bjarmann ønsker Arne på permanent basis, se nyhetstråden: "Bjarmann er imponert over måten Erlandsen har angrepet hver seriekamp. – Motstanderne har ikke vært nevnt med ett ord i oppbyggingen til kampene. Det har kun vært fokus på egen kraft, og hva vi har vært gode på."
Dette er så 180 graders kursendring i forhold til hvordan Runar brukte den minste anledning til ansvarsfraskrivelse! Hill Arne!!Elska þetta félag👍 5Kommentar
-
Ja takk til ett år med Arne. Jeg trenger et pusterom og orker ikke en neglebiterhøst til nå. Så får vi ta en skikkelig prosess neste år med et styre som forhåpentligvis ikke er fullt så nedsnødd.Andas in och andas ut
Orkar jag så orkar du
👍 5Kommentar
Kommentar