Kamptråd: Sarpsborg 08 - Lillestrøm SK, søndag kl. 20:00
Collapse
X
-
Runar sier til TV2 at LSK "styrte kampen og var med" frem til 2-0. Hva med å erkjenne tidenes svakeste taktiske avgjørelse da han tok av den eneste spilleren i hele midtbaneleddet som klarer å vinne en duell? Det var det som kostet oss muligheten til å komme tilbake. Sier i tillegg at "etter 2-0 mister gutta troa". Ja vel. Hva sier det om deg og dine evner som motivator? Gud hjelpe meg så blodfattig og nitrist!Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
-
-
Runar har jo helt rett i at vi styrte kampen store deler av andre omgang. Det kunne lett blitt 1-1. Sarpsborg er også et uhyre sterkt hjemmelag. Ville gitt Runar litt mer tid før folk krever hans avgang.Kommentar
-
Kommentar
-
Synd han hadde 0-3 på bongen og bytta ut stabilisatoren på midten.Kommentar
-
Kommentar
-
Provoserende at det er Erling og ikke Runar som velger å ta praten med supporterne etter kampen. Mannen er et vandrende eksempel på ansvarsfraskrivelse.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kristinsson må gå, det er opplagt. Men hva med de som trekker på seg drakta? Hvor er ærefølelsen og lojaliteten til drakta, klubben og alle som er glade i LSK? Jeg ser ikke et SNEV av det!Last edited by trigz; 17.07.2016, 21:28.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Er det kronisk umulig for en midtstopper i LSK og klarer en ball til egen spiller?? Det er pokker meg prestasjon og klare å få alle klareringen på egen 16-meteren til å havne i bena til en motstander... Dette har jeg sett i fler år nå. Hvor jævla vanskelig kan det være og nikke den jævla kula ut til backen, eller møtende midtbane..
På nære nippet til og innføre ny morgen rutiner, her.. Stå opp, pusse tenna, ta en kaffe, tømme ryggen mens fast mal i Mail med emne linje RUNAR MÅ GÅ!! sendes LSK administrasjon...
PS! Noen som vet om alle lagene i OBOS ligaen har tak over borteseksjonen?
Planlegger i det små neste sesong, serru..Kommentar
-
Når er første trening?Last edited by Fredenburg91; 18.07.2016, 10:11.---------------------------------------------------------------------
Ivrig Lillestrøm-supporter, i med- og motgang! Forza Fugla!
Skribent for Málaga de Noruega. Vamos Málaga!
---------------------------------------------------------------------Kommentar
Kommentar